Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Veszel egy valami nagyobbacskát ami 2 méter hosszú használtban,lekopasztod egy sínt rá és hajrá.Kutya se szólt vizsgán sem,úton sem eddig pedig hosszabbítottam is rajta 25 centit.
Valami ilyesmi a tertv. Asszony is eljön rövidebb túrára,csak mi a 4 kutyát is visszük magunkkal nyaralni,igazából miattuk kell ez a megoldás,nincs kire hagyni őket. Szállásunk az van,fix hely,parkoló akkora,hogy kis túlzással egy háromtengelyes Scania megfordul benne. Már csak egy futó kell,bár ahogy nézem,250.000 körül vadonat újat lehet kapni.
Zágráb-Split 263 kuna 174 helyett,Határ zágráb 42 helyett 63 kuna.
Splitből indulva egy sveti-jure kört beiktatva délutánra érsz dubrovnikba ott kell egy szállás ha tovább mennél.
Basszus most hogy mondod,karácsony-szilveszeter valenciaban. Ronda környékén igen jó videókat láttam youtube-on.
Huh,ez kimerítő válasz volt,köszi! A vonójármű egy Volvo V50,bírja.Egyébként 130cal közlekedek vele,nem többel. Igazából a terv pld.Splitből Dubrovnik,Mostar,Kotori-öböl motorral,vagy Görögországba lemnni ősszel,mikor itthon már hűvös van,és ott 2-3 napot párszáz kilóméter motorozással tölteni. Egyelőre csak barátkozom a gondolattal,de kiindulási alapnak tökéletes,amiket írtatok!
Itthoni vedakkal lehet gond,110-120-at mentem horvatban,meg nem jott csekk.89-al rohadtul sokaig tart az ut.
Ha koran indulsz relative,elkerulod a dugókat.
Viszont a kis szuk hegyvideki hazak kozti utcacskakban lehet gondod,es ugy valaszd meg a szallast hogy legyen hely letamasztani a szerlvenyt meg lecuccolni.
Amugy halal jo dolog.
Persze nem egy negynapos mariazelli turara de levonszolni gorogbe a csalad pancsizik setalgat apu motorkazik igy mindenki boldog es kisimult lesz masfel het alatt.
Mindjuk nekem konnyebb van sajat futo,auto stb.
Szerintem jó az ötlet, viszont kompromisszumos az utánfutózás is. Nem tudom milyen autód van.. ha futózol akkor mehetsz kb 100 körüli utazótempót.. 140-160 helyett, ami azért nagy difii. A pályamatricában/díjban is lesz különbség és a szerb autópálya nem valami olcsó. Ezeket kell mérlegelni, hogy megéri-e. Ha csak azért kell motor hogy a nyaralóhelyen is legyen alattad kétkerekű..akkor én inkább bérelnék ott helyben 250-600 ccm közötti bérmotort (görögöknél XT 600E-ket, meg Dominatorokat, illetve kisebb egygengereseket általában lehet bérelni nem vészes összegért).

Szóval szerintem ennek a motorhurcolós történetnek akkor van igazán értelme:
1 ha vagy nagyon penge, de nem túra gépe van valakinek, amivel csak kanyarogni élmény, de azt nagyon. Ezért odaviszi ahol a kanyarok kezdődnek.
2 ha hidegben kéne menni a messzi meleg helyre
3 ha a messzi helyen már rendes túrát nyomna az ember, de érdektelenek számára a leutazás közben érinthető tájak.
Hmmmm...ez pozitív.Horvátországban 2szer voltam idén,és még megyünk szeptemberben is.Annyira nem zavarnak a pályadíjak,főleg ENC-re van kedvezmény is. Gyakorlatilag mennyivel lehet menni egy ilyen futóval?(kamionoztam,buszoztam évekig,az elvi határokat ismerem :-) )
Teljesen jo,viszont nezz utana az utanfutos autopalya dijaknak,horvatban megnoveli az arat,nem is kicsit,es 80 a sebesseghatar legalisan.
Az sv ugyanaz a celszerszam.Alapjaban szinte semmivel nem dragabb a fenntartasa.Az egy fekbetettel es egy 1,5 liter fagyalloval kerul tobbe.
Szia! Mi a véleményed,mennyire járható,hogy motorszállító-futóval vigye le az ember a mocit nyaralni(pld.Görögbe)?
Szeretnék messzebbi helyeken motorozni,de kevés az időnk,ha meg nyaralunk,akkor egész család megy,kocsival.Nekem viszont hiányzik a motor,gondoltam vinném futóval.Hátha van neked-vagy másnak tapasztalata ezzel kapcsolatban.
