háá bazz eladta..nem gondoltam volna....én tuti nem vettem volna meg, agyon buherált... a tököm, nekem meg a női motoros csimámat nem akarja megvenni a kutya se, meg a moldova 2 kötetes Kádár könyvét se zsir ujonnan...meg lopótartót kovácsoltvasból...gyerekek vegyetek vmit tőlem is...:-)
Koma éppen dögrováson van, péntek óta lázas! De azért nagyon ügyes volt szombaton, le a kalappal előtte! Remélem az is okés, ha én írom a véleményem, és tapasztalataim, de majd ő is biztosan jön!
Az elején volt egy triálos bemutató, nagyon ügyes volt a kissrác, aztán a rendőrök bemutatták a pályát, hogyan kell végrehajtani a feladatokat, aztán volt verseny is. ( a teljesség igénye nélkül persze)
Szerintem elég nehezek voltak a feladatok, szinte minden moccos bénázott az elején, de aztán ráéreztek, és jól ment már a végén nagyon. Tény, hogy tökéletes időnk volt, és jól lehetett koncentrálni is.
Volt szlalom, aminek a végén egy faléc volt, bevagdalva (rossz útburkolat...). Következő feladat is szlalom volt, de már sokkal nehezebb, mert teljesen vissza kellett fordulni, hogy a következő kapuba bele tudj menni. Volt még egy pálya, ami elég szűkre volt méretezve és 8ast kellett benne tenni. Szűk "utcában" S-kanyart kellett végezni, aztán volt még egy nehéz: körbe kellett menni, úgy hogy megfogsz egy kötelet és egy kör után visszateszed a helyére. Még volt pár feladat, de egy kicsit körülményes elmondani. Majd személyesen.... Úgyis tartozol még borocskával!
Legutolsó feladat a verseny volt, amin az első helyeket hozták el a srácok! (én nem mertem égetni magam... ) Az egész pályán végig kellett menniük és hibapontokat lehetett szerezni.
volt még lehetőség Kresz-teszteket kitölteni, szimulátoron versenyezni, vöröskeresztesekkel beszélgetni, illetve vöröskeresztes bemutató is volt (köszi, doktor Dani! ), illetve volt kint biztosítós sátor, akik külön a motorosoknak "találtak ki" életbiztosítást. Egész érdekes dolgokat mondtak, amikor kalkuláltunk.
Összességében nagyon jól szervezett, érdekes programokkal tarkított rendezvény volt, GRATULA A D@N-nak, DR. DANINAK, és ROBINAK!
Persze nem maradhatott el az estére tervezett grillezés, amelyen sajnos már Hápi nem tudott maradni. Tegnap pedig kanyarogtunk a Mecsekben, meglátogattunk egy keramikust Kán-ban, és 61-esen hazacsattogtunk. 9kor tettem le a gépet.
Azt hiszem most hanyagolnom kell a motorozást, mert Érdig bírták a csuklóim. Ha elmennék dokihoz, kapnék 2 szép gipszet, 2 hétre.
Jó volt, hogy ennyien mentünk a bandából, és volt lehetőségünk beszélgetni, ökörködni, ami egy guriga alkamával nem mindig van.
Hát mindenekelőtt gratulálok, főnök! És részvétem a vevőnek, hogy azt az ócska rocskát megszerezte! Ellenben nem irigyellek most a választási problémáid miatt! Bár, ha holnap mész a Hollóshoz, akkor már döntöttél, szerintem.
Az éjszakai programodra azt tudom referálni, hogy már túl vagy rajta! Egy igazi romantikus éjszakát töltöttetek együtt, úgyhogy ez letudva! Ráadásul gyönyörű környezetben!
Én is megváltam a GS paripától, és gondolom át fogok kerülni az árulók listájába. Úgy látom te is ott fogod végezni
Nem szeretnélek befolyásolni, (dehogynem) , de az én választásom az új "nagybanditra" esett.
