Nyugalom embörök, ha vki spurit használ hajrá, ha meg prémium üzemanyagot az is hajrá. Szerintem egyik sem árt a motornak. Aki meg egyiket se használ, az is hajrá, ilyen vagyok pl. én, de már gondoltam mind a kettőre, h kéne bele rakni.
Sajnos Nagyon! Killer nélkül át sem lépem a határt. Múltkor a fakabát meg sem várta hogy megálljanak, a kútra beguruló kisbusz oldalajtóján egyből lépett ki szondával a kezében, úgy csápolt az előttük érkező choppersnek, hogy ne állítsa le és már mérte is. Épp meg tudtunk pattanni (periknek nem volt borda a túragumiján). Szóval szerintem ne forszírozd, ha hangos!
skacok!! a kecsheg csesszlovák tót rendőrök mennyire ugranak ugatva a hangos raptor dobért? szombaton tervezünk egy tiszafüred,mezökövesd,miskolc,tornyosnémeti,kassa,poprad,rozsnyo,aggtelek,szilvasvárad,eger,füzesabony,tiszafüred kb600kmes túrát...
nem volna jo,ha legombolnának sok eurot vagy a forgalmit rolam szlovákhonban....
Tul gyorsan,tul keves info alapjan skatulyazol rosszul embereket.
Ez hosszu es kozeptavon nem jo szocialis fejlodes.
Magyaran tulsagosan klikkszelemu leszel es hulyenek neznek meg ha haszos infot is hintesz a pornepnek.
Mennyi ideig nem indítod be a motort? Vetődtél már olyan helyekre ahol a privát vagy akármilyen kúton nem volt prémium üzemanyag? El tudsz képzelni olyan élethelyzetet, hogy valakinek veled ellentétben szüksége lehet az adalékra? Kényszerítettelek én téged vagy bárki mást a használatára?
Nem neked, és haszonszőrű társaidnak akarok segíteni, mert ti tudtok mindent! Azoknak próbálnék tanácsot adni akik rászorulnak, de állandóan leárnyékoljátok azzal, hogy mindig magatokból indultok ki, és mindent azok szerint vezettek le. De vannak akik más szituba keverednek, és nem olyan tájékozottak mint itt amúgy mindenki. Még arról vitatkoztok szezon végén, hogy most vagy tavasszal cseréljek olajat, meg 2 hetente vagy 15 naponta kell szezonon kívül beindítani a motort, addig én letámasztom az egyik motort a garázsban, és ráülök a másikra ami 6 hónapja dekkol, megnyomom a startgombot és elindulok vele úgy vissza németbe, hogy az olajszintet sem nézem meg...nem azért mert mindent jobban tudok, hanem csak ismerem azokat a kiskapukat amiket ti a katalógusokban, "mindet feltáró szaksajtóban" , szervizmanuálban nem találtok...
7 év alatt prémium naftákkal, extra szűrő nélkül ugyanúgy nem volt lerakódás, tavaszi gondom, stb a GS-el mint Neked a spurival. A mostanival 3éve ugyanígy. Ez nem "meggyőződés", hanem más tapasztalat.
Ez a te véleményed aki nem használta, nincs vele tapasztalata, legalább is nem említetted, csak "blöffölsz".
Èn használom motorokba, autóba, kerti gépekbe, robogóba...mert nem akarom, hogy pancsolt üzemanyagok legyen az bármilyen árszintű megszívassanak. Aki meg az adalékot kikisérletezte és előállítja, vegyész-gépészmérnök, és inkább hagyatkozom rá, meg mások tapasztalataira, meg a sajátomra, mint olyanokéra akinek "meggyőződései" vannak csak. Persze nem kívánom senkitől elvenni az ilyen "alapos meggyőződéseit", tőlem élete végéig hajtogathatja akármekkora beleéléssel.
Èn azért írom, mert van olyan motorom, hogy 3-4-5-6 havonta esik rá sor lehetőség, hogy használjam legyen az porlasztós vagy befecskendezős...ugyanakkor olvasom a téli leállítások, meg tavaszi indítási próbák mizériáit, a benzinnel teleszaladt olajtereket több éve...nekem meg ilyen nincs...meg azoknak sem akik használják az adalékot.
