Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

az igaz...
Akkor megint ugyan oda lyukadtunk ki!
Tőled is megkérdezném:
"El tudsz képzelni olyan élethelyzetet, hogy valakinek veled ellentétben szüksége lehet az adalékra?"
Ès neked is szegezném:
Magatokból indulsz ki, és mindent azok szerint vezetsz le.

Szerinted itt kettővel lejjebb aki a gyertyát nem tudja kitekerni, tud olyan tapasztalatokkal rendelkezni mint te amit magadról felsoroltál? Vagy aki mindig új motorra ül fel és kezdetek óta ismeri járművét annak mennyivel kevesebb buktató akad???

Arra hívtam volna csak fel a figyelmed, hogy "te" prémium mániád mellett más is lehet a járható út, annak :
-aki nem ilyen forrás mellett halad el vagy lakik
-akinek nincs 30 év jármű karbantartási tapasztalata
-aki nem újonnan vette a járművet, hanem rásóztak valami elhanyagolt lomot.

Hogy tiszta és világos legyen... valakinek dől a porlasztóból a üzemanyag, megadta magát benzincsap is, meg a tűszelep is. Folyik be az olajtérbe a benzin...jövök, a leírtak alapján felállítok általában egy korrekt diagnózist, leírom a teendőket, és adok egy két jó tanácsot mellé, hogy közel jövőben nem forduljon vele ilyen elő. Persze teszem mind ezt "rettegve", mert nekem csak huszon év idevágó tapasztalatom van, meg harmad annyi járműparkom...és akkor erre lehetne úgy is reagálni ha már lecsúsztál a kérdés megválaszolásának lehetőségéről (vagy nem is foglalkoztál volna vele érdemben), hogy "tankolhatsz XY prémium üzemanyagot is ha olyan helyen jársz, az is segít", de nem ez történik... hanem :"minek bele spuri" amivel nem csak egy javaslatom torpedózod meg, hanem az egész diagnózist, javítási metódust az előtt, aki az egészhez semmit nem konyít...és akkor még másik is elejti a katalógust a kezéből, mert végre egy téma amihez már ö is "ért", így aztán sokszor azt gondolom: Ti tényleg azért szóltok hozzá hogy ne hallgassatok...
Jah és ahol lehet auchan kúton tankolok.
Saját tapasztalat,a tél kezdetén bevágom a motort a sarokba,tavasszal feltöltöm az akkut,és indul,nem folyik be,nem köhög,igaz 3 hengerezik de mit tegyek csak ennyi van.
Spurit próbáltam,tankba,nem pucolta ki a koszt,viszont az összes fúvókáról simán lemarta egynap áztatással a koszt,de acélgyapot kellett hogy fényes legyen mert elszinzte.
86 óta 27 jármű volt a tulajdonomban. ebből 4 db amit zsír újonnan vettem. Garanciális marhaságokat kivéve kizárólag én javítottam. (kivétel ha valami nagyon speciális szerszámot igényelt.
..azt gondolom ,hogy a koszon kívül némi tapasztalat azért ragadt rám.
Mondjuk pont leszarom ,hogy általam ismeretlen emberek kinek a maszlagát eszik meg....mert a legjobban a saját kárunkon tanulunk..
Jahhh.. az első útba eső....no pláne olcsó kutaktól kimondottan irtózom.
Köszi, igen ász, vagyis inkább király vagyok! :-D

Az első sorod "második "része meg elég gyengére sikeredett, főleg azért mert iróniának szántad, közben meg teljesen igaz!

Ezzel a tengernyi tapasztalattal csak az a gond, hogy nagy része régen volt...vagy az utóbbi 2-3-4 évben kerültél 2 millió km-t?
Az ami 5 éve még működött pár éve már régen másképpen van sajnos. Az hogy misztikum számba veszitek a mérnöki tudományokat, mert nem láttok bele a kártyákba, attól még ezen a területen is minden üzleti és politikai alapon megy, és ha pancsolni kell a nagyobb profitért az üzemanyag előállítok akkor pancsolnak, ha valamelyik fogyatékos "politikus vagy zöld" kitalálja, hogy Etanol kell a benzinbe akkor belekeverik, és mérnöki tudomány ide vagy oda, leszarják, hogy mennyire káros a belsőégésű motornak, és üzemanyag rendszerének. Nincs ebben semmi hókusz pókusz, pont nem érdekli őket, hogy mennyire kell a jármű tulajdonosnak zsebbe nyúlni, pár kifeküdt tömítés, idő előtt eloxidálódót alkatrész miatt. Vegyük csak alapul a nagy botrányt németben mikor be akarták vezetni a 10% -os etanoltartalmú üzemanyagot, és ezzel egy időben a 95-ös kivezetni a piacról, aztán egyik autógyártós sem garantálta, hogy nem károsítja a motort, így csak E10 néven lett egy új kútfej.
Nekem a futásteljesítmény önmagában semmit nem mond.... legyen az akárhány számjegyű...az üzemeltetés költsége, karbantartás igény, meghibásodások listája egy picit informatívabb.
Nekem a környékemen egy olyan kút sincs ahol ilyen üzemanyagot tankolhatnék, vagy egy kettő az pálya mellet 30-40% felárért...nekem egyszerűbb ha tankolok az első útba eső kúton olcsón, és literenként 10-12 HUF értékben teszek hozzá az adalékból, amitől esetenként annyit esik a fogyasztása, hogy kb ingyen van.
Èn sem verem más faszával a csalánt, nem osztom az észt baromságokról, nincs kedvem senkit sem megkárosítani. De legtöbben úgy állnak az ilyen témához mint a dohányos. tudja, szólnak neki, hogy bele fog dögleni, de várja a nagy csodát az élete utolsó pár hónapjában a lélegeztetőre kötve, pedig a "csodáért csak nemet" kellett volna mondani! Ez a cucc is karnyújtásnyira van, csak nem kell mellényúlni...
Ilyenkor még jönnek azzal, hogy akkor a gyártók miért nem ajánlják. Ök nem ellenségük a saját profitjuknak, mert nincs kedvük drága pént fektetni még nekik is a kísérletekbe, laborvizsgálatokba.

