Csak az a gáz hogy a robogósokat mindenki lesz@rja mert hogy kicsi motor és nem igazán tulajdonítanak nekik túl nagy jelentőséget!Én sajna láttam már a megyeri úton robogós srácot letakarva mert leszorították és nekicsapódott egy oszlopnak!
Az én ezresem csak 198 kg és joval könnyebb mint egy 600-as Bandit.
Elbirni meg egyik motort se kell: döntögetni a kanyarba kell. gondolom nem döntöd oldalra ha leparkolsz
A lábleérés szerintem is fontos, bár a Gilera robogom magasabb mint a Yamahám
Azért mert a nők nem a lóerőt nézik,hanem a számokat! Pl: Az 1,4 GSX 105 ló de eszembe se jusson egy akkora motor! Holott a hornet meg 98 paci! Akkor inkább ráhagyom! Meg a súlyuk is sokat számít! Egy magamfajta törpe gyerek nehezen viseli az ezres gépek súlyát! Pl az 1,2-es zx kawáról le sem érek! Az 1,2 -es banditot meg el se birom! Ez van! Szegény ember dízelgőz!
Nem a biztositás 350ccm- felett teljesen egyforma, hogy GS500-as vagy GSXR1000-es az mindegy.
Egyébként egy autokereskedőtől hallottam, hogy azt tervezik hogy a biztositás is lóerő alapján fog menni ,mint külföldön.
De most majd a LE-adóban lesz külömbség az biztos
Szép a gixered!
Lízing?