Nem akarlak arról meggyőzni, hogy milyen jó lesz a 100 lóerő. Valamit azonban nagyon fontosnak tartok, és pedig azt, hogy már 1800-as fordulattól rendelkezésre áll 100Nm nyomaték. (3500-7000-ig 108). Ekkora tolóerővel utassal, megpkolva is bármit meg lehet előzni egy túrázás során.
Szóval szerintem vedd figyelembe a választásnál, hogy minél nagyobb forgatónyomatékod legyen lehetőleg minnél kisebb fordulaton. És persze igaza van essonak is, a kényelem is nagyon fontos, és a bandit ebben is jeleskedik.
De ne hagyd magad befolyásolni, mert akkor mindig ott fog motoszkálni , hogy mi lett volna ha a másikat.....
Jó reggelt/napot/estét! Mindenki válassza ki a neki megfelelőt!
Teddy!
Lennél egy kicsit bőbeszédűbb a pécsi okítást illetően! Kíváncsi vok!
Blue mester!
Ha már mindenki beledumál a választásodba, én is megtenném: GSF 650 vagy DL 650. Amennyire ismerlek Téged, az igényeidet és a körülményeidet, ezek közül választanék. Igaz, csak 2 hónap és 3200 km után, de teljesen belecsavarodtam a Banditba. Az általad korábban felsoroltakból teljesen csak a Kawa Er6-ot vetném el! (Biztosan jó is, szép is, nekem is tetszik, de a te termetedhez képest nagyon-nagyon kicsi, karcsú, mint egy arab lovacska.)
Tegnap jártunk a menyecskével egy Eger-Salgóvár-Szécsény-Hollókő- Eger túrát. Isteni volt!
Kényelem?
No igen:-) de ugye részemről annak sincs akadálya hiszen egyszerre nem megyek annyit hogy elfáradjak - hiszen 100-150km-ként akkor is megállok ha még mennék, mert porlad a tüdő a nikotinhiánytól:-)
Hmmmmm. Érdekes hozzáállás. Sztem Te sem így gondolod, de most azt írtad, mindegy, milyen a komfort, úgyis cigiszünet lesz. Hát ha majd "beválasztasz", rájössz, hogy nagyon nem mindegy. Mert ha a 10 perces cigiszünetből 8-at nyújtózkodással, vérkeringés-regenerálással töltesz, akkor be van b....va.
Viszont óriási dolog - 100 km-enkénti megállásoknál is - ha estére nem vagy hulla, hanem azt mondod: gyerünk még!
Motor: vízhűtésű, négyütemű, 16 szelepes, DOHC, soros négyhengeres
Lökettérfogat: 656 cm3
Furat x löket: 65,5 x 48,7 mm
Kompresszió viszony: 11,5:1
Max. teljesítmény: 85 LE 10500 1/min-nél
Max. nyomaték: 61,5 Nm 8900 1/min-nél
Keverékképzés: üzemanyag-befecskenedezés
Kuplung: többtárcsás, olajfürdős
Váltó: hatfokozatú
Véghajtás: lánc Váz: dupla acél bölcsőváz
Első futómű: 41 mm-es, állítható rugóelőfeszítésű teleszkópvilla 130 mm-es rugóúttal
Hátsó futómű: központi rugós tag, olajcsillapítás, állítható rugóelőfeszítés, 121 mm-es rugóúttal
Kerekek: 17 x 3,5 elöl, 17 x 5 hátul
Gumik: 120/70-ZR17 M/C elöl, 160/60ZR17 M/C hátul
Első fék: 310 mm-es dupla tárcsafék, négydugattyús féknyereg
Hátsó fék: 240 mm-es tárcsafék, kétdugattyús féknyereg
Méretek (H x Sz x M): 2130 x 790 x 1095 mm
Tengelytáv: 1470 mm
Villaszög: 26°
Utánfutás: 108 mm
Szabad magasság: 135 mm
Ülésmagasság: 770/790 mm
Üzemanyagtank térfogata: 19 liter
Száraz tömeg: 215 kg (ABS-el: 218 kg)
Ára (reg. adóval): 1748000 Ft (ABS-szel: 1848000 Ft)
NO!
