Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az enyém 2007-es, 37k km-rel vettem, de nagyon megkímélt állapotban. Egy helyen rozsdásodott (kijavítottam), ez maga a hátsó lengővilla. Minden sarokban, minden hegesztésnél. Ja, meg a kipufogó könyök volt tök rozsdás, ezt a télen hőálló fekete MOTIP-spray-vel kezeltem, fél évvel - és vagy 6500 km-rel - később. most is jó. A hőtől ugyan kiszürkült, de sehol nem jön lefelé, nem rozsdásodik.
Igen, ez az. Szeretnem beszamittatni a PCX-emet, szoval nem tudom, alkudozasra mennyire lesz eselyem. :) igaz, hogy ezek a motorok szeretnek itt-ott rozsdasodni? Ez mennyire veszelyes, vagy inkabb csak esztetikai gond?
Nagyon szépnek tűnik, az ára is jó (ha a dobozt és a konzolját is adják vele). Meg kell nézni, beindítani, aztán (alkudni) majd elhozni...
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gs_500_f_14700km-10489779
Elvileg most helyeztek vissza a forgalomba. Sokat nem tudok meg rola, a hasznaltauto.hu-n van fent, osszesen valami 14 ezer km-rel hirdetik.
Minden folyadékot cserélni kell benne (a benzint is!), a karbikat biztosan tisztítani kell, majd szinkronizálni. A gumik is valószínűleg "ezer évesek", így állapotuktól függetlenül cserélendők. Akksi is tönkremehetett, ha nem volt rendszeresen töltögetve. Csak ha nagyon jó vétel, akkor vedd meg. Műszakija érvényes?
Valami ilyesmi térkínálat kéne.
Jó,nem terepképes.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/vivaro/opel_vivaro_2.5_dti_l2h1_x83-10522251
Bocsi,kicsit énközpontúra sikerültem.
Mondhatnám hogy Te elférsz.
Én a H 100-as sofőrülését is utálom.
Ugyanilyen kabinos Nissan pickupban utaztam már hátul. Ugyanolyan az üléskialakítása annak is, el van forgatva 90 fokkal a menetirányhoz képest. Tulajdonképpen egy lehajtható ülőke az egész, egy derék övvel megspékelve. 2 ember egymással szemben már nyűgös, de egy ember még tud terpeszkedni is, ha nem nőtt túl szélesre.
Most egynap alatt elmentem ilyen kondíciókkal Ljubjana oda-vissza.És rosszabb volt mint képzeltem.
Ez így szép de hátra csak csomagot raksz hiába nagyobb a fülke. Ezé nagy a plató,a valóban több személyesek ott általában vagy akkora fémhegyek mint az amarok és társai vagy csak 1,5-es hosszú és rohadt sok helyet elfoglalnak a kerékdobok,pl a nissan navarra is vicces kis platóval bir.Ezért ejtettem ki őket.
Ami neked még jól jöhet az a chevy S10-es,bár az is ritka meg drága.
Hülye szokás hogy az ilyen pckup-okat felfujják mint a lufit és 4 kerékes hajtás tesznek rá hogy tekintélyparacsoló legyen,de ebből csak a szar kezelhetőség,viszonylag kis beltér és a vicces semire nem jó méretű plató marad.
- Pistike! Mi akarsz lenni, ha nagy leszel?
- Nyáron tanár, télen medve!

Tavaly - vagy azelőtt? - én is hazajöttem Sopotból egy seggel, autópályán, kétsávoson, plusz tótián keresztül. Azt hittem, sokkal rosszabb lesz. 930 volt a vége.
Nem terepes., mert alacsony, csak hátul hajt. Valami 240 centi a plató hossza, és 2 teljes meg 2 feles értékű ülés van benne. Szóval 3 enduro vagy supermoto szerintem elférhet rajta.. de 2 biztos.
De ez csak egy lehetőség... főleg, hogy nekem benzines autó kéne inkább, jellemzően ilyen 5-40 km között használnám az esetek többségében.