Ha nem szórakozni akar hanem célszerszámot keres, akkor ez a kérdés kb értelmezhetetlen.
Kevés a GS-nél olcsóbb, akár hosszabb napi távokon is relatív kompromisszummentesen használható gép.. szóval ez egy logikus döntés, annak aki egy motorral akar mindent megoldani, olcsón... és mindegy honnan közelít.
Az SV-t amúgy miért cseréled le GS-re, szerintem ez visszalépés...
Hasznaltmotor kereskedesrol van szo, tehat itt nemigen lesz jatek az extrakkal, sem egyeb szalonok ajanlataval. :) het ev az komoly ido, tenyleg szerethetted, ha ennyi ideig megvolt.
7 évig voltunk együtt, szerintem Te sem fogod megbánni.
Sajnos nem tudom mi lett a sorsa, mert beszámíttattam, és utána 1-2 hónapon belül el is vitték, de nem adták ki a vevő adatait.
A beszámmítattás alkuképességét (legalábbis kereskedés esetén) vitatnám, mivel az új masina extráival bőven van játéklehetőség, ill. ha előzékenyen begyűjtesz több szalonból is ajánlatot, mielőtt választanál hová adod be, a másikra hivatkozva tudsz jó alkupozícióba kerülni és máris magasabb áron számolják.
Igen, en is erre gyurok, raadasul szerintem jobban is nez ki. :)
Az idomos már sima gyári plexivel is teljesen jó szélvédelemmel bír, legalábbis a magam 182 cm-ével full jó volt, ha van rá lehetőséged inkább ilyet vegyél mint csupaszt!
Arról nem is beszélve, hogy az oldalidom még a térded és a sípcsontod is védi a széltől és a hidegtől. Régi szép idők!
93-110, na
Röstellem, de az elmúlt egy év alatt sem autópályán nem jártam vele (csak az M9 autóúton járok rendszeresen), sem utas nem ült mögöttem egy percig sem. A kellemes utazója óra sz. 100-120 km/ h (GPS szerint ez csak 93-100, tehát sokat csal felfelé), óra sz. 130 fölött nekem nem kényelmes rajta ülni, mert cibál a menetszél. Szóval majd más megmondja a tutit....
Ez megnyugtato. Regota gondolkozom mar egy GS-en, igazabol munkaba jarni szerintem tokeletes, de sosem mertem meg belevagni. Volt mar sportmotorom, robogom, de a GS valahogy mindig olyan igazi haszonallatnak tunt. Aztan mostanaban jottem ra, hogy pont ez kell. Ket szemellyel birja az autopalyazast?
Nem gáz, mert:
- automata, vákuumos a benzincsap, nem kell nyitni / zárni (max. tartalékra váltani szükséghelyzetben)
- Nagyon nagy a tank (20 liter, ebből sacc/ kb. 5,5 a tartalék.
- Normálisan hajtva 4,0 literes az átlagfogyi, tehát például nekem - hajtástól függően 310 - 390 km után kell tartalékra váltani.
- Mindig tele tankoljál, és nullázd a napi km-számlálót, így "látod" mennyit tudsz még megtenni. Ha mégis elfogy, akkor átváltasz tartalékra, és bőven több, mint 100 km-ed van még kutat találni. Én is paráztam tőle (mert a kis 125-ös csopperemen volt jó benzinszintmérő), de egyáltalán nem gond ezzel együtt élni.
Viszont ezek szerintbirja a gyotrodest a gep, nem ijed meg a hidegtol. :) a benzincsapos szorakozas nagyon gaz? Ha jol tudom, nincs rajta uzemanyag-kijelzo.
Nem volt soha idomos motorom, a GS is csupasz. Szóval Passz...
Annyit viszont tudok mondani, hogy télen, olcsó Lidl-es aláöltözőben, Shox 3 Layer nadrágban és kabátban, Lidl-es vízálló kesztyűben kb. +10 fokban is voltam hosszabb távokat (100-150-200km) motorozni, és simán ki lehetett bírni, pedig fázós vagyok. A kezem biztosan lefagyott volna, ha nincs Oxford markolatfűtésem.
Igen, sajnos ez igy van, de majd meglatjuk, mit mond. Egyebkent az idomos valtozatbak milyen a szelvedelme? Motorral jarok munkaba, szeretnem minel tovabb kitolni a szezont, szoval jo lenne, ha kicsit azert vedene az esotol, szeltol.
A beszámítás szerintem "nehéz ügy", mert akkor már nem Te vagy alkupozícióban....