A DL nem azért az utolsó - hanem mert az a fránya ÁR.....az a legdrágább (igaz csak kb 100.000rel és ugye 100 havi részletben ez már csak 1000ft....)
Én amit mentem?
Most az elmúlt 5 évemben letolt 18+6+68 = 92.000km-re gondolsz?
IGEN....mehetnék, de nemmegyek.
Én még nem is motoroztam, mikor NEM KÉRDÉS volt hogy FOKOZAT!
A suliba hülyét kaptak hogy 25 évesen miért akarok A1-re menni? A válasz?
Mert a TZR-hez olyan jogsi kell.......
Azt végül rábeszéltek az A-korl-ra......
Ezután 250-es motort akartam venni......Piet le is csapott előttem rá (azt legalább Ő szívott vele jó nagyot:-)
De mindegy is volt, mert amiket kinéztem az mint 26-28Kw-os volt........
Jött a 400-as VFR (papiron lefojtva.....)
Arról meg lelettem beszélve hogy a V4-nél a hátsó hengerek betegsége a besülés, mivel nincs megfelelő hütése
A vége?
Bex vett egy Gs-t.......
Az első útamon vele (hazafelé) majd összeszartam magam.....hisz ennek mikor húzid a gázt el is indul.....
És mig a 125-ösök 110-nél már üvöltenek, a Gs-nek ugye 6-6500-tól van hangja....igen ám! De itt már 120-130 a tempó.....
De mondom!
fölösleges álmodozni!
Én legalábbis utálok.......
Látom, a Dl nálad az uccsó... Pedig fontos, hogy az V2-es, így alul sokkal nyomatékosabb, és kevésbé kell forgatnod. Ami tök kényelmes tud lenni csavargásnál. És kevesebbet is eszik, mint a sor négyes társai. Továbbá nézd meg, arra olyan utcai/félterep gumikat kapsz, amelyek mintái jó nagyok, így hosszan él majd a gumid.
Az erő... Nos szerintem amennyit te mentél már motorral nyugodtan felülhetnél bármekkorára. Nemhiszem, hogy elkapna a láz, és ész nélkül mennél vele....
MEgjegzyem szerintem mind a 4 típust adják neked visszafolytva korlátozott jogosítványra, de én ezt maximum papíron jáátszanám meg, hogy kevesebb legyen az adó. Egyébként Old Piettel értek egyet, teljesítményből sosem elég! Továbbá az sem utolós szempont, hogy azt a 70-80 LE -t mivel sose használod ki, vagy nagíon ritkán, így a motor elhasználódása is kisebb, hiszen csak bizonyos százalékon üzemelteted. De ha ott van a ménes alattad, akkor nemhogy 130 ról, de akár 170 ről is kiállhatsz előzni, ha véletlenül ilyen száguldozós kedved lenne Jójó, tudom, nemlesz, de akkoris, a motor tudja!
Azért nem hiszen volt egy Ymaha TZR125 és egy Aprilia Futur már a seggem alatt szóval tudom milyen a hasalos motor feelingje.......és tudom milyen mikor zsibad a kezed mint állat.
Kényelem?
No igen:-) de ugye részemről annak sincs akadálya hiszen egyszerre nem megyek annyit hogy elfáradjak - hiszen 100-150km-ként akkor is megállok ha még mennék, mert porlad a tüdő a nikotinhiánytól:-)
Szóval nekem mi kell?
HALÁLOS SOREND
1-. ÁR, törlesztőrészlet
2-. Pakolhatóság (pl ezért mondtam le az MT03-ról....mert ahogy elnéztem a képeket arra bizony nem teszek fel egy nagyszekrényt.-)
3-. UTAShely és bírás.....mert ugye a GS 2 szép szál ember alatt már azért kicsit szenvedősre veszi.
