egyértelműen a második. mivel kicsi felület, és nem fél órát nézegeti senkit, ezért megfelően kontrasztos nem túl bonyolult ábra kell, hogy ne csak egy mszlagnak tűnjön.
Jóhogy utána eredek! Ha 25 kW-os GS-en ül a bőr, még utol is érem! Aztán bedobom a személyes varázsom , hiszen görög félisten testet nem tudok neki mutatni... Oszt lesz, ami lesz. Veszíteni semmit nem veszít a figura!
ccöcö.. egy nitro szett azér ráférhetne.. vicces lenne! láttam a neten egy nitrós GS500-at.. elég durva.. amúgy meg nem fogod lefosni a bokád a géptől, inkább vicces hogy alul hogy húz!
1., Valóban jobb egy lepedő! (pl a kinaiban 3000ft egy nagy ágyteritő......
PUHA!, LÉGÁTERESZTŐ, és még mintás is:-)
2., A kipuffogóba tegyél egy dugót, vagy egy olajos rongyot, hiszen nem tudni hogy a szelepk hol álltak meg és igen gáz, ha mondjuk tavasszal nem indul, mert bemászott egy egér:-)
3., páran kiveszik a gyertyákat, és egy kávéskanál olajat öntenek a furatokba, majd visszateszik a gyertyát
4., KÖZÉPÁLLVÁNY.....ez megemeli a hátsó kereket.... a telót eg bakold fel annyira, hogy az első kerék is elmozduljon a földről......így tehermentesíted a gumit, és nem fog eldeformálódni
5., GUMI
Páran bekenik glicerinnel, így nem fog kiszáradni, repedezni
6., lehetőleg ÚJ olajjal álljon.....vagyis ha 4000km fölött vagy a periódusnál akkor Én ajánlom hogy inkább cseréld le (fpleg ha tényleg leteszed a motort 2-3-4 hónapra)
Miért? mert az olaj ugye ég, kokszosodik, külnféle anyagok válnak ki belőle.......
A pára MINDENFÉLEKÉPPEN lecsapodik és ugye H2O kelettkezik, ami oldja ezeket, vagyis belülről is rozsdálni fog a motor
7., Én specc nem vagyok hive a fütött garázsnak, hiszen a melegben minden kémiai reakció gyorsabb!
GS500.....vagyis itt nem fog szétfagyni semmi....... hiszen nincs benne víz (alapesetben)
Még jó időt, és sok motorozást.
Esetleg GSF ábrával?
510*70= 35700ft egy fél nm bőrrért?
Hát nem occó
Mindenképp ilyen stílusban gondolkodsz? Úgy értem ilyen szörny pofákban?
http://sklep.scigacz.pl/suzuki...
mivel van itt pár embernek ízlése így a kérdés adott..... szerintettek mi legyen a tankpadon?
Ilyen a forma:
Utánamész mi?
hiszen 230 a vége..........
Ezt is leírom hátha valaki nem tudja.........
1., Valóban jobb egy lepedő! (pl a kinaiban 3000ft egy nagy ágyteritő......
PUHA!, LÉGÁTERESZTŐ, és még mintás is:-)
2., A kipuffogóba tegyél egy dugót, vagy egy olajos rongyot, hiszen nem tudni hogy a szelepk hol álltak meg és igen gáz, ha mondjuk tavasszal nem indul, mert bemászott egy egér:-)
3., páran kiveszik a gyertyákat, és egy kávéskanál olajat öntenek a furatokba, majd visszateszik a gyertyát
4., KÖZÉPÁLLVÁNY.....ez megemeli a hátsó kereket.... a telót eg bakold fel annyira, hogy az első kerék is elmozduljon a földről......így tehermentesíted a gumit, és nem fog eldeformálódni
5., GUMI
Páran bekenik glicerinnel, így nem fog kiszáradni, repedezni
6., lehetőleg ÚJ olajjal álljon.....vagyis ha 4000km fölött vagy a periódusnál akkor Én ajánlom hogy inkább cseréld le (fpleg ha tényleg leteszed a motort 2-3-4 hónapra)
Miért? mert az olaj ugye ég, kokszosodik, külnféle anyagok válnak ki belőle.......
A pára MINDENFÉLEKÉPPEN lecsapodik és ugye H2O kelettkezik, ami oldja ezeket, vagyis belülről is rozsdálni fog a motor
7., Én specc nem vagyok hive a fütött garázsnak, hiszen a melegben minden kémiai reakció gyorsabb!
GS500.....vagyis itt nem fog szétfagyni semmi....... hiszen nincs benne víz (alapesetben)