Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mit érdemes figzelni vásárláskor?Mik a gyengéi?
4 - et! az nagyon jo, a regi mocim az 5 - öt benyelte kb. 1 orai terepezés alatt, persze amibe volt jopár pihenö is!
DORCSIKA, IGYEXEM!
mmint a 250?vagy a 25ös?

Én is - sőt szerintem más is - így kezdte!
még csak a levegőben,meg a szekrény oldalán.
Ja, és még 1 pozitívum: jóval kevesebbet eszik, mint az MZ. Én spec 4l alatt járok vele.
Az MZ meg bekapja az 5-6 litert is.
Ok!Csak uj vagyok még itt de igy fogok cselekedni!
Az egyik oldalon ugy olvastam, h az e EFEKTETT jelent de szerintem te pontosabann tudod!
Srácok!
Ha lehet, használjátok a "válasz erre" gombot, hogy tudjuk, melyik válasz melyik kérdésre jött.
E-naked/meztelen
F-idomos
U-25kw-os változat, bár sok forgalmiban lemaradt
Szép lassan belejövök!Amugy nem szeretek száguldozni sem motoral sem autoval!
Kifinomult marketing technika.....

részletkérdés:az E mit jelent?és ha van E változat,akkor van más féle is?
Nekem is volt ETZ-m, még fater vette újonnan, 6000km-errel kaptam meg amikor meglett az a1-em. Jó, megbízható motor, én szerettem.
a GS-nek pont ez a lényege, hogy nem büntet a tudatlanságért. Szép lassan megjön majd vele az is.
Mármint a tudás.
Ugy legyen!Bár én sose válok meg az MZ - töl!
Már-már családtag!
Csak gyertek fiúk, kell a pótlás a sok áruló miatt!
hát a nyíl vége mér marad le?
köszi a linket már tanulmányozom is!
remélem jövőre én is gyarapítom az MZ---GS tábort
Egyébként HI mindenkinek!
Már jó régen eszmecseréltünk!

Szia!

Nekem az ETZ utan igen csak nagy lépés tudásban (illetve a tapasztalat hiányaban) és anyagiakban is!
Ahogy megláttam egzböl beleszeretem!Egy megkimelt 95 - 96 gyártásut szeretnék, lehetöleg nem sok kilométerben!
Hi!

Ha nem haragszol, nem írnék róla semmit. Itt bogarászhatsz napokig, mire a végére érsz. Hála Blue gyűjtőmunkájának!

GS 500 a középső vezérlőpanelen- Jó informálódást