1., ha nem tudom megtartani akkor fölösleges álmodozni
2., ugyebár nem évi 5000-ret megyek le és főleg nem 1 napos túrákon - és a fő szó: TURA! vagyis nem elég 1 tanktáska és kész
3., idén ezért nem kerestem már utast......mert ugye jól meglettem ijesztve......De ugye ez tényleg egy utolsó szempont részemről, hisz a sárkány nem jön velem, a "nőimre" meg ráuntam.....
A francnak se kell a hiszti, mikor elég nagy elfoglaltság hogy aki velem jön az jól érezze magát.
Ha beleszólhatok!
Én nem típust ajánlok, főnök. Hanem egy kitételt hiányolok : kényelem!
Hidd el, nagyon fontos szempont. Nyilván neked kell dönteni mit veszel, de az ár, fogyasztás, stb mellet számomra egyenrangú - ha nem a legfontosabb - feltétel.
A 600-650 ccm-es gépek árában, LE-ben, nyomatékában, fogyasztásában nincs sok különbség. Te túrázni szeretsz, tehát jól pakolható is kell legyen.
A legjobb lenne, ha hosszabb próbaútra tudnál velük menni, egy 40-50 km-re. Ott már kiderül vmi. Most persze, hogy fura a DL példul, de furi lenne az R6 is.
No igen:-)
Ez mellette szól - kivéve ha új alkatrészről van szó!
Tegnap kiderítettük 4 müszerrel, hogy a feszszabályzóm szált el........
Az enyém nagy fordulatnál meghal, Dawntezé pedig adja le a normál töltést.......
Szóval se generátor, se akku gond nincs - elszált a feszszabályzóm!
Ennek ára? 73600ft+ÁFA........ KÖSZI.....
Szóval minden motorhoz van alaktrész csak fizesd meg!
Bár az tény hogy bármennyre is leszolják a GS-t, Banditott hogy régi konstrukció, de legalább van a bontóban alkatrész hozzá!
A DL nálam csak kósza ribanc:-)
A BAANDIT a favorit már vagy 3 éve, de sajnos abból is a 2003-as.....a "macskaszemes" (Én legalábbis így hivom)......de ugye 2004-től már egy lámpás......
Elenben tegnap mentem fel Nénynyéhez és átkompoztam, majd Lacáhaza - Bugyi - francsetudja merre kobászoltam.......és a t*m tele volt az úthibákkal......
meg is jegyeztem:
MAGYARORSZÁG A SZILÁRD BURKOLATÚ OFF-ROADOK ORSZÁGA!
Na ilyen helyen, meg ahol pénteken jártunk, vagy a múlt héten.....hát ugye egy DL a nyerőbb.....
Na meg ugye PAKOLHATÓ! hisz böszme nagy.
Amgy ez se jön be, mert itt meg a méreteitől tartok.
Tegnap Ispán gépén ücsörögtem és brahiból kiakartam fordulni 90 fokkal......
A GS-t szinte eldobom, a DL-t meg? Hát mondjuk ugy, szeremcs hogy van fék rajta:-)
Persze szokni kell......hiszen majd 20cm-rel nagyobb a telója és ugye így teljeen méshogy viselkedik a kezembe.....
De sok szónak is sok a vége......
1., adjam el a gépet
2., egyen meg a jogsim
3., azt majd ráérek tökölni hogy hogyan tovább........lehet hogy idén már nem is veszek semmit - és így nekem ennyi volt a 2007.......de tavaszig gyüjtök és akkor belevághatok akármibe.....
De érv.....és épp ezért tartom hülyeségnek a NAGY motorokat.....
Relatíve a GSt se használom ki.......így nekem ne mondja senki hogy egy 160LE-s gépet kihasznál.....
Az előbb leírtam már.....
KI nem használo, de pl a GS-nél már (fojtott) 130-nál észnél kell lenni egy előzésnél......
Nem azt akarom hogy kielőzők és 2sec alatt legyorsulok 4km kocsisort, csak ne úgy előzzem meg őket mint a csiga.....err pedig kell még egy 10-20 paci.
