A CBR 600 F már elég sportos ,hasalós (jobban mint az én Thunderacem)
Egyébként ha sporolni akarsz akkor nem több lépcsöben veszel mindig egy kicsit nagyobbat, hanem egyból a legnagyobbat amit el tudsz magadnak képzelni. Minden vásárlás, eladás, átirás bukás!Ha meg egyszer melléfogsz az egy kissebb katasztrófa. Nem egy szerelőismerősöm maga is befürdött.
Én pl a ZZR 250-el nagyon befürödtem, a GS és a Thunderace nagyon jó vásárlások voltak.
Ja én is a 600-as géposztály felé kacsingatok! Hornet, Cbr 600 F, Cbr 600 rr, Gixxer 600, ilyesmi! Ennél nagyobbról nem lehet szó az asszonyi tiltás miatt!
Hát nagyobbra cserélés a cél,de jelenleg a suli miatt kell a lóvé aztán majd tavasszal meglátom,h veszek-e! Különösebb baja nincs,nem azért adnám el és igazábl eladni is csak úgy,h ha vki ilyet akar nem hirdetem konkrétan! Csörögj aztán elbeszélgetünk!
1996 -os Lila,új gumik kb 3 ezer km van bennük! 34000 km van benne de 29000-nél teljes nagy szervíz lett rajta! Új gyertya/első fékbetét/akksi/láckerék/lánc/olaj/szűrő/stb... De ha gondolod hívj fel és elrötyögöm: 20/ 396 -07 - 16
Én csak a 250-es Bandittot probáltam, nagyon tutti kis gép, sportosabb és optikailag is igényesebb mint a GS. A 400-as meg jóval erősebb, többet tudsz kihozni belőle mint a GS-ből. Persze ha egy nagybanditról ülsz rá akkor természetes az uncsitesód vélemyénye. Szétpörgetni pedig a GS-t is lehet, bár talán nem szokták, a kis-Banditokat viszont igen. Kezdheted egy motorfelujitással- nem kis eséllyel.
Attól is függ,hogy mennit szánsz motorra! Mert ha megnézed a bandit 94-98 (Ezt írtad ilyen évjáratban gondolkozol) 600-800 ezer körül van! A Gs -ebben az évjáratban azért jóval olcsóbb! Km és állapot függő!
400-as bandit? HÁÁÁT!!! Te tudod de erre csak azt mondom amit az én uncsitesóm mondott mikor motort akartam venni és megnéztem egy banditot: "Hát ha már vmit szétpörget az ember akkor menjen is ne csak zörögjön!" Sor 4-es 400-as! Nem vennék! Akkor a helyedben Gs -mellett döntenék! TUTI! Reméljük el tudod passzolni 3-ba a tiedet! Mennyiért csinálják meg?
Köszi a kérdésed hét közepén vagy végén vitetem el kisújszállásra.
Ott van egy nagyon precíz szerelő és ő fogja meggyógyítani.
Aztán amint rendben lesz olajat lecseréltetem veszek rá egy használt de nem rossz gumit és megpróbálom k.b. 300.000-ért eladni.
a www.ebay.de oldalon van, de
1., nagyon bután néz ki.....
2., közel 25000ft-ért szokot elmenni......
Az Én idomom egy törött F-es model alja.......A cimbi megborult az idomok eltörtek - de az alja megmaradt......így megvetem tőle, levágtam méretre és kalap-kabát:-))))
van egy csóka (Lepsény környékén) aki árulja a GPZ alsó idomot 6000ft-ért......abból is kihozható hasonló......bár az még a régi modell.....
Az új DPZidom a legjobb....csak olyat meg nem találtam
Miért van az hogy kijön a MOLBÓL a benzin egy FIX áron.......mindenkinek annyi......persze most a MOL kútakra szán benzinől beszélek.....
Azt a egyik kúton 263ft....a ásikon meg 310ft?????
Pluszban jön hogy a 20L-es tankodba egy-két helyen belemegy a 23L-is........
Pár hete volt egy cikk a tváben....
Az 5L-es kanába 6L-er ment bele......vagyis literenként 2Dl-er cseszik át az agyad......
Egy kocsi mennyi??? 40L???? az 8L plusz.....vagyis a benzinkútasnak kb 2200ft napi extra......
És hány autó tankol?????
Nehogymá megmagyarzása valaki hogy a 100-200ft-os boravalóból gyüjtött össze egy sportmotorra, vagy egy lakásra.......mert kiröhögöm.....
Én ha tehetem mindig ugyan ott tankolok, és ugyan azon a kútfejen.......
De a minőség....
Tavaly tankoltam egyet...... Shell a drágábbik 95-ös.......nem figyeltem a szint......nem nagy dolog......15x 20ft....1L benzin....
És??? Smeivel nem ment jobban, nem fogyaztott kevesebbet....akkormeg???
A magam ellensége vagyok????
Ép ma számoltama cimbivel.....
Idén 22000km-ert mentem..... 5-ös átlagfogyival ez ugye 1100L benzin.....
Most gondolj bele.....ha 2dl csalnak literenként.......az már maga 220L benzin ....vagyis megvágnak közel 60000ft-al.......
Hameg plusz pénz???
1100*30ft......33000ft.........ez nekem egy 3 napos túra költsége.....
Nem mert az már gyártási technólógia.....ez az alap......bááááár:-) Nálunk is vannak fönökök akik addig keverik kézzel a mintát mig a labor áldását adja.....(1L).....utána jön a kmaion azt elvisz 32000L-er szar anyagot, amire kap egy jó papirt......
Nagy ívben szarnaka mínősétésre....
De mit vársz??? Jönnek az Auditok.......előte 2 hétel bejelentkeznek....persze hogy minden papir rendbe lesz - hiszen van 2 hetük a "javításra"........ leszophatnak.............
"de az összes benzin MOL-os" ezt sajna tudom, de vagy az adalékaik miatt,vagy valami számomra ismeretlen okból mégis van köztük különbség.Ezt már számtalanszor tapasztaltuk autóinknál is.
Mert a motorárak TÚL sokkal nem különböznek ott már szerintem!