Szia!
Én ugyan ezt a lépcsőt jártam, Mint Te. MZ után GS. Okosan csinálod!
Nos, a Gs egy tökéletes kezdő-, ill újrakezdő motor. Műszakilag igen kiforrott, ezért megbízható. Nem fog az út szélén hagyni. Szervizköltségei is barátságosak. Annyira nincs vele gond, hogy nem is tudok mit írni róla.
Milyenben gondolkodsz? Új, vagy használt?
Úgy taksálom, hogy akinek 80kW alatt van a mocija, annak a teljesítményadó miatt nem érdemes kivonatni a paciját. A biztosítás pedig tényleg csak pár száz forint spórolást eredményez. Viszont nem motorozol addig, ameddig ki van vonva a mocc. Egy bónusz kategória minusz 5% a díjból. Ennyit pedig lazán emelnek minden évben. Ha csúszol a kivonás miatt, akkor is csak időarányosan számolnak, tehát forintokról beszélünk a 6 hónapos kivonatás esetén.
Utána kellene számolnom, ezt érzésre írom. Ám, szinte bizti, hogy akinek ennél nagyobb motorja van és még ráadásul új is, annak érdemes kivonatni. Aztám 3 éves kora után ez a szám felkúszhat 100 kW fölé is.
Mindenki matekozzon!
esSO után bizton állíthatom, hogy a GS-t nem érdemes kivonatni!
engem pedig az érdekelne ha már itt tartunk,h az Akorl-tal vezethetem-e.(a 25kw-s verziot) mivel vki olyat mondott,h idéntől a ccm is fontos.ez nem igaz,ugye?
Szeretném ha irnatok pár véleményt, tapasztalatott a SUZUKI GS 500 E - röl, motorvásárlás elött állok!
A GS 500 e nagyon tetszik és ugy érzem, h birnék is vele, de ezzel ismereteim kimerűlnek!
Kérlek irjatok!Koszi
Ironed! Nem egészen...
Újnál, mivel, jan. 1. napján nem volt tulaja, akinél forgalomban lett volna, és akit a megfizetésre kötelezhettek volna, kénytelen vagy a törtévet megfizetni első tulajként.
Holnap, ha lesz időm megkeresem a jogszabályt és felrakom.
Bigmen tulképpen igazad van. Már gondoltam rá hogy veszek télire egy GS-t mert annak kevés az adója . Igazibol 100Le-től érdemes kivonni és főként sportmotort ,mert amiért sport már nem tudod használni, nem tapad a sok paci az utra, csusznak a kerekek. Egy turamotorral azért még ellehet gurulgatni 10 fok alatt is. Ma a robogommal igen sokat tekeregtem a városban nem fáztam nem csusztam (70km/h-val járkálva-ennyit tud)
Van termés bőven,ebből látszik,hogy nem sokan mociznak már persz én sem.
Szerintem meg hülyeség kivontani az oka egyszerű (legalább is nekem ).
Az utolsó negyedévet úgy is befizetjük ( szerintem sokan ) mert még októberben és novemberben is átlagosan jó idő van, jóó novemberben már nem mindig de megeshet .Januárba kapjuk az első negyedévit és ügye ( ha az idő jó ) februárban is lehet mocizni márciusban meg biztos.Tehát magyarúl ha kivonatjuk akkor ez a dec.jan.feb. hónapot sporolod meg .1800 a kivonatás ugyanennyi az ujbóli üzembehelyzés ez 3600 ft sokunknak ez éppen egy negyedéves összeg ,akkor ezért szerintem nem éri meg az egész és ez két napba kerül.
Ez csak az én véleményem .
Az első tulaj fizeti év végéig (a tört évet is)
Viszont ha kivonatod (ideiglenesen) és ezalatt eladod, akkor a vételtől a tulaj fizeti, amikortól ismét forgalomba helyezteti.
Ha most vetted akkor nincs mit vesztened, hiszen ugy sincs bonuszod Egyébként:3 hónapig : marad a bonusz, 6 hónapig nem nő a bonuszod (de nem is veszted el ami már megvan)
GS-re hülyeség kivonatni, ma már volt téma.
Sziasztok.
Olvastam, hogy páran gondolkodtok, télire a forgalombol kivonatni a motort.
Én is. Utánna néztem, nekem nem jó, mertmost vettem és nincs meg a "figyelési idő" ezért jővőre nem ugrik a bonusz.
Fél évig ki lehet vonni de mindenki kérdezze meg előte a biztositoját, hogy ok-e.