Lehet hogy egy nyitott Gs-sel semmi gondom nem lenne!? Nem tudom hisz nem ültem még nyitott GS_en....
Koma éppen dögrováson van, péntek óta lázas! De azért nagyon ügyes volt szombaton, le a kalappal előtte! Remélem az is okés, ha én írom a véleményem, és tapasztalataim, de majd ő is biztosan jön!
Az elején volt egy triálos bemutató, nagyon ügyes volt a kissrác, aztán a rendőrök bemutatták a pályát, hogyan kell végrehajtani a feladatokat, aztán volt verseny is. ( a teljesség igénye nélkül persze)
Szerintem elég nehezek voltak a feladatok, szinte minden moccos bénázott az elején, de aztán ráéreztek, és jól ment már a végén nagyon. Tény, hogy tökéletes időnk volt, és jól lehetett koncentrálni is.
Volt szlalom, aminek a végén egy faléc volt, bevagdalva (rossz útburkolat...). Következő feladat is szlalom volt, de már sokkal nehezebb, mert teljesen vissza kellett fordulni, hogy a következő kapuba bele tudj menni. Volt még egy pálya, ami elég szűkre volt méretezve és 8ast kellett benne tenni. Szűk "utcában" S-kanyart kellett végezni, aztán volt még egy nehéz: körbe kellett menni, úgy hogy megfogsz egy kötelet és egy kör után visszateszed a helyére. Még volt pár feladat, de egy kicsit körülményes elmondani. Majd személyesen.... Úgyis tartozol még borocskával!
Legutolsó feladat a verseny volt, amin az első helyeket hozták el a srácok! (én nem mertem égetni magam... ) Az egész pályán végig kellett menniük és hibapontokat lehetett szerezni.
volt még lehetőség Kresz-teszteket kitölteni, szimulátoron versenyezni, vöröskeresztesekkel beszélgetni, illetve vöröskeresztes bemutató is volt (köszi, doktor Dani! ), illetve volt kint biztosítós sátor, akik külön a motorosoknak "találtak ki" életbiztosítást. Egész érdekes dolgokat mondtak, amikor kalkuláltunk.
Összességében nagyon jól szervezett, érdekes programokkal tarkított rendezvény volt, GRATULA A D@N-nak, DR. DANINAK, és ROBINAK!
Persze nem maradhatott el az estére tervezett grillezés, amelyen sajnos már Hápi nem tudott maradni. Tegnap pedig kanyarogtunk a Mecsekben, meglátogattunk egy keramikust Kán-ban, és 61-esen hazacsattogtunk. 9kor tettem le a gépet.
Azt hiszem most hanyagolnom kell a motorozást, mert Érdig bírták a csuklóim. Ha elmennék dokihoz, kapnék 2 szép gipszet, 2 hétre.
Jó volt, hogy ennyien mentünk a bandából, és volt lehetőségünk beszélgetni, ökörködni, ami egy guriga alkamával nem mindig van.
Naggggyon tuti volt a hétvége!
Délután egy karika? Ilyen szép időben motorozni kell!
Az éjszakai programodra azt tudom referálni, hogy már túl vagy rajta! Egy igazi romantikus éjszakát töltöttetek együtt, úgyhogy ez letudva! Ráadásul gyönyörű környezetben!
Azért kicsit bővebb tájékoztatást várunk!
11:40-kor már nem volt motorom - és már a bank is kivan fizetve (most jöttem az OTP-ből)
Na kislány?
Mikor és hol találkozunk?
Állod a szavad?
Áruló lettem?
MERT NINCS MOTOROM:-))))))))
Milyen jó is lenne, már alig várom! Motorozhatnékom van nagyon, mert kevés volt a hétvégi túra!
Blue!
Ha a te gépedet előbb elviszik, mint a miénket, akkor nemtom mit csinálok...
mindenkinek innen a messzeségből...
Én is megváltam a GS paripától, és gondolom át fogok kerülni az árulók listájába. Úgy látom te is ott fogod végezni
Nem szeretnélek befolyásolni, (dehogynem) , de az én választásom az új "nagybanditra" esett.
