Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csövi!

Szép a gixered!

Lízing?
Sziasztok!
Nekem van egy GS-m eladó.2003-as 23000 km-rel 800-ra írtam ki!
Dunakeszin dolgozok!

DE szeretem az UFC-t

De nem vagyok egy foci őrült!
Tényleg! Hozzád még menne is a motorom! Újpesten dolgozgatsz ez meg lila fehér!
BOCSI HÉTFŐ!
mit kacagsz???

Azt így kell írni!

IGEN MELÓZUNK VÉGRE HÁTŐ!
Igen! Melózunk
én is dolgozok csak én nem vagyok főnök!
iiiigen! két e-mail és egy telefon között kikapcsolodásként forumozok egy kicsit Csak a főnök meg ne tudja Ja én vagyok a főnök
Ti most dolgoztok?
De egy robogóval ez nehezen megoldható hosszútávom!
Gyorsabban kell menni akkor nem tudnak leszoritani Igyekszem ugy menni hogy az autokat ne akadályozzam.
Csak az a gáz hogy a robogósokat mindenki lesz@rja mert hogy kicsi motor és nem igazán tulajdonítanak nekik túl nagy jelentőséget!Én sajna láttam már a megyeri úton robogós srácot letakarva mert leszorították és nekicsapódott egy oszlopnak!
Városban tényleg ideális a GS, bár a robogó se kutya és még rendszám se kell rá.
A lámpánál!
Ja főlg ha egy nyomvájúba érkezik a lábad!
Nem azzal van a baj,h döntögetni! Menni mindenki tud! De elég sokat megyek a városban és a sorok közt! Ez is szempont!
Mit szóljak! Sor 4 400-as Japó belpiac! 16 szelep! Ha ez egyszer meghibásodik akkor költesz rá rendesen!
Az én ezresem csak 198 kg és joval könnyebb mint egy 600-as Bandit.
Elbirni meg egyik motort se kell: döntögetni a kanyarba kell. gondolom nem döntöd oldalra ha leparkolsz
A lábleérés szerintem is fontos, bár a Gilera robogom magasabb mint a Yamahám
Az enyém pedig 32 kw és 248 kg. majdnem mint egy Hayabusa!
Azért mert a nők nem a lóerőt nézik,hanem a számokat! Pl: Az 1,4 GSX 105 ló de eszembe se jusson egy akkora motor! Holott a hornet meg 98 paci! Akkor inkább ráhagyom! Meg a súlyuk is sokat számít! Egy magamfajta törpe gyerek nehezen viseli az ezres gépek súlyát! Pl az 1,2-es zx kawáról le sem érek! Az 1,2 -es banditot meg el se birom! Ez van! Szegény ember dízelgőz!
Akkor azán majd csak úgy veszik a HONDA CB-450-S-eket!!!!!!
Ez már tény hogy így lesz ezért is folytak a demonstrációk!
Nem a biztositás 350ccm- felett teljesen egyforma, hogy GS500-as vagy GSXR1000-es az mindegy.
Egyébként egy autokereskedőtől hallottam, hogy azt tervezik hogy a biztositás is lóerő alapján fog menni ,mint külföldön.
De most majd a LE-adóban lesz külömbség az biztos