Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

egyértelműen a második. mivel kicsi felület, és nem fél órát nézegeti senkit, ezért megfelően kontrasztos nem túl bonyolult ábra kell, hogy ne csak egy mszlagnak tűnjön.
Kőszőnőm a segitséget, tanácsokat, tapasztalatokat.
Még jó időt, és sok motorozást.
Nem, az tényleg nem az. De egy sima, akár mindenféle grafikától mentes nem lenne jó?
Esetleg GSF ábrával?
Miért? a sas is szörny?
Vazze:-(

510*70= 35700ft egy fél nm bőrrért?
Hát nem occó
banditásat a banditra
Az biza az... 650-es.
Most vettem eghy ív kromszinü, fényes, öntapadós foliát- mindent lekromozok autot, motort, bukot, csak még a designokat kell kitalálni
És, mi lenne, ha áttetsző lenne, minta nélkül! Olyan szép az a motor...
Ez Burgman?
Meztelennnnőset a banditára!
Blue!
Mindenképp ilyen stílusban gondolkodsz? Úgy értem ilyen szörny pofákban?
legyen mondjuk egy GS a tankpadon.
És ezzek tetszenek nekem.....
NO!

mivel van itt pár embernek ízlése így a kérdés adott..... szerintettek mi legyen a tankpadon?

Ilyen a forma:
Jóhogy utána eredek! Ha 25 kW-os GS-en ül a bőr, még utol is érem! Aztán bedobom a személyes varázsom , hiszen görög félisten testet nem tudok neki mutatni... Oszt lesz, ami lesz. Veszíteni semmit nem veszít a figura!
Teddy! és mit csinálsz ha ilyet látsz?
Utánamész mi?
ccöcö.. egy nitro szett azér ráférhetne.. vicces lenne! láttam a neten egy nitrós GS500-at.. elég durva.. amúgy meg nem fogod lefosni a bokád a géptől, inkább vicces hogy alul hogy húz!
ez nekem már eleve turbó lesz
hiszen 230 a vége..........
amugy a téli raktározás?


Ezt is leírom hátha valaki nem tudja.........




1., Valóban jobb egy lepedő! (pl a kinaiban 3000ft egy nagy ágyteritő......
PUHA!, LÉGÁTERESZTŐ, és még mintás is:-)

2., A kipuffogóba tegyél egy dugót, vagy egy olajos rongyot, hiszen nem tudni hogy a szelepk hol álltak meg és igen gáz, ha mondjuk tavasszal nem indul, mert bemászott egy egér:-)

3., páran kiveszik a gyertyákat, és egy kávéskanál olajat öntenek a furatokba, majd visszateszik a gyertyát

4., KÖZÉPÁLLVÁNY.....ez megemeli a hátsó kereket.... a telót eg bakold fel annyira, hogy az első kerék is elmozduljon a földről......így tehermentesíted a gumit, és nem fog eldeformálódni

5., GUMI
Páran bekenik glicerinnel, így nem fog kiszáradni, repedezni

6., lehetőleg ÚJ olajjal álljon.....vagyis ha 4000km fölött vagy a periódusnál akkor Én ajánlom hogy inkább cseréld le (fpleg ha tényleg leteszed a motort 2-3-4 hónapra)
Miért? mert az olaj ugye ég, kokszosodik, külnféle anyagok válnak ki belőle.......
A pára MINDENFÉLEKÉPPEN lecsapodik és ugye H2O kelettkezik, ami oldja ezeket, vagyis belülről is rozsdálni fog a motor

7., Én specc nem vagyok hive a fütött garázsnak, hiszen a melegben minden kémiai reakció gyorsabb!
GS500.....vagyis itt nem fog szétfagyni semmi....... hiszen nincs benne víz (alapesetben)
Nagyon BABA!
és, megy rá a turbo?
mit? OLVASS VISZA:-))))