Nekem a GS500 MINDEN IGÉNYEMET KIELÉGÍTETTE IDÁIG és a megvállás oka csakis az ÚJDONSÁG volt.....
PLUSZ ugye egyenesbe más "karcsú" lett de ugye nem egy 70kg cingár vagyok és a terv eleve ez volt hogy 3 évesen eladom és 600-as lesz a következő......
A kérdésedre:
Gáztolattyú:
A GS egyik fojtása a gátolattyú megfúrása. Vagyis hogy fojtott vagy nyitott a gép itt tudod a 2. legegyszerűbben megnézni. (az első az, hogy 6.-ban nem pörög ki a motor 8500 fölé - legalábbis nekem nem pörögtt ki SOHA....8000-ret s csak autópályán ért el)
Leszeded a karbi tetejét, kiveszed a gáztolattyút és ha át van fúrva akkor BIZONY fojott a géped.
a 2000-res modellekig annyi volt az egész hogy ezt a lyukat beragasztottad - lásd RATESZ FAN példáját.
Neki egy 97-es Gs-e van és Ő megcsinálta, müködött...
Szóval Én kivettem, kivettem a betétet és a Schubert tűt.....beragasztottam.....és mikor tettem vissza a betétet (ey kis darab müanyag egy pici rugóval) akkor a tolattyúban léő 4db kis müanyag pöcök - ami tartja a betétet eltört.......ergo nem tartotta sem meg a betétet és igy a schubert-tet sem.....
Ennek az ára fent van.....úgy emlékszem 8100ft volt..........
Az ülészár?
Mivel nekem állandóan fent volt a konzol így nem tudtam kulccsal kinyitni és levenni az ülést. Ezért a nyitó szerkezetre egy drótótt kötöttem és azt húzogattam......
Igen ám, csak a drót elszakadt a 795- nyitásnál.....így pedig elkezdtem felfesziteni az ülést hogy betudjak alá nyúlni és kulcsal kiszedni a csavarokat.......
Mivel feszitettem, a szekezett teteje eldeformálódott, így szétment benne a rugó, a felső réz lap...stb.....
Ez volt valami 6500ft......
Amugy ha GS-en gondolkozol akkor MELEGEN tudom ajánlani, hiszen lásd esetemet......
3 év és 3 hónapot volt nálam.....
tettem bele 67-68.000km-ert.......
első gumit cseréltem 3x (jelenleg a 3. van fent és eémegy kb 25.000km-ert még)
Hátsó gumit cseréltem 5x (a gyári 18000, a Heidenau 10.000-reket bír) a jelenlegibe van még 6000km
most tettem fel a 3. láncot
6000-ként olajcsere és a többi.......
40-nél és 60-nál volt karbiszinkron, szelephézag állítás
ÉS ennyi....... SEMMI MÁS BAJOM NEM VOLT VELE
Kivéve most.....mert elszállt a feszszabályzó és ezért kellett sürün akku cserélnem (sürün...évente) - de mivel ez egy elektromos kis geci, így ez elszállhat a 4km-es motorba is.......
Nem szar, csak nekem 0km-es kell......Bármit vettem volna akkor az 0km-es.......
Okok?
0., NULLA KILOMÉTER!
1., garancia - 2 év
2., Én járatom be (ez a legfontosabb nekem)
3., Használtat csak személyi kölcsönre tudok venni, hiszen ha a csóka bemegy a kereskedésbe azok már tesznek rá pluszt amit ugye "beszámítanak" a hitelbe......szóval vagy személyi kölcsön magasabb kamattal, vagy a kereskedő haszna......
Nem engem kérdeztél, de úgy gondolom az új vizes, injektoros. Ennyi pénzért legalábbis.
A régiből azt hiszem már nincs is az országban feketében. Legalábbis két hónapja nekem ezt mondta a márkakereskedő.
Gratula Bos(s) Banditos deVillám Gíííírosz!
Én ismerek valakit, aki nem bírta a jogsi nélküli létet...
Főni! Én a szaktudásod az én GS-emmel kapcsolatban kértem tőled megőrizni! Hiszen nekem még van egy év garim, de utána otthoni szerelgetés lesz. Emlékezz majd...
Nekem a GS500 MINDEN IGÉNYEMET KIELÉGÍTETTE IDÁIG és a megvállás oka csakis az ÚJDONSÁG volt.....
PLUSZ ugye egyenesbe más "karcsú" lett de ugye nem egy 70kg cingár vagyok és a terv eleve ez volt hogy 3 évesen eladom és 600-as lesz a következő......
A kérdésedre:
Gáztolattyú:
A GS egyik fojtása a gátolattyú megfúrása. Vagyis hogy fojtott vagy nyitott a gép itt tudod a 2. legegyszerűbben megnézni. (az első az, hogy 6.-ban nem pörög ki a motor 8500 fölé - legalábbis nekem nem pörögtt ki SOHA....8000-ret s csak autópályán ért el)
Leszeded a karbi tetejét, kiveszed a gáztolattyút és ha át van fúrva akkor BIZONY fojott a géped.
a 2000-res modellekig annyi volt az egész hogy ezt a lyukat beragasztottad - lásd RATESZ FAN példáját.
Neki egy 97-es Gs-e van és Ő megcsinálta, müködött...
Szóval Én kivettem, kivettem a betétet és a Schubert tűt.....beragasztottam.....és mikor tettem vissza a betétet (ey kis darab müanyag egy pici rugóval) akkor a tolattyúban léő 4db kis müanyag pöcök - ami tartja a betétet eltört.......ergo nem tartotta sem meg a betétet és igy a schubert-tet sem.....
Ennek az ára fent van.....úgy emlékszem 8100ft volt..........
Az ülészár?
Mivel nekem állandóan fent volt a konzol így nem tudtam kulccsal kinyitni és levenni az ülést. Ezért a nyitó szerkezetre egy drótótt kötöttem és azt húzogattam......
Igen ám, csak a drót elszakadt a 795- nyitásnál.....így pedig elkezdtem felfesziteni az ülést hogy betudjak alá nyúlni és kulcsal kiszedni a csavarokat.......
Mivel feszitettem, a szekezett teteje eldeformálódott, így szétment benne a rugó, a felső réz lap...stb.....
Ez volt valami 6500ft......
Amugy ha GS-en gondolkozol akkor MELEGEN tudom ajánlani, hiszen lásd esetemet......
3 év és 3 hónapot volt nálam.....
tettem bele 67-68.000km-ert.......
első gumit cseréltem 3x (jelenleg a 3. van fent és eémegy kb 25.000km-ert még)
Hátsó gumit cseréltem 5x (a gyári 18000, a Heidenau 10.000-reket bír) a jelenlegibe van még 6000km
most tettem fel a 3. láncot
6000-ként olajcsere és a többi.......
40-nél és 60-nál volt karbiszinkron, szelephézag állítás
ÉS ennyi....... SEMMI MÁS BAJOM NEM VOLT VELE
Kivéve most.....mert elszállt a feszszabályzó és ezért kellett sürün akku cserélnem (sürün...évente) - de mivel ez egy elektromos kis geci, így ez elszállhat a 4km-es motorba is.......
Szóval nyugodtan vegyél GS-t!