Tényleg érdekes, mert az enyém meg teljesen hibátlan, nem csöpög, nem áll le, őzbarna gyertyák, stb., viszont néha érzek a motor körül enyhe benzinszagot. Biztosan nem ereszt át sem a benzincsapom, és a karbik sem folynak.
Ez érdekes. Én is hasonló dolgot tapasztaltam a GS-sel. Nincs nálam régóta és csak hosszútávokon használom, szóval kevés volt a hidegindítás. Na a lényeg az, hogy ha hideg, és szívatóval megy emelet alapjáraton, vagy utána ha levettem és látszólag már normálisan ketyeg akkor is, hajlamos egyre csak esni a fordulatszám, majd ha nem húzok rá pici gázt, akkor le is fullad. Ha ráhúzom a gázt minden ok, ha el is hajtok vele akkor meg pláne. Ez is túlfolyna? Én benzinszagot nem érzek. Menet közben minden oké, ha bemelegedik bármeddig elketyeg alapjáraton is.
Szeptemberben elviszem szervizbe. De mivel csak sétáltatni van nálam olyan ordas nagy kiadásokba nem szeretném azért verni magam.
Na bassz Ganja, akkor én azért szoktam ennyire bebaszni, mert keverem a pálinkát a sörrel. Előbb kellett volna szólnod, sok fejfájástól kíméltél volna meg.
Omv maxx motion....oszt ennyi!
Adalékok kicsapódásáról csak annyit ,hogy a benya is adalékolva van....namármost egy multi pont leszarja a spuri gyártóját.....nem számol vele.
..a kémia egészen másról szól..
..szerintem a nem keverünk semmit semmivel a hosszútávú megoldás..
Van lehetőség más kárán tanulni...és a pl spurit használni. Kisebb az esély az adalékok kicsapódására, és csökkenti eddigi tapasztalatok szerint az etanol agresszív oxidáló hatását. Ezeket semmilyen üzemanyagszűrő nem tudja...A legtöbb arra sem képes, hogy a rozsdás tank leválásait felfogja.
Nem zár a tűszelep, vagy ülék alatt az o-gyűrű sérült, nem megfelelő az úszószint. Nézd meg a "olajszintet" is, mert le tud folyni az olajtérbe a benzin.
Le kell venni a porlasztót, ki kell cserélni a tömítéseket, tűszelepet esetleg. úszószintet állítani, ha kell szinkronizálni után a porlasztókat. A hiba elhárításáig inkább ne tedd vissza tankot.
Ha felújítottad a porlasztókat, használj spuri adalékot a benzinbe, és ha hosszabb ideig nem használod a motort engedd le a porlasztóból az üzemanyagot.
Sziasztok! Új vagyok itt a forumon és rögtön egy kis segítségre lenne szükségem. Van egy 2005-ös GS 500 motorom és reggel induláskor a motor egyszer csak szépen leállt. Szokásosan szivítóval indítottam és amíg a garázsajtót bezártam a motor meg is állt. Majd ez után nem is akart beindulni. Csavargattam a benzincsapot próbáltam mindkét állásban, azonban ugyan úgy nem indult. Arra lettem figyelmes, hogy erős benzin szag van és a légszűrőházból jövő túlfolyócsövön erősen csöpögött a benzin. Egy órával később újra megpróbáltam és nagy nehezen sikerült beindítani, erősen füstölt, olyan volt, mintha erősen túlfolyt volna. A motor kis idő után nem füstölt viszont a benzin továbbra is folyt a kis csövön. Levettem a tankot, benéztem a levegőszűrő házába de már nem volt benne benzin. A motort tank nélkül benindítottam és szépen járt, ugye a karbiban volt benzin még bőven. Ezután mindent szépen összeraktam, a motor jár alapjáraton majd kis idő után elkezd leesni a fordulatszám és meg is áll és újra azt látom hogy szépen csöpög/folyik a benzin a csövön megint. Tapasztaltatok már ilyet, hogy így egyik napról a másikra ez történik? Próbáltam visszakeresni a fórumban, egy két kommentet találtam a túlfolyásról azonban, a teljes szálra nem lehet visszaugrani, vagy csak én vagyok béna. Köszi a válaszokat előre is, Zoli.
