Én májusban vettem a GS-t (K5) és szinte ugyanazokat a dolgokat cseréltem amiket leírtál.
Nálam is a hátsó féktárcsát, első-hátsó betétet és fékolajat kellett cserélni+akksit. Amivel még nem voltam kibékülve az a gyári kerek, króm tükör. Sosem tudtam rendesen beállítani és 100-as tempónál már rezgett is, így nem sokat láttam a mögöttes forgalomból.
Kis keresgélés után találtam az E-bay-n egy modernebb formájú és szerencsére fekete kivitelű tükröt. Az egész mindössze 5200 Ft-ot tett ki postaköltséggel. ( a mesés keletről...) Sokkal nagyobb a látószöge és nem rezeg semmilyen tempónál.
Hát én nem csak majdnem követtem el ezt a hibát... De nem bánom, mert szegény szerintem, ha ezek után is egy idióta tulajt kapott volna akkor mehet a kukába, így meg "megmentettem".
Tavaly majdnem kétszer is elkövettem ezt a hibát (beleszerelmesedtem olcsó, képen jól kinéző motorokba), de szerencsére az utolsó pillanatban "fejszámoltam" és elálltam a vásárlástól. Az volt a piszok nagy szerencsém, hogy nem volt még meg a jogsim (folyamatban volt az A1-ről korlátlanra upgrade), így volt 2-3 hónapom a tüzetes utánaolvasásra, alkatrészárak kikutatására, több motor helyszíni átnézésére. Aztán belefutottam a patika állapotú GS-be (zsírúj gumikkal, stb.), és azt - masszív alkuval, mivel egyetlen hibaként a hátsó féktárcsája csereérett volt - megvettem. 500k volt a motor végső ára, 50k a javítás (tárcsa és betétek cseréje, akkucsere, olajcsere, fékfoilyadékok cseréje, stb.), így hazaszállíttatva / névre írva / tökéletes állapotúra javítva sajátkezűleg is megállt 600-ból a végén. Azóta gurultam vele 9000 tényleg gondtalan kilométert (persze volt már még egy olajcserém). Bármikor, bármekkora túrára nyugodt szívvel el mernék vele indulni, biztos lehetek benne, hogy haza is hoz (hacsak össze nem töröm).
Na, olyan motort meg sem veszünk. Tavaly nyáron több hónapom volt motorokat megnézni, utána járni, stb., és arra jöttem rá, hogy az "elég ganyé" tizenéves, meg az 5-6 évvel fiatalabb, tényleg megkímélt, vezetett szervizkönyves (ráadásul nullkilométeres új Pilot Street Radial gumikkal és szinte új - 3000 km-es láncszettel rendelkező) GS500 között alig 100-120 ezer forint az árkülönbség. Mire az "elég ganyét" kipofozod valamennyire, az többe lesz, mint a nála jóval fiatalabb, sokkal megkíméltebb gép. Ráadásul van választék bőven a használt piacon belőlük...
Amúgy még jól is járna (ha el akarnám adni), mert sajnos elég gané volt szegény amikor megvettem és azóta már kezd patent állapotba kerülni. Még egy gyűrűzés elférne és akkor mondhatom, hogy szinte zsír új.
Sziasztok!
Szeretném a segítségetek kérni motor vétel ügyben.
Gs 500-ast szeretnék vásárolni. Jelenleg A2 kategóriás jogosítványok van és ehhez mérten szeretnék választani. Mikre kell oda figyelnem vásárláskor? Mik azok amik inkább típushibák és figyelni kell rájuk? Esetleg valaki nem tud jó állapotú eladó motort?
Emlékeim szerint csak 2 állású, de lehet 3. Annyi, h elzárod vele a tankból kijövő benzint, h pl. le tud szedni a tankot. Asszem függőleges állásban nyitott, fordítasz egy negyedet és zár.
Jól tapad és nem veri tele a felnit meg a gumi peremét.
Nálam is a hátsó féktárcsát, első-hátsó betétet és fékolajat kellett cserélni+akksit. Amivel még nem voltam kibékülve az a gyári kerek, króm tükör. Sosem tudtam rendesen beállítani és 100-as tempónál már rezgett is, így nem sokat láttam a mögöttes forgalomból.
Kis keresgélés után találtam az E-bay-n egy modernebb formájú és szerencsére fekete kivitelű tükröt. Az egész mindössze 5200 Ft-ot tett ki postaköltséggel. ( a mesés keletről...) Sokkal nagyobb a látószöge és nem rezeg semmilyen tempónál.
meg ráfujtam quadra..
a wd40 lánctisztitoja viszont jo!!!
én 7e körül járok az svvel márc közepe ota.
Szeretném a segítségetek kérni motor vétel ügyben.
Gs 500-ast szeretnék vásárolni. Jelenleg A2 kategóriás jogosítványok van és ehhez mérten szeretnék választani. Mikre kell oda figyelnem vásárláskor? Mik azok amik inkább típushibák és figyelni kell rájuk? Esetleg valaki nem tud jó állapotú eladó motort?
Segítségetek előre is köszönöm!
A benzintank alján ugye van asszem egy 3 állású csap.Ha a csapot fordítom csavarhúzóval,melyik állás mit csinál?