Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali!

Nekem a GS500 MINDEN IGÉNYEMET KIELÉGÍTETTE IDÁIG és a megvállás oka csakis az ÚJDONSÁG volt.....
PLUSZ ugye egyenesbe más "karcsú" lett de ugye nem egy 70kg cingár vagyok és a terv eleve ez volt hogy 3 évesen eladom és 600-as lesz a következő......



A kérdésedre:
Gáztolattyú:
A GS egyik fojtása a gátolattyú megfúrása. Vagyis hogy fojtott vagy nyitott a gép itt tudod a 2. legegyszerűbben megnézni. (az első az, hogy 6.-ban nem pörög ki a motor 8500 fölé - legalábbis nekem nem pörögtt ki SOHA....8000-ret s csak autópályán ért el)
Leszeded a karbi tetejét, kiveszed a gáztolattyút és ha át van fúrva akkor BIZONY fojott a géped.
a 2000-res modellekig annyi volt az egész hogy ezt a lyukat beragasztottad - lásd RATESZ FAN példáját.
Neki egy 97-es Gs-e van és Ő megcsinálta, müködött...

Szóval Én kivettem, kivettem a betétet és a Schubert tűt.....beragasztottam.....és mikor tettem vissza a betétet (ey kis darab müanyag egy pici rugóval) akkor a tolattyúban léő 4db kis müanyag pöcök - ami tartja a betétet eltört.......ergo nem tartotta sem meg a betétet és igy a schubert-tet sem.....
Ennek az ára fent van.....úgy emlékszem 8100ft volt..........



Az ülészár?
Mivel nekem állandóan fent volt a konzol így nem tudtam kulccsal kinyitni és levenni az ülést. Ezért a nyitó szerkezetre egy drótótt kötöttem és azt húzogattam......
Igen ám, csak a drót elszakadt a 795- nyitásnál.....így pedig elkezdtem felfesziteni az ülést hogy betudjak alá nyúlni és kulcsal kiszedni a csavarokat.......
Mivel feszitettem, a szekezett teteje eldeformálódott, így szétment benne a rugó, a felső réz lap...stb.....
Ez volt valami 6500ft......




Amugy ha GS-en gondolkozol akkor MELEGEN tudom ajánlani, hiszen lásd esetemet......
3 év és 3 hónapot volt nálam.....
tettem bele 67-68.000km-ert.......
első gumit cseréltem 3x (jelenleg a 3. van fent és eémegy kb 25.000km-ert még)
Hátsó gumit cseréltem 5x (a gyári 18000, a Heidenau 10.000-reket bír) a jelenlegibe van még 6000km
most tettem fel a 3. láncot
6000-ként olajcsere és a többi.......
40-nél és 60-nál volt karbiszinkron, szelephézag állítás

ÉS ennyi....... SEMMI MÁS BAJOM NEM VOLT VELE
Kivéve most.....mert elszállt a feszszabályzó és ezért kellett sürün akku cserélnem (sürün...évente) - de mivel ez egy elektromos kis geci, így ez elszállhat a 4km-es motorba is.......




Szóval nyugodtan vegyél GS-t!
Én járatom be!
A Gs-t is egész jól sikerűlt!
A hátsó 2 szet is felujitótt.
Amugy még nincs me a gép csak tervben.
Más hibád a cikben irtakon kivül nemvolt?
JA!


ELADÓ vagy Elcserélhető: a GS500 hátsó 2db (2x2db) fékbetétjét......+ egy pár első KOPOTT féket amit 1500-ért megcsinál a RÓNA KFT.

Genyó vagyok tudom:-)

KP-ben: 5000ft
Vagy érdekel deffektjavító készlet
http://www.biker-world.hu/kate... klt&hivo_cat_id=69



Ergó 6500ft-ból van 1db első és 2 db hátsó fékkészleted......(vagyis egy fékcseréd 2150ft kb)
Helló.
Én is gs500-on gondolkozok, és láttam a boncteremben irt cikedett.
Lenne pár kérdésem.
Hibák:gáztolaty, ülészár.
Mi balyuk lett és mitől.
Bizony-bizony, vége a szezonnak, most jönnek majd az akciók, hogy a terv teljesítve legyen. Lehet, hogy elkapkodtad?
Amugy a Hollósnál a Gs500F is most csak 1 milka........
egész pontosan 1.098.000ft.....


No ha ezt nézzük akkor már ez is óccobb, hiszen Én még 1.248.000-ért vettem
Bocsi, de amit Dzsoki mutatott a képesmotor apróban, az is 0 km-es. Csak még a levegős.
JA! és 2007/02-es...csak épp a kép alapján még a régi.......hiszen ott figyelnek a karbik
Nem szar, csak nekem 0km-es kell......Bármit vettem volna akkor az 0km-es.......


Okok?
0., NULLA KILOMÉTER!
1., garancia - 2 év
2., Én járatom be (ez a legfontosabb nekem)
3., Használtat csak személyi kölcsönre tudok venni, hiszen ha a csóka bemegy a kereskedésbe azok már tesznek rá pluszt amit ugye "beszámítanak" a hitelbe......szóval vagy személyi kölcsön magasabb kamattal, vagy a kereskedő haszna......
muszály, hiszen nem vagyok olyan bevállaós mint Teddy vagy Bex........

Szóval kicsit szabályt szegek, mert ugye lábon hozzom haza, de utána megy rá a 98db lakat amig nincs jogsim
K7 vagyis inyekciós
1798000 az S

a sima 50-el óccobb


amugy már ismét fent vagyok mert drága NTibi felhivott - és ugye az alvó oroszlán nem tud visszaaludni ha felébresztik
Hát igen, ez a szívás! Majd ráfogja, hogy az használt szar!
Van ott egy K7-es DL is, az sem mutat rosszat!
Blue! Nézd meg az apróban a túra/sporttúra rovatot! GSF650 S 2007.
Nem engem kérdeztél, de úgy gondolom az új vizes, injektoros. Ennyi pénzért legalábbis.
A régiből azt hiszem már nincs is az országban feketében. Legalábbis két hónapja nekem ezt mondta a márkakereskedő.
Te Blue! Vághattál volna vmi normális fejet is akár!
Köszi, de egyenlőre kettőnk közül legálisan ÉN vihetnélek az új paciddal TÉGED!

Leteszed a jogsit?
hmm ez a vizes, injektoros vagy a régi?
Grat a gépez!
Mennyi az ára a Banditának?
Most mehetsz Főni új matricákat "venni" a hegyekben...
Gratula Bos(s) Banditos deVillám Gíííírosz!
Én ismerek valakit, aki nem bírta a jogsi nélküli létet...

Főni! Én a szaktudásod az én GS-emmel kapcsolatban kértem tőled megőrizni! Hiszen nekem még van egy év garim, de utána otthoni szerelgetés lesz. Emlékezz majd...
OK! Este beszélünk a weekendről. Amúgy sem gyorsüzenetben gondoltam ezt letárgyalni.
Tegnap el is búcsúztam a géptől:-(
Az utolsó képem a GSsemmel
Gratulálok Blue

Nagyon szép gép.

Láttam a Dzsokiét, és nagyon ment az agyalás nekem is, de még a GS-t szeretgetem egy darabig.
Dehogy lesz ! Előbb-utóbb mindenki így jár!