Én meg másfél hete ültem utoljára a gépen, már éppen ideje menni valahová (bár a holnapra ígért dögmeleget az esőnél is jobban utálom, ha lehet...)
Múlt héten szabin voltam, de nejemmel, kocsival voltunk Debrecenben anyámnál, onnan mentünk mindenfelé kirándulgatni (Zemplén, Mátra, Bükk, ilyesmik).
Ne fikázzátok egymást, mert semmi értelme.
nem volna jo,ha legombolnának sok eurot vagy a forgalmit rolam szlovákhonban....
Ez hosszu es kozeptavon nem jo szocialis fejlodes.
Magyaran tulsagosan klikkszelemu leszel es hulyenek neznek meg ha haszos infot is hintesz a pornepnek.
Nem neked, és haszonszőrű társaidnak akarok segíteni, mert ti tudtok mindent! Azoknak próbálnék tanácsot adni akik rászorulnak, de állandóan leárnyékoljátok azzal, hogy mindig magatokból indultok ki, és mindent azok szerint vezettek le. De vannak akik más szituba keverednek, és nem olyan tájékozottak mint itt amúgy mindenki. Még arról vitatkoztok szezon végén, hogy most vagy tavasszal cseréljek olajat, meg 2 hetente vagy 15 naponta kell szezonon kívül beindítani a motort, addig én letámasztom az egyik motort a garázsban, és ráülök a másikra ami 6 hónapja dekkol, megnyomom a startgombot és elindulok vele úgy vissza németbe, hogy az olajszintet sem nézem meg...nem azért mert mindent jobban tudok, hanem csak ismerem azokat a kiskapukat amiket ti a katalógusokban, "mindet feltáró szaksajtóban" , szervizmanuálban nem találtok...
Èn használom motorokba, autóba, kerti gépekbe, robogóba...mert nem akarom, hogy pancsolt üzemanyagok legyen az bármilyen árszintű megszívassanak. Aki meg az adalékot kikisérletezte és előállítja, vegyész-gépészmérnök, és inkább hagyatkozom rá, meg mások tapasztalataira, meg a sajátomra, mint olyanokéra akinek "meggyőződései" vannak csak. Persze nem kívánom senkitől elvenni az ilyen "alapos meggyőződéseit", tőlem élete végéig hajtogathatja akármekkora beleéléssel.
Èn azért írom, mert van olyan motorom, hogy 3-4-5-6 havonta esik rá sor lehetőség, hogy használjam legyen az porlasztós vagy befecskendezős...ugyanakkor olvasom a téli leállítások, meg tavaszi indítási próbák mizériáit, a benzinnel teleszaladt olajtereket több éve...nekem meg ilyen nincs...meg azoknak sem akik használják az adalékot.
Szeptemberben elviszem szervizbe. De mivel csak sétáltatni van nálam olyan ordas nagy kiadásokba nem szeretném azért verni magam.
Adalékok kicsapódásáról csak annyit ,hogy a benya is adalékolva van....namármost egy multi pont leszarja a spuri gyártóját.....nem számol vele.
..a kémia egészen másról szól..
..szerintem a nem keverünk semmit semmivel a hosszútávú megoldás..
.....figyi!
Inkább építs bele egy benzinszűrőt....
Le kell venni a porlasztót, ki kell cserélni a tömítéseket, tűszelepet esetleg. úszószintet állítani, ha kell szinkronizálni után a porlasztókat. A hiba elhárításáig inkább ne tedd vissza tankot.
Ha felújítottad a porlasztókat, használj spuri adalékot a benzinbe, és ha hosszabb ideig nem használod a motort engedd le a porlasztóból az üzemanyagot.
Múlt héten szabin voltam, de nejemmel, kocsival voltunk Debrecenben anyámnál, onnan mentünk mindenfelé kirándulgatni (Zemplén, Mátra, Bükk, ilyesmik).
https://goo.gl/maps/ABgYoq7NA3k
https://gurulas.hu/gurulas/1310
Majd regéljetek milyen volt!