Nem akarlak arról meggyőzni, hogy milyen jó lesz a 100 lóerő. Valamit azonban nagyon fontosnak tartok, és pedig azt, hogy már 1800-as fordulattól rendelkezésre áll 100Nm nyomaték. (3500-7000-ig 108). Ekkora tolóerővel utassal, megpkolva is bármit meg lehet előzni egy túrázás során.
Szóval szerintem vedd figyelembe a választásnál, hogy minél nagyobb forgatónyomatékod legyen lehetőleg minnél kisebb fordulaton. És persze igaza van essonak is, a kényelem is nagyon fontos, és a bandit ebben is jeleskedik.
De ne hagyd magad befolyásolni, mert akkor mindig ott fog motoszkálni , hogy mi lett volna ha a másikat.....
Teddy!
Lennél egy kicsit bőbeszédűbb a pécsi okítást illetően! Kíváncsi vok!
Blue mester!
Ha már mindenki beledumál a választásodba, én is megtenném: GSF 650 vagy DL 650. Amennyire ismerlek Téged, az igényeidet és a körülményeidet, ezek közül választanék. Igaz, csak 2 hónap és 3200 km után, de teljesen belecsavarodtam a Banditba. Az általad korábban felsoroltakból teljesen csak a Kawa Er6-ot vetném el! (Biztosan jó is, szép is, nekem is tetszik, de a te termetedhez képest nagyon-nagyon kicsi, karcsú, mint egy arab lovacska.)
Tegnap jártunk a menyecskével egy Eger-Salgóvár-Szécsény-Hollókő- Eger túrát. Isteni volt!
No igen:-) de ugye részemről annak sincs akadálya hiszen egyszerre nem megyek annyit hogy elfáradjak - hiszen 100-150km-ként akkor is megállok ha még mennék, mert porlad a tüdő a nikotinhiánytól:-)
Hmmmmm. Érdekes hozzáállás. Sztem Te sem így gondolod, de most azt írtad, mindegy, milyen a komfort, úgyis cigiszünet lesz. Hát ha majd "beválasztasz", rájössz, hogy nagyon nem mindegy. Mert ha a 10 perces cigiszünetből 8-at nyújtózkodással, vérkeringés-regenerálással töltesz, akkor be van b....va.
Viszont óriási dolog - 100 km-enkénti megállásoknál is - ha estére nem vagy hulla, hanem azt mondod: gyerünk még!
Suzuki Bandit GSF650N ABS
Motor: vízhűtésű, négyütemű, 16 szelepes, DOHC, soros négyhengeres
Lökettérfogat: 656 cm3
Furat x löket: 65,5 x 48,7 mm
Kompresszió viszony: 11,5:1
Max. teljesítmény: 85 LE 10500 1/min-nél
Max. nyomaték: 61,5 Nm 8900 1/min-nél
Keverékképzés: üzemanyag-befecskenedezés
Kuplung: többtárcsás, olajfürdős
Váltó: hatfokozatú
Véghajtás: lánc Váz: dupla acél bölcsőváz
Első futómű: 41 mm-es, állítható rugóelőfeszítésű teleszkópvilla 130 mm-es rugóúttal
Hátsó futómű: központi rugós tag, olajcsillapítás, állítható rugóelőfeszítés, 121 mm-es rugóúttal
Kerekek: 17 x 3,5 elöl, 17 x 5 hátul
Gumik: 120/70-ZR17 M/C elöl, 160/60ZR17 M/C hátul
Első fék: 310 mm-es dupla tárcsafék, négydugattyús féknyereg
Hátsó fék: 240 mm-es tárcsafék, kétdugattyús féknyereg
Méretek (H x Sz x M): 2130 x 790 x 1095 mm
Tengelytáv: 1470 mm
Villaszög: 26°
Utánfutás: 108 mm
Szabad magasság: 135 mm
Ülésmagasság: 770/790 mm
Üzemanyagtank térfogata: 19 liter
Száraz tömeg: 215 kg (ABS-el: 218 kg)
Ára (reg. adóval): 1748000 Ft (ABS-szel: 1848000 Ft)
A hozászólásodnak helyt adok:-)
NO!