Hitelesség kérdése. Teszek rá! A föld népessége a "demokratikus országokban" bólogatva megy a hazudozó, hiteltelen politikusok, és színpadi figurák után, és képtelen elkülöníteni a ripacsokat az értéket egymástól...
Szerintem ez sok mindent elmond:" Az igazság nem attól függ, hogy az emberek többsége elhiszi-e!!! Giordano Bruno
Tedd 2.ba és told meg hátra!!!, hogy átforduljon a blokk, majd utána próbáld az indítani, ha már nem vagy képes a gyertyát kivenni.
Huhh ,hogy te mekkora ász vagy.....az üzemanyaggyártók...és a felhasználók nagy része pedig full hülye...
...azok viszont királyok voltak akik prolong,gnolorp,slick...és sorolhatnám jó sokáig ..hülyére vették a fél világot.
Én leszarom ,hogy ki mit vegyészkedik...miben hisz....csak a saját tapasztalataimra hagyatkozom.
lassan két milla km van bennem különböző járművekkel...amiket én üzemeltettem.
..én is hagytam ,hogy palira vegyenek...és igyekeztem tanulni más kárából.
Ez egy nyilvános fórum....tehát úgy osztod az észt ahogy akarod...
...kérdés ,hogy meddig maradsz hiteles..
..és a vegyészek sem varázslók... ( a pancsolt cucc attól is pancsolt marad ha a fejed tetejére állsz)
Kipróbáltam az összes társaság cuccát (nem egy tankolással ,hanem több ezer km-en keresztül) tudom ,hogy mit miért választottam.
..ezért tankolok omv prémiumot.
talán mond valamit ,hogy az előző autómat 13-km től 621000 km ig nyüstöltem..
Mikor inditoznek akkor elhalvanyodik az olajnyomas meg az ures lámpa. Szerintem onindito lesz a hibas.
Mielőtt szétszednéd az önindítót, tekerd ki a gyertyákat, és próbáld meg úgy is....lehet "csak" teleszaladt az egyik égéstér benzinnel. Azért nem tudja átfordítani.
Ha kijött a fedél alól, itt egy robbantott ábra a szereléshez:
http://www.alpha-sports.com/su...
Én meg kifejezetten utálom a hangos motort. Csak hosszabb utakra megyek, helyben nem használom a gépet, és nagyon zavar ha hangos. A GS gyári kipufiját szerencsére szinte nem is hallani a motoron ülve.
A blokk tetején, a hengerek mögött: a fekete műanyag baszás alatt van.
Tök jó gyári dobom van mindkettőn,a hülye honda olyan mint egy mosógép a másik fasza hangú.
Kell a pi..nak sportszar.
Amúgy az is bullshit hogy meghallanak.............mert nem...........max infarktust kap mikor elhúzol mellette utólag.
Hello.
Valoszinuleg meghalt az oninditom,mert megalltam kb 10 percre utana mikor indulnek akkor nyekkent egyet es kesz, olyan volt mintha lemerult vna az akksi de nem,mert az teljesen fel van toltve. Szoval a kerdesem,hogy hol talalom az oninditot ? Elore is koszi.
De nem árt egy gyártói műbizonylat (típusengedély), valamint egy erről szóló bejegyzés a forgalmiban sem....
Csak jelzem (halkan) itthon is kötelező.
bekaphatják,élösködö köcsögök.
szereztem db killert...
Teljesen mindegy, hogy magyar vagy sem. Szlovákia az, szlovák törvényekkel, és jobb hozzászokni hogy oda vendégségbe lehet járni már lassan 100 éve, és nem "haza". Szóval ha ők, Szlovákia úgy határoztak, hogy nem kérnek a hangos dobokból, akkor neked ezt tudomásul kell venni.
nézöpont kérdése...
szombatig még szerzek egy db killert...
Eddig ahányszor voltunk a szlovákoknál (igaz ott csak autóval) egyszer sem volt negatív tapasztalatom.
Szerintem nem "köcsögebbek" mint itthon a lehúzós zsaruk vagy a sok hülye az utakon aki leszorít meg bevág elém nap mint nap és mindegy hogy autóval vagy motorral közlekedek.
pedig igenis kell a hang...mert az autósok nem vesznek észre...meg le is xarnak...
balkáni köcsög népség...
milyen hozzájuk? magyar az az egész rész...
Egyébként látva hogy mindenben nyugat felé közeledünk, de legalábbis a szankciókban, plusz ha olvastad a cikket a hétvégén is csak került mérőműszer a "kollégák" kezébe, nem árt beszerezni, már itthon is csak idő kérdése, hogy ezt a "tételt" is számlázzák. Ami vicc, hogy hónapok óta, ill. mióta fölkerült nekem is a sportdob próbálom mindenféle találkozókon, meg tesztnapokon megméretni, de érdekes módon sehol egy k.rva műszer. Telefonos alkalmazás szerint O.K., sőt killerrel még a gyári alatt van, de nélküle is csak pár db-el hangosabb a megengedettnél, azért nyilván nem hiteles mérés. Még a Mozaik utcában is azt mondták telefonon, hogy nincsenek ilyesmire felkészülve... non-sence...
Végül is ja... te akarsz átmenni hozzájuk "vendégségbe", aztán az ő kurva anyjukat, mert nem ordíthatja szét büntetlenül a motorod az ő lakókörnyezetüket