Egy szép állapotú az ilyen, de az EU-ban ilyet is csak a görögöknél lehet már találni, általában bőven 3 ezer euro felett...
http://i39.photobucket.com/alb...
Ha van 3 hetem egy menetben ako no problem.
De se tanár nem vagyok se céges leálláskor kiadott egyhónap egybeszabim nincsen.
Ezért kell a leutazást nem "lejutássá" degradálni, hanem motorral élvezetes útvonalat választani. Görögbe pl végig Bosznián, Macedónián, stb. Igaz, hogy így az 1 hét nyaralásból kell 3 hetet csinálni és 6 ezer km lesz a vége, meg 3 szoros költség.
A B2200 elég régi sprőd terepes viszonylag kis platóval.Erőltetés nélkül nehezen képzelem el a 3 motort még ha slim cross is.
Én spec törpölök egy vivaron.
Sziasztok! Hát 1200 km a teljes hossz, amit mi 2 részben tettünk meg idén is. Szerbiában, Nis-be szállunk meg egy éjszakára ami 625 km-re van Isaszegtől. Ezt a távot határ, forgalom függően 10 óra alatt nyomjuk le, úgy hogy 100 km-ként megállunk 10-15 percre. Nis-ből indulás reggel 5kor, és fél 2re már Sartin voltunk. Hazafelé gyorsabb volt, 7,5 óra alatt tettük meg majdnem mind a 2 részt, 200 km-ként volt pihenő :) Jól mondjátok, odakint bőven lehet motorozni, mi az egész Sithonia félszigetet bejártuk így kb 3500 km volt a teljes út :) A kocsikról csak annyit, hogy kifelé, és hazafelé is bőven volt olyan forgalmi Helyzet, dugó, ahol a kocsival meghaltál volna... A határokon szintén 2km es dugók, szóval jobb volt mocival menni. Arról nem beszélve hogy kint nemigen lehet ilyen "nagy" mocit bérelni, robikkal meg sokáig tartana ezt az egészet bejárni. Az tény hogy az autópályán menni nem annyira izgalmas, meg nincs is szinte semmi látnivaló, de a távolságot nézve így a leggyorsabb.
Sziasztok! Megint motorcsere elott allok es szokas szerint fogalmam sincs, mit vegyek. Alapvetoen ingazasra kell a motor, ki is neztem egy 2004-es GS-t, a hirdetes szerint negy evet allt. Ennyi allas utan mi az, ami veszesen eloregedhet benne?
Ha megfelelően nagy a verda kitolom a motort és elalszok a helyén egy matracon,de ja bolgár,makedón,szerb dolgok eléggé,meg a földutak is felejtős.
Mondjuk én meg nem gondolkozom "hatósugáron kívüli" motorozásban, számomra az oda- / visszaút mindig szerves része a motoros túrának. Az autópályát is igyekszem kerülni ha lehet, mert nem szeretem. Így eddig csak Erdély "volt meg" kétszer, tervben meg Ausztria, Szlovákia, Lengyelország déli része és Horvátország szerepel, nagyobb távokról nem is álmodozom. Ezekben az országokban is bőven van látnivaló, számomra "újdonság". Persze másnak meg mások a preferenciái...
Ez csak féligazság szerintem. Van amikor így a legjobb..

Többek között én ezért is vagyok kicsit bajban, mert lassan autót kéne vennem.. aztán olyan hülye preferencia listám van a motorozásból kifolyólag, hogy az egyik esélyes jelöltem az a B2200-as Mazda (már ha lenne belőle épkézláb eladó) , mert az egy jó kompromisszumnak tűnik, és 3 filigrán motort meg 3 embert simán lemozgatna ilyen 1000-1500 km távolságokra, akkor amikor már csak az ott motorozás élvezet a lejutás meg nem.
Mert téged hidegen hagynak a szerb, makedón és bolgár látnivalók, illetve az ottani hegyi/dombsági kanyargósok.
Mármint én begyömöszölném a motort a gépesbe ha megfelelő nagyságú és kint lehet vagizni 5-6 napot.Nem kopik a gumi,nem fárad el felesleges hosszú etapokon az ember stb.
Úgy a legjobb akkor valamikor március-áprilisban menni, vagy akár október végén.. megcélozva az amúgy már tényleg elég messzi Peloponnészoszi félszigetet. Az északi, makedón részek simán lábon megközelítős helyek...akkor is ha csak 7-10 napot tud rászánni az ember.
Ha lejutás van én 1200-at inkább kocsival tenném meg.