Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A HJC-ken már szél/zajvédő is alatartozék, nem? Amúgy ezek a fontos dolgok, amiket dzsoki felsorolt. A dupla D-gyűrűs bukók biztonságosabban, mint a csattosak, bár tény, h meg kell szokni a becsatolását!
Hi !

Haladunk, haladunk...! (adatlap)

Hi tankap!

Amiről véleményem van röviden:

Bejáratás: az első 800-1600 km-en a gépkönyv által megadott max. fordulatszám alatt tartani (kb. 1000xmin.-tel) szerintem. Ezres szervízt szigorúan elvégezni, elvégeztetni. "Minőségi" olajjal feltölteni.

Bukó: ebben a szezonban a HJC ZF-9 -ét használom. Carbon-üvegszál állítólag. Szerintem csak üvegszálas. Elégedett vagyok vele. 25 e. Ft. környékén már meg lehet venni. Viszonylag csendes, kevéssé párásodik. A keménységét még nem próbáltam szerencsére. Orrvédő, bogárháló, dupla D-gyűrű, cserélhető plexi.
A hátsó rugó állítására van egy könnyebb megoldás is, ahol talán nem vered le a kezed. Bár ez kicsit több munkával jár, de nekem jobban bevállt. A moci jobb oldali lábtartóját le kell szerelni, két imbusz csavar fogja, és fel kell lógatni egy dróttal a segédvázhoz, mert ugye rajta van a fékmunkahenger. Ezután már sokkal könnyebb tekergetni a teló alján lévő gyűrűt.
Sok sikert.
Kívánok...!

Szia!

Először is köszönöm!
Amúgy majdnem ráhibáztál, tankap nagyon nézegette a "régi" gépemet vásárlás céljából, csak talált valami akciós újat. És most lásd már itt is van kötünk.
Hello tankap!

Jó választás volt, hidd el jobban jársz vele mint a 250-essel. Nem fogod megbánni, hogy a nagyobbat vetted.
Sisak és ruha ügyben javaslom nézz be a Barinkáékhoz, mindig tudnak valami jó ár/érték arányú dolgot.
Én ott vettem LAZER bukót, és a 30 körüli kategóriából elég jól bevállt. A többi cuccom is tőlük van,(nadrág,kabát,kesztyű) és meg vagyok velük elégedve.
Szólj, ha meg van a géped, gurulhatunk együtt, ha gondolod.
Látom, h seperc alatt lekapod a bukódat...
Lötyög? Én nem érzem.. Vagy biztos összement a buksim... Hogy láthattad? vagy megnézted? csak én nem emlékszem rá? Nyo megyek dolgozni....
De mostmár lötyög a fejeden, ha jól láttam. Hipp-hopp le tudod kapni, és ez nem jó! Anno emiatt repült le exenyémjátékról a bukója az esésekor.
Na, csak az enyém ilyen selejtes? az enyém a szép tájak/felhők/naplemente után forog.
Blue!

Gratula az új géphez, sok (illetve csak) balesetmentes km-eket .
Tankap, Neked is hasonlókat.. Sztem jó kis gépet vettél...
Lehet ezért irigykedik Goliat is folyamatosan?
A sisak tényleg szoríthat elöször. Mikor megvettem az enyémet, az eladó bizton mondta, nem baj ha picit szorít, az majd fog annyit tágulni hogy jó legyen. Hittem neki, és mikor felvettem, még ki sem értem a Shox parkolójából, úgy ráharaptam az ínyemre, hogy azt hittem ott borulok fel a motorral... Aztán 1-2 ezer km a fejemen, és utána már nagyon kényelmes volt. És mily meglepö, ez is forgatja a fejem... Sok sisakban van ilyen extra úgy látom
A GREX-ben ez a gyári extra!
Na, a GREX-ed! Az forgatja a fejed jobbra-balra a csinicicák után, nem?

Kiegészítenélek! Szerintem szoríthat a bukó. Úgy is be lehet járatni, ha nem hosszabb utakra veszed fel először. Úgyis relatív hamar kitágul.
Ez előbbi legalább annyira örök érvényű, mint a következő:

"Ha biológussal laksz együtt, jobb, ha nem torkoskodsz a hűtőből."
Mai bölcselet:

"Ha egy lány azt mondja: NEM, az igazából IGEN-t jelent, csak nem veled!"
Ja-ja! Nyuszi helyesen okoskodott!
Ez a lényeg, hogy jó legyen a fejedre. Úgy válassz, hogy legalább 10 percig legyen a fejeden a kiszemelt. Picit lehet szoros, de ne szorítson! Hosszú folyamat egy sisakvétel. Szánd rá az időt! Érdemes a 40-50 ezer Ft-os kategórát tüzetesebben átbogarászni. Jó sisakok vannak itt... persze, ha engedi a buxa, akkor... jobban kinyithatod a szemed.
Nekem egy 17 e Ft-os GREX-em van. Én elégedett vagyok vele, de jövőre cserélem. Érdemes még arra figyelni, hogy a fröccsöntött héjazatú sapkákat 2-3 évente ajánlatos lecserélni. A karbon-kevlár és üvegszálas sisakok viszont időt állóbbak.
Na, gratulálni el is felejtettem! Sok balesetmentes kilométert!
Szia!

Bukósisak kérdésben mondanám el a véleményem. Nem tudom mennyit szánsz rá, de mindenképpen olyat vegyél, ami jó a fejedre, pontosabban tökéletesen passzol, ami azt jelenti, hogy amikor felveszed, akkor egyenletesen szorít mindenhol. Menj el több boltba és próbáld fel az összeset, amit csak tudsz. Szerintem egyébként a HJC nagyon jó minőség, és korrekt áron vannak. A kelomotorban meg egész jó áron is vannak! Jó kiegészítőket is adnak hozzá.
Nekem egy buksi volt jó a fejemre, a többivel mind gond volt, így nem volt kérdéses melyik lett a befutó.

Szia
Arra készülj fel, hogy nagyon szűk a hely, és elég nagy erőt kell kifejteni a felfelé tekeréshez. A kulcsot stabilan illeszd a résbe, és a teljes kerületen feküdjön fel az íves rész az állítócsavarra! Ha kicsúszik akkor tönkrevághatod a csavart, ami pedig nagyobb baj, hogy levered a kezedről a bőrt.
Szóval óvatosan!
Még egy lényeges dolog. A "pöcök" (ami bent tartja a csavart a beállított pozícióban) teljesen legyen a helyén! Egy határozott "kattanást" fogsz érezni, ha ez megtörténik. Meg is nézheted, ha teljesen alá fekszel a mocinak. Érdemes ellenőrizni, hogy menet közben ne ugorjon túl, vagy esetleg vissza.

Hasznos munkát!
Így már menni fog. Köszönöm szépen a segítséget! Tudod,nekem nem volt se apám se senkim akik ilyen kis trükköket megmutatnának,tapasztalatokat adnának át, így hát maradtok Ti nekem akiktől segítséget kérhetek! És persze ez a legjobb forrás

Köszi mégegyszer!
Gúúúúd morning!

Bejáratás:
A hírek igazak. Ezzel sokat lehet javítani az élettartamon. Főleg azon. A fogyasztást csak kis mértékben befolyásolja. Bár, a vélemények megoszlanak erről.
Szóval, járatás:
Az első 200 km iszonyú fontos. A gumikon is rajta van még ilyenkor a formaleválasztó trutyi, ami csúszik, mint az állat. Szóval járatni úgy érdemes, hogy nem léped túl az első 200 km-en a 4000-4500-as fordulatszámot. Szép egyenletesen gyorsítasz, és lehetőség szerint a sebességváltót többször használd, mint amennyire indokolt lenne. Kapcsolgass folyamatosan fel, illetve le és mindig változzon a motor fordulatszáma. Hosszú távon azonos fordulaton tartani a motort nem egészséges. Gyakran állj meg (bár, most nincs kánikula, így nem fog túlmelegedni a motorord). A mi kerülendő, az az, hogy dugóban araszolj bejáratás alatt. Érdemes kisvárosi környezetben folyamatos haladás mellett csinálni ezt. 200 km után lehet már 5000-ig húzgálni a fülét. 600-700 kmk környékén már szükséges egy-egy intenzív kigyorsítás 8000-ig. Ez azonban csak néhány másodperc legyen. Az ajánlott fordulat szintén maximum 5000, ám egyszer-egszer már meghúzható. 1000 km-nél szerviz, olajcsere. Kap rendes olajat a motor, nem a híg első olaj lesz benne. 1200 km-ig tartsd magad az előbbiekhez. Utána már teketheted a fülét (persze tartósan nagy fordulat kerülendő még ekkor is). A bejáratás nagyjából 2000 km-nél ér véget teljesen.

A fontosabb dolgokat duplán írtam le, mert nyomatéka van!

Gratulálok a választásodhoz!
"reggelt!

Grat a géphez! Há má mindenki kinövi a gs-t? Aztán majd jönnek az új arcok olyan gépekkel, amiket Tőletek vettek!