A DL nem azért az utolsó - hanem mert az a fránya ÁR.....az a legdrágább (igaz csak kb 100.000rel és ugye 100 havi részletben ez már csak 1000ft....)
Én amit mentem?
Most az elmúlt 5 évemben letolt 18+6+68 = 92.000km-re gondolsz?
IGEN....mehetnék, de nemmegyek.
Én még nem is motoroztam, mikor NEM KÉRDÉS volt hogy FOKOZAT!
A suliba hülyét kaptak hogy 25 évesen miért akarok A1-re menni? A válasz?
Mert a TZR-hez olyan jogsi kell.......
Azt végül rábeszéltek az A-korl-ra......
Ezután 250-es motort akartam venni......Piet le is csapott előttem rá (azt legalább Ő szívott vele jó nagyot:-)
De mindegy is volt, mert amiket kinéztem az mint 26-28Kw-os volt........
Jött a 400-as VFR (papiron lefojtva.....)
Arról meg lelettem beszélve hogy a V4-nél a hátsó hengerek betegsége a besülés, mivel nincs megfelelő hütése
A vége?
Bex vett egy Gs-t.......
Az első útamon vele (hazafelé) majd összeszartam magam.....hisz ennek mikor húzid a gázt el is indul.....
És mig a 125-ösök 110-nél már üvöltenek, a Gs-nek ugye 6-6500-tól van hangja....igen ám! De itt már 120-130 a tempó.....
De mondom!
fölösleges álmodozni!
Én legalábbis utálok.......
Látom, a Dl nálad az uccsó... Pedig fontos, hogy az V2-es, így alul sokkal nyomatékosabb, és kevésbé kell forgatnod. Ami tök kényelmes tud lenni csavargásnál. És kevesebbet is eszik, mint a sor négyes társai. Továbbá nézd meg, arra olyan utcai/félterep gumikat kapsz, amelyek mintái jó nagyok, így hosszan él majd a gumid.
Az erő... Nos szerintem amennyit te mentél már motorral nyugodtan felülhetnél bármekkorára. Nemhiszem, hogy elkapna a láz, és ész nélkül mennél vele....
MEgjegzyem szerintem mind a 4 típust adják neked visszafolytva korlátozott jogosítványra, de én ezt maximum papíron jáátszanám meg, hogy kevesebb legyen az adó. Egyébként Old Piettel értek egyet, teljesítményből sosem elég! Továbbá az sem utolós szempont, hogy azt a 70-80 LE -t mivel sose használod ki, vagy nagíon ritkán, így a motor elhasználódása is kisebb, hiszen csak bizonyos százalékon üzemelteted. De ha ott van a ménes alattad, akkor nemhogy 130 ról, de akár 170 ről is kiállhatsz előzni, ha véletlenül ilyen száguldozós kedved lenne Jójó, tudom, nemlesz, de akkoris, a motor tudja!
Azért nem hiszen volt egy Ymaha TZR125 és egy Aprilia Futur már a seggem alatt szóval tudom milyen a hasalos motor feelingje.......és tudom milyen mikor zsibad a kezed mint állat.
Kényelem?
No igen:-) de ugye részemről annak sincs akadálya hiszen egyszerre nem megyek annyit hogy elfáradjak - hiszen 100-150km-ként akkor is megállok ha még mennék, mert porlad a tüdő a nikotinhiánytól:-)
Szóval nekem mi kell?
HALÁLOS SOREND
1-. ÁR, törlesztőrészlet
2-. Pakolhatóság (pl ezért mondtam le az MT03-ról....mert ahogy elnéztem a képeket arra bizony nem teszek fel egy nagyszekrényt.-)
3-. UTAShely és bírás.....mert ugye a GS 2 szép szál ember alatt már azért kicsit szenvedősre veszi.
