Ha hamarabb szólsz vazze:-))))
Ott téptem el az 1-esen..... azt visszafordultam a 811-re.... hiszen a térkép szerint mentem....vagyis kb 20-30 km-re voltam tőled....
Szia Blue! Megoldható az,h ha egyszer visegrád felé illetve felém (Piliscsaba) motorozol szólsz? Mert megnézném a vasad illetve kölcsönös tapasztalat csere is lehetne! Vagy elugrom én feléd! Üdv.: Bud!
budmyke
Lehet, hogy ez nekem már kissé öreg(k)ecske... de azért köszi. Mondom én akinek a motorjainak összéletkora meghaladja a 180 évet...
Gondoskodásból miért kellett felújjítani...? Ezekre a blokkokra nem azt mondják, hogy vígan közel 100ekm belemehet megbontás nélkül?
Már többször beigazolódni láttam a mondást, hogy ami jó azt ne javítsd meg...
Üdv:
CsA
Sziasztok!
Újra itt vagyok - nézegettem a teszteket a GS500-ról a neten...
A totalbike.hu oldalon a GS500F tesztje elég lehangoló... (totalbike.hu/motorteszt/gs500f...
Aki újonnan vett mostanában GS-t, mit tud hozzáfűzni? Egyedi eset lenne, vagy tényleg igaz?
A naked és burkolt változat egy gyárból érkezik?
Üdv:
CsA
Az ok amiért belinkeltem???
Én mikor körbekérdeztem mindenhol at mondták, hogy hétfőn vigyem be a gépet és talán csütörtökön-pénteken mehetek érte......
A videón mi van??? 1 óra 20 perc??? És ráadásul nem profi csávó, nem profi szerszámokkal.... hisz mennyit szerencsétlenkedik:-))))
Plusz idő a pogácsák beszerzése......ezt nem tagadom.....de pl az enyémbe 2 lett most 40.000-nél cserélve.....1 volt...1-et meg ugy esztergáltattak:-)
Hol van a szelephézag állítás? Nem találom.
Jut eszembe, jó dolog az olajcsere, meg ilyenek, de mi az a fenti dolgon kívül, amit néha be kéne állítani, akár szervízben is?
először gyüjtök egy kis pénzt aztán keresek egy szerelőt aki nincs túl messze megnézetem hogy mi lett (mik lettek)a baja (i), és aztán dől el de szerintem ha kész is lesz valamikor csak tavasszal!
sajnos másikra nem igezán van pénzem és hitelt pedig nem szeretnék a nyakamba venni!
Az Apriliával Én is befürüdtem:-)))))
230-ért vettem......és a jól emlékszem 180-190-ért adtam el???
egy új henger kellett, mert ugye az szétment.....
Más különösebben nem volt - hiszen 2T-s motornál természetesen van 2T olaj......
A gond az volt hogy az Aprilia zabálta.......de nem egyedi eset mint utobb hallottam......
A tzr-em elment 1000-1200km-ert 1L 2T-s olajjal, az Aprilia ezt megette 700km alatt....
Volt gumicsere is - de ugye azt még magamnak cseréltem le......
Szóval Én is buktam vele - mint általában mindenki, de max 70-100-at...
Blue: volt ott más kiadásod is mint a benzin,motorolaj, szervizköltségek, és olyan gondtalan volt az Ápriliával az utolsó idő? Asszem volt vele problémád,! És jól el tudtad adni?
Mindegy ezek csak a saját vigasztalásra jók.(Viszont mint emlitettem aGS-t annyival olcsobban sikerült megvennem (és árában eladni)
Egy havereom, mondjuk saját hibájából, kicsuszott a kanyarban és 1 millió volt a javitás anyagköltsége ,pedig sok mindent márkakereskedési árak alatt sikerült megszerezni. Na az a szívás
akartam kérdezni hogy valahogyan nem- tudnátok nekem megmutatni hogy milyen hangja van a GS-nek
amikor nem a kis csöndes gyári dob van rajta!
Jó lenne valami his hangminta!
Az utcában még nem "küldtem" neki annyira, inkább a főúton. Nekem nagyon tetszik a hangja, felfigyelnek rá, néha nagyritkán engem is zavar, de ha mész 120-140-el akkor nagyobb a menetszél, de az autósok legalább hallanak és a rendesebb már lehúzódik
Ott téptem el az 1-esen..... azt visszafordultam a 811-re.... hiszen a térkép szerint mentem....vagyis kb 20-30 km-re voltam tőled....