Amugy hogy bírod a kipuff hangját hosszú távon???
Mikor az utcában odaküldted neki - egy kicsit volt "hangos":-)))))
Én biztos megzakkanék napi 600km dübörgés után...
Ja......
Amugy könnyen elhagyható.....nem muszály lopni.....
Hiszen az egész súlyt ami van vagy 50dkg összesen egy kb 5mm-es kis gumi fogja...... (az egész gumidió kb 1cm.....
de mindegy...... Az enyém elkelt......
Gs500....használd egészséggel:-)))
Látjátok.....végre Innen is találkoztam már valakivel:-))))
Nem mindig csinálja, vagy csak neked nem tünt fel eddig - vagy épp mákod volt......
Én se tudom megmondani hogy ez minden 10. alkalom vagy minden 3000.
De volt rá példa......
Ahogy Bud írta.....előre hátra egy picit.....
Az ok egyszerű....nem ugy állnak a fogaskerekek......
Amúgy erre - mindent vezetettre azért ne adj nagyon.....hisz egy ilyen papirt bármikor irok neked........
Azt meg kifelejtem közölniu hogy végig a piros vonalon túl pörgött a motor.....
Én specc ezért nem vettem még egy 125-öst, hiszen azt széthajtják a kiscsákók....
Mozgatom én... úgy be is veszi. De eddig simán ment állva is. Igazából a szombati demon kezdte el csinálni, mikor max 1-esben döcögtünk a Dózsa György felé....
A szervízköny vezetésével minden rendben, azonkívül nem tudok semmit az előéletéről, de rendes tag lehetett az előző tulaj, mert az összes lánckenés kilométer állását jegyezte...
1 hónapja boldog, büszke és vidám tulajdonosa vagyok egy gs500f-nek. Minden remek és jó, viszont mostanában (1000 km-t mentem vele eddig, most összesen 14000 van benne) néha nem hajlandó álló helyzetben bevenni az 1-est... Ez mi miatt leht, és mit kellen tenni vele?
Boroslaci: biztos hogy szét kell szedni kivülröl nem igen lehet meglátni mekkora a gubanc. Ha szétszedték akkor el kell döntened hogy akarsz -e rá költeni mondjuk 50-150 e Ft-ot, vagy már annyira nem is szereted ezt a mocit . De szerintem nem mert már másikon jár az eszed:-)
Ha tip-top megcsináltatod akkor sem fogsz kapni többet mint a 300 e Ft. Ritka mocit a bontó se szivesen vesz be. Nekem a ZZR250-ért max 100 e Ft-ot akartak adni pedig abból sok van és 1996-os volt!!
Én a helyedben eladnám ugy ahogy van nem kell idegeskedned hogy mennyiben áll meg, meg mikor lesz ismét moci belőle.
Tudom fájó dolog ez- (Én a ZZR-t 300-ért vettem ráköltötterm 150 e-Ft-ot és végül 150 eFt-ért eladtam felujitott motorral, csak éppen valami elektromos hiba miatt állandoan leállt és senki nem tudta megcsinálni nekem).- én igy is örültem hogy megszabadultam töle.Mondjuk akkor már megvettem a GS-emet, de nekem azért futotta rá.
Én is gondolkodtam hogy nagyobb ra cserélem!
DE MINEK? Így legalább kicsit nagyobb az esélyem hogy baj nélkül hazatérek egy jó kis motorozásról mint ha 100 le erővel több lenne a seggem alatt!
A másik pedig ismerve az anyagi helyzetemet inkább a fentartási és a szervíz költségeket veszem figyelem be úgyhogy szerintem GS lesz!!
Szerintem azért nagyon is számit a km- mert azért minden kopik meg az elhasználódásra is nagyobb esély van. Meg ugye hogy volt e sérülve, rendesen karban volt-e tartva stb.
Egyébként meg simán le fogjuk nyelni a teljesitményadót: van ami még többe kerül éves szinten egy motornál, a regadóról, átírásról nem is beszélve.
Legtöbben ugy is nagyobbra fogjátok cserélni a mocitokat, elöbb utobb szerintem.
A vétel után pár héttel nekem sem volt meg, pedig nem használtam.
Sose tudtam meg, hogy ellopták, vagy leesett. 5000Ft körül volt a gyári. Szívtam a fogam, de hát ez van.
No igen használt árban.....de azért ott is van évjáratkülönbség....