"figyelési idő"-Erre vigyázatok meg legyen.
Várd csak nyugodtan a határozatot és a csekket. Ki fogják szabni az évre valót időarányosan.
Július 26-án vettem a gépet. Én már megkaptam szeptember elején.
Gondolom, önkormányzata (jegyzői hivatala) válogatja, hogy ki, milyen tempóban dolgozik.
Én ugyan ezt a lépcsőt jártam, Mint Te. MZ után GS. Okosan csinálod!
Nos, a Gs egy tökéletes kezdő-, ill újrakezdő motor. Műszakilag igen kiforrott, ezért megbízható. Nem fog az út szélén hagyni. Szervizköltségei is barátságosak. Annyira nincs vele gond, hogy nem is tudok mit írni róla.
Milyenben gondolkodsz? Új, vagy használt?
Úgy taksálom, hogy akinek 80kW alatt van a mocija, annak a teljesítményadó miatt nem érdemes kivonatni a paciját. A biztosítás pedig tényleg csak pár száz forint spórolást eredményez. Viszont nem motorozol addig, ameddig ki van vonva a mocc. Egy bónusz kategória minusz 5% a díjból. Ennyit pedig lazán emelnek minden évben. Ha csúszol a kivonás miatt, akkor is csak időarányosan számolnak, tehát forintokról beszélünk a 6 hónapos kivonatás esetén.
Utána kellene számolnom, ezt érzésre írom. Ám, szinte bizti, hogy akinek ennél nagyobb motorja van és még ráadásul új is, annak érdemes kivonatni. Aztám 3 éves kora után ez a szám felkúszhat 100 kW fölé is.
Mindenki matekozzon!
esSO után bizton állíthatom, hogy a GS-t nem érdemes kivonatni!
Szeretném ha irnatok pár véleményt, tapasztalatott a SUZUKI GS 500 E - röl, motorvásárlás elött állok!
A GS 500 e nagyon tetszik és ugy érzem, h birnék is vele, de ezzel ismereteim kimerűlnek!
Kérlek irjatok!Koszi
Újnál, mivel, jan. 1. napján nem volt tulaja, akinél forgalomban lett volna, és akit a megfizetésre kötelezhettek volna, kénytelen vagy a törtévet megfizetni első tulajként.
Holnap, ha lesz időm megkeresem a jogszabályt és felrakom.
Van termés bőven,ebből látszik,hogy nem sokan mociznak már persz én sem.
Szerintem meg hülyeség kivontani az oka egyszerű (legalább is nekem ).
Az utolsó negyedévet úgy is befizetjük ( szerintem sokan ) mert még októberben és novemberben is átlagosan jó idő van, jóó novemberben már nem mindig de megeshet .Januárba kapjuk az első negyedévit és ügye ( ha az idő jó ) februárban is lehet mocizni márciusban meg biztos.Tehát magyarúl ha kivonatjuk akkor ez a dec.jan.feb. hónapot sporolod meg .1800 a kivonatás ugyanennyi az ujbóli üzembehelyzés ez 3600 ft sokunknak ez éppen egy negyedéves összeg ,akkor ezért szerintem nem éri meg az egész és ez két napba kerül.
Ez csak az én véleményem .
Most azt mondták B5-ből folytatom, 2008-ra B6-lesz.
Viszont ha kivonatod (ideiglenesen) és ezalatt eladod, akkor a vételtől a tulaj fizeti, amikortól ismét forgalomba helyezteti.
De vigyázatok Január-tól új rendszer lesz állitólag, ma mondta a biztositó nekem.
GS-re hülyeség kivonatni, ma már volt téma.
Pl:Sujadó.
Szerintem.
Újnáll nem tudom.
Olvastam, hogy páran gondolkodtok, télire a forgalombol kivonatni a motort.
Én is. Utánna néztem, nekem nem jó, mertmost vettem és nincs meg a "figyelési idő" ezért jővőre nem ugrik a bonusz.
Fél évig ki lehet vonni de mindenki kérdezze meg előte a biztositoját, hogy ok-e.
"figyelési idő"-Erre vigyázatok meg legyen.
További száraz útat.
Csak egy pár honapot késnek.
Várd csak nyugodtan a határozatot és a csekket. Ki fogják szabni az évre valót időarányosan.
Július 26-án vettem a gépet. Én már megkaptam szeptember elején.
Gondolom, önkormányzata (jegyzői hivatala) válogatja, hogy ki, milyen tempóban dolgozik.