na ezért van az hogy nem csak a KW, meg a LE érdekel engem.......
a tisztánláttás miatt: MIÉRT VESZ BLUE BÁCSI ÚJ MOTORT
1., használtal már szoptam be, szóval kizárt hogy használtat vegyek
2., 2 év gari......
3., 4 év papirmentesség (pl müszaki)
4., ÚJ!
És miért nézi az adatokat, árakat?
1., ADÓ! Vennék ÉN 1000-res FAZERT, vagy Busát hisz az a nagy ÁLMOM, de ugye mig a Gs-re fizetek 7500/évet, egy er6-ra (középosztály) 15900-at, addig egy Fazer már 32100ft, a Busát meg már kis se számolom, de 40 fölött van ha jól emlékszem
2., Vennék ÉN GSR-t de valahogy tartok, egy GS után rögtön egy 100Lovas gépre ülni, ráadásul tuti hogy az indexei bánák elsőre......
3., Eleve fokozatos vagyok, vagyis eszembe nem jutna egy dögöt venni, a Gs után
4., fogyasztás......
5., alak.... nem jönnek be a rizsrakéták.....ültem már SV-n, GSXF-en, Husángon, CBR-en......nekem nem tetszik.......
és a LÉNYEG?
AZ ÁR!
2 milka fölött már nem veszek motort! Ez valahogy bennem van..........no meg persze a törlesztőrészlete se hozzám illő, hiszen nem tudnám fizetni.
Épp ezért a sorrend most az ER6n - CBF600 - bandit - DL........vagyis az árakat nézem......
Csak ugye majd a kezdő pénzem dönt.......hiszen pár helyen nem adják oda X ft-ra, hanem csak 10-20%-tól......Na ez a ER esetében ugye már nem kis pénz.
Félre ne értsétek csak egy vélemény én igazán nem akarom osztani az észt, amúgy a 650-es Bandi tényleg jó ...;-) Blue, én a helyedbe nem gondolkodnék máson....főleg nem a Dl-en ;-) Hondán..stb. :-)
szóval sztem 70Le -től érdemes motorba gondolkodni, ha tovabb akar lépni az ember..oszt persze az már lehet mindegy hogy 75 vagy 95...de 60 pacit minek akarsz egy gs után....;-)
120 nál 4 ezret pörög...nem mindegy h 7 vagy 11-et..nagyobb blokk hosszabb élettartam..bárhol rendelkezésre álló tartalék 100-180km/h között...ki tudja mikor hasznalod ki, de ha kell ott van, felrugod 5 be Adonynál és kiveszed Pest előtt, nem kapcsolgatsz állandóan, ha gebasz van rántasz a gázkaron és ennyi......és lehet ezzel is 90-el menni....na persze az igaz h 5.5 alatt sztem nem eszik..de egy 1200 blokktól ez is jó...Piet-nek van igaza Blue, nem véletlen nagy köbcentisek az igazi túramotrok, persze semmit se használsz ki, még az 500 -ast se, szóval ez nem érv ;-)
A pécsi különítmény úton hazafelé. Én nemrég értem a kuckóba. Nagyon jól éreztük magunkat, megint okosodtunk, szép tájakon gurultunk. Remélem az úton lévők is hamarosan otthon lesznek.
Úgy látom a foglalkozás Nénynyénél hasonlóan jó hangultban telt, és elérte a célját!
Amennyiben nem akarsz 70-80 LE-s motort, akkor neked nem lesz jó a korábban általad felsorolt 4 típusból 3.
CBF600 78LE
GSF650 85LE
ER6N 72LE
Marad a DL, ami 67LE.
Egyébként kár ilyesmiről vitatkozni mindenki maga kell eldöntse, hogy ő mekkora teljesítményt képes/akar kihasználni. Ilyesmiben sohasem hallgatnék másra.
Elég szemellenzősen nézed a dolgot. De ha neked csak a fillérek számitanak akkor miért akarod lecserélni?Egyébként meg bármelyik 600-as -650-es 70-80 Le, ha ez neked sok akkor tényleg csak a GS marad számodra (meg Kawa, Honda rokonai)
Egyébként meg ahogy elöttem szóltak Le-ből sose elég. Na minden esetre jó ha van.
No de ezt ugy látszik soha nem érted meg (Illyen alapon egy 3 fős család minek vesz 5 személyes autót, vagy kombit amit soha nem pakol plafonig?- csak mert hátha kell a hely)
Amugy ÉRTSD MÁR MEG hogy a büdös életbe nem használod ki a motorodat! Főleg nem TE!
De ha van egy videód hogy 90%-osan pörög a motor és 30 percig igy mész akkor meghajlok NAGYSÁGOD előtt.......
És hogy miért nem kell nekem 80Le?
Azért vazze, mert most 32-van.....és mi a fasznak legyen 3x akkora? egy 50-60 BŐVN ELÉG főleg a magyar utakra
Nekem annyi kell, hogy mondjuk az érdi elkerülön ne kelljen visszakapcsolni 5-be ha utassal vagyok.....
Meg az autopályán ha lehetne akkor 130-nál még vigan tudjak előzni......
ez ügyben nem vitázok veled mert értelmetlen.....
Robogoz csak tovább, meg oszd az észt a 24-esen....
Azt majd ha kiszabadulsz és letoltál egy 1 hetes túrát akkor megtudod hogy MI AZ ÉN világom
Csere érett lett a hátsó gumim. Kinéztem a Contitwist gumit - tetszik a mintája és úgy egyáltalán amit a gyár ír róla, na meg az ára is OK - sajna viszont nem kapok.
Rákerestem a neten és felhívtam pár céget, de raktáron senkinek nincs, illetve tavaszra ígérték. Mivel tavaly is még motoroztam novemberben is, ezért még idén kéne.
Hornet?
Igen, csak az a gond hogy az nekem "erős"
És minek vegyek 70-80Le-rős gépet?
Szóval azért gondolni kell a KW adóra is, a fogyira is......hiszen lehet nekem zsír új mocim, ha nem tudok bele tankolni, mert arra már nem futja.
Sok kiscsávó itt kurja el........mert vesz egy nagy dögöt, azt pénze már nincs 8-10L-es fogyasztásnál egy túrára.........
Nem sok relatíve.... Bexinek 25 volt - vagyis egy 8000ft-os rés szerintem Budapest és Bp környékén meg alap eset szerintem........
De mindegy, mert eleve ide mennék, hisz itt ismerem a rendszert, meg az oktatót, hiszen a jelenlegi jogsim is itt lett meg.
Ráadásul le is van beszélve ugye és ha minden klapol akkor 2-3 héten belül kész minden......hiszen már holnap beir a vizsgalapra.....
A tanuló motor meg GS - és ugye egy alapesetes müszaki részen meg probáljon megfogni a biztos:-)))) Szerintem kicsit többet tudok neki mesélni, mint Ő maga:-)))) HE HE HE
Azért ne mond hogy bárki is letol téged a GS-el, hiszen ott tudod hagyni mindegyiket (na jó egy 7-es Bömcsit nem) estleg extrém utviszonyoknál alasabban mész.
Most összel tutti jól tudsz alkudni az uj mocikra is , max nem a legujabb (jövöévi)modelt veszed.
Szerintem neked turenduró való
32 vs 60
NA? Kérdés?