1., ha nem tudom megtartani akkor fölösleges álmodozni
2., ugyebár nem évi 5000-ret megyek le és főleg nem 1 napos túrákon - és a fő szó: TURA! vagyis nem elég 1 tanktáska és kész
3., idén ezért nem kerestem már utast......mert ugye jól meglettem ijesztve......De ugye ez tényleg egy utolsó szempont részemről, hisz a sárkány nem jön velem, a "nőimre" meg ráuntam.....
A francnak se kell a hiszti, mikor elég nagy elfoglaltság hogy aki velem jön az jól érezze magát.
Én nem típust ajánlok, főnök. Hanem egy kitételt hiányolok : kényelem!
Hidd el, nagyon fontos szempont. Nyilván neked kell dönteni mit veszel, de az ár, fogyasztás, stb mellet számomra egyenrangú - ha nem a legfontosabb - feltétel.
A 600-650 ccm-es gépek árában, LE-ben, nyomatékában, fogyasztásában nincs sok különbség. Te túrázni szeretsz, tehát jól pakolható is kell legyen.
A legjobb lenne, ha hosszabb próbaútra tudnál velük menni, egy 40-50 km-re. Ott már kiderül vmi. Most persze, hogy fura a DL példul, de furi lenne az R6 is.
Ez mellette szól - kivéve ha új alkatrészről van szó!
Tegnap kiderítettük 4 müszerrel, hogy a feszszabályzóm szált el........
Az enyém nagy fordulatnál meghal, Dawntezé pedig adja le a normál töltést.......
Szóval se generátor, se akku gond nincs - elszált a feszszabályzóm!
Ennek ára? 73600ft+ÁFA........ KÖSZI.....
Szóval minden motorhoz van alaktrész csak fizesd meg!
Bár az tény hogy bármennyre is leszolják a GS-t, Banditott hogy régi konstrukció, de legalább van a bontóban alkatrész hozzá!
A BAANDIT a favorit már vagy 3 éve, de sajnos abból is a 2003-as.....a "macskaszemes" (Én legalábbis így hivom)......de ugye 2004-től már egy lámpás......
Elenben tegnap mentem fel Nénynyéhez és átkompoztam, majd Lacáhaza - Bugyi - francsetudja merre kobászoltam.......és a t*m tele volt az úthibákkal......
meg is jegyeztem:
MAGYARORSZÁG A SZILÁRD BURKOLATÚ OFF-ROADOK ORSZÁGA!
Na ilyen helyen, meg ahol pénteken jártunk, vagy a múlt héten.....hát ugye egy DL a nyerőbb.....
Na meg ugye PAKOLHATÓ! hisz böszme nagy.
Amgy ez se jön be, mert itt meg a méreteitől tartok.
Tegnap Ispán gépén ücsörögtem és brahiból kiakartam fordulni 90 fokkal......
A GS-t szinte eldobom, a DL-t meg? Hát mondjuk ugy, szeremcs hogy van fék rajta:-)
Persze szokni kell......hiszen majd 20cm-rel nagyobb a telója és ugye így teljeen méshogy viselkedik a kezembe.....
De sok szónak is sok a vége......
1., adjam el a gépet
2., egyen meg a jogsim
3., azt majd ráérek tökölni hogy hogyan tovább........lehet hogy idén már nem is veszek semmit - és így nekem ennyi volt a 2007.......de tavaszig gyüjtök és akkor belevághatok akármibe.....
Relatíve a GSt se használom ki.......így nekem ne mondja senki hogy egy 160LE-s gépet kihasznál.....
Az előbb leírtam már.....
KI nem használo, de pl a GS-nél már (fojtott) 130-nál észnél kell lenni egy előzésnél......
Nem azt akarom hogy kielőzők és 2sec alatt legyorsulok 4km kocsisort, csak ne úgy előzzem meg őket mint a csiga.....err pedig kell még egy 10-20 paci.
Lehet hogy egy nyitott Gs-sel semmi gondom nem lenne!? Nem tudom hisz nem ültem még nyitott GS_en....