Üdv mindenkinek!
Jelentkezett már nálatok is olyan probléma hogy a szívató kis műanyag karja kenés ellenére is szorul?
Tegnap kivettem alul azt a hosszú csavart ami a bowdent egy kis füllel felrögzíti a konzolhoz. A bowdenházba csepegtettem egy kevés olajat és addig könnyen mozgott, amikor újra visszahúztam az alsó csavart újra szorult.
Nem tudom, de lehet a ferde szemű jól megtervezte, hogy ne tudjunk hibázni, így oda rakta az ütközot, ahol a legjobban nyitva van a csap... csak lehet mások is, mint én is, pont az on ra akarják nyitni..
Olajfogyasztas tapasztalatokra írjátok már legyszi... Én azt tapasztaltam, hogy az emlitett 351 km 6000 fordulat környéken, plusz sok emelkedőn gyorsítás, két személy és 35 fok voltak a feltételek. Az olajam a max fölötti "F" függőleges szaratol mozdult el a max jel vonaláig. Ez kb 1 mm lehet. A motorban 45 e km van és friss castrol power 1 4t van benne. Az említett adat jónak mondható, vagy ettől kevesebbet szoktak enni ilyen körülmények közt, vagy többet.... tapasztalatok érdekelnenek, hogy tudjak következtetni a motorom állapotára.. :) olaj viszkozitasa 10w-40
Több helyen olvastam, hogy ha jobban meghajtjuk a motort, vagy sokáig megyunk gyorsan, akkor szarakodik a benzin csap, nem ad eleg benzint a karbiknak. Segitsegkeppen írom, hogy en is jártam így és arra jöttem rá, hogy nem.pont "on" ra kell nyitni a csapot, hanem az on felé, de utkozoig.. így semmi gondom nem volt...
Sziasztok... úgy látom, ez a fórum jobban pörög, mint az index, ide is bemasolom a tapasztalataimat.. bocs, ha vki kétszer olvassa, legközelebb jobban megnézem, melyik fórum működik jobban
Sziasztok!
Valakinek véletlenül nincs elfekvőben egy felesleges GS500 szerszámkészlete?Az enyém szőrén szálán eltűnt a nyereg alól. Van esetleg ötletetek hogy honnét tudnék másikat szerezni? A hátsó rugózást akartam állítani, erre kiderült hogy nincs mivel.
Nem tudom hogy milyen anyaggal kezelték de olyan bronzszínű a felülete. Gyári az egész rendszer, nem volt cserélve. Tegnap a hátsódob acél borítólemezéből políroztam ki a mély húzásnyomokat. Vizesen 500-as és 2000-es papírral, a végén krómpasztával dörzsöltem át. Kb. egy órába telt mire elkészült de megérte mert alig látható hogy meghúzták.
De lehet megpróbálom nem meghúzni annyira...
Jelentkezett már nálatok is olyan probléma hogy a szívató kis műanyag karja kenés ellenére is szorul?
Tegnap kivettem alul azt a hosszú csavart ami a bowdent egy kis füllel felrögzíti a konzolhoz. A bowdenházba csepegtettem egy kevés olajat és addig könnyen mozgott, amikor újra visszahúztam az alsó csavart újra szorult.
Valakinek véletlenül nincs elfekvőben egy felesleges GS500 szerszámkészlete?Az enyém szőrén szálán eltűnt a nyereg alól. Van esetleg ötletetek hogy honnét tudnék másikat szerezni? A hátsó rugózást akartam állítani, erre kiderült hogy nincs mivel.