Hiszen egy pár éves Gs drágább mint egy 10 éves SV..no mg ugye kmóra állás is tnyező.
a motor.lap.hu-n van egy ilyen eurotax katalógus.....
Abban pl a motorok főleg km-re vanak behatározva......
50.000km fölött már alig kapsz éte valamit.....pl Gs-nél a felét éri csak...... és lehet 1 éves is....
Ezért hülyeség ez az egész lista....
No ha Te 320-ért vetted akkor nagy szerencséd lesz ha szintén eladod ennyiért.....
Azt hittem azért többe van.....
Indoklás?
Épp a tudása.....hiszen aki májerkodni akar, az vesz ennyiért egy 125-öst ami 30-32Le....
Vagy egy jóval fiatalabbat......
Én pl mikor nézegettem akkor 350-400-at szántam rá.....
Kivolt nézve egy 400-as ZZR 95-ös
400-as VFR - 93-as
És ugye épp ezért írtam, hogy sokat számít az évjárat is.....
Báááááááááár ha ez a szemét kormány tényleg bevezeti ezt a "luxusadót", akkor ismét átmegy az ország csotrogányba.......és előjönnek a kis teljesítményű, ezer éves motorok.....amikre nem kell annyit fizetni....
Nos ilyen idős gépeknél persze az eladás - hiszen minnél öregebb annál nehezebb eladni.....
Én pl tutira nem vennék 25 éves motorot - ha motorozni is akarok vele.....
Ennek legfőbb oka az alaktrész elátottság.....
Tehát igen...el kéne paszolni......
Ha nem megy most akkor dobd fel alkatrészárban.....sokszor ez job megoldás......hiszen mikori???
87-es??
Nem tudom az árakat, de szerintem egy rális ár az olyan 300 lenne érte.....
No ha csak a tankot nézed az már olyan 30-40......
teleszkopók 10-15/db.....tehát sokszor az alkatrészárak kihozhatjáka forgalmi érték 1,5-2x ét is....
Olajszintet ellenörizni???
Én azt max nagyobb túrák előtt teszem meg......hiszen ha jó minden akkor minek???
Bár ezzel inkább előrébb vagy - tehát ne mondj le erről a tevékenységről....
Ja most olvasom hogy nem sült be..... akkor szerintem gyürü....vagy elektronika.........
Az is lehet hogy szimplán elszáltak a gyertyáid....
Mi lehet?
Ha szerencséd van eltört a gyürü......és ugye pápá kompresszió......akkor csak kicseréled a dugyattyún a gyürüket......
ha nincs szerencséd akkor megszorult a dugattyú......eltört a gyürü....és szétdarálta a hengerfalat (nekem ez volt az Apriliánál.....) akkor az koplett új blokk.... - vagy felfúrás....új dugattyú, új gyürük.....
Az apriliánál ez a művelet nekem 40 pízbe volt.....mivel a Nikassinos hengerfalat nem lehet fúrni......
Ha nagyon nincs szerencséd akkor besült az egész ketyere...... akkor az egész megy a kukába és újat kell venni, vagy kivágni, kireszelni, csiszolni, felfúrni.....szóval van vele munka rendesen....
Az hogy megette az olajat?
Szimeringek.....elfolyt az olaj..... bár ehhez rendesen kellett volna füstölnie mikor beinditott.......
Ilyenkor szokták elandi alaktrészárba - ami már egy beugró árát fedezi.....
Itt van a moncsi előtt......
a súly, a csavar, gumidió és az anyák....kompletten......
Ingyé elvihető..........
Ha kell csörenj rám 70/3734670-es számon, azt megdumáljuk az időpontot......
Egyedül annyi - hogy le kell gyere érte - szerintem ez baráti ár érte:-)))
Amugy hogy bírod a kipuff hangját hosszú távon???
Mikor az utcában odaküldted neki - egy kicsit volt "hangos":-)))))
Én biztos megzakkanék napi 600km dübörgés után...
Ja......
Amugy könnyen elhagyható.....nem muszály lopni.....
Hiszen az egész súlyt ami van vagy 50dkg összesen egy kb 5mm-es kis gumi fogja...... (az egész gumidió kb 1cm.....
de mindegy...... Az enyém elkelt......
Gs500....használd egészséggel:-)))
Látjátok.....végre Innen is találkoztam már valakivel:-))))