Lehet, hogy csak kísérletezne egy kényelmesebb kialakítással (nekem is eszembe jutott nem régen), és a hibátlan gyárit nincs szíve tönkretenni / átalakítani.
Ha már itt vagyunk, fényezett már valaki seggidomot? :D Pár helyen eléggé le van kopva, viszont nem merem fényeztetni, mert akkor oda lesznek a matricák, azt meg tuti nem találok majd, csak valami utángyártott gagyit.
Forrasztopalkával össze tudod melegíteni. Szinte bármilyen hőre olvadó műanyagot meg lehet így javítani. Előtte azért mondjuk áldozz be egy vastagabb műanyag poharat, vagy gyerekjátékot, amin tudsz gyakorolni.
Ha kontarkodni akarsz folyos cianoakrilat es szodabikarbona.keress ra totalcar hazi praktikak rovatban.
Ha nemsikerul cseszheted muanyagos nem fogja vallalni mert a cyanoakrilat mergezo.
üdv fórumlakók ! Gs 500-as műanyag ""farokidom"-ot ragasztott e valaki házilag ? egyáltalán lehet e? valami spéci ragasztó kekk, vagy elég a tecsós gazdaságos ? (lepattant az egyik csavartartó,... )
előre is köszönöm ! http://youtu.be/JQf4B7LmhvQ
Gondolom, hogy rutin nélkül az sem lesz egyszerű.
De úgy gondoltam, hogy mivel sok évig tervezem ezt a vasat megtartani (nekem szinte tökéletes, csak az ülés kényelmetlenségével kell majd valamit kezdjek a télen: lábtartó lejjebb + egy kormánykiemelő), így beszerzem a szükséges szerszámokat, amíg egyáltalán kapni lehet valahol.
Én biztosan nem hordom az enyémet szerelőhöz (nincs is 40-50 km-en belül), de a szervizkönyvben előírt (és szükséges) műveleteket igyekszem a szervizkönyv szerint elvégezni. Lehet, hogy az életben csak egyszer fogom használni a szelepkiemelőt, de nekem ennyit megért. (Jelenleg tökéletesek a szelephézagaim).
Baszhatod, ha maga a szerelő semmit nem ér... Egyébként ebből a lapkából rendszerint a márkaszerviznek sincs készlete, mert nagyon drága a többihez képest. Esetleg elfekvőben lehet, ha másik motorból otthagyták, de ez lutri.
Nem mellesleg a vezérműtengelyek leszedése-visszarakása sem egy túl nagy művelet ennél a motornál, azzal együtt is lazán megvan 2-3 óra alatt. Aki meg elrakja a vezérlést, annak még szelepkiemelővel se adnám a kezébe a motort...
Lehet, de cserébe minden célszerszámmal, szervizleírással, segédanyaggal rendelkeznek, így például egy lapkacserét a szelepeknél nem a teljes vezérmű szétbombázásával egy nap alatt, hanem bontás nélkül 2-3 óra alatt meg tudnak csinálni. (Így ráadásul biztosan nem lesz "elrakva" a vezérlés).
Nekik van például ilyenjük (egyébként már nekem is van... ): http://www.bazismotor.hu/shop/...
A márkaszervizeket a helyedben kerülném. Drágák és rendszerint a legalja szerelők dolgoznak ott, akiknek egy olajcserénél bonyolultabb dolgot már nem adnék a kezükbe.
Igen, a télen már én is cseréltem őket. Én kiszedtem a műszereket (tehát lekötöttem fenn a spirált), úgy nagyon könnyű volt a helyükre tenni a gumikat. Nem nagy ügy, nem nagy fáradság.
2001-es évjárathoz keresek ülést, akár kárpit nélkülit is! köszi
Ha nemsikerul cseszheted muanyagos nem fogja vallalni mert a cyanoakrilat mergezo.
előre is köszönöm !
http://youtu.be/JQf4B7LmhvQ
http://www.ebay.com/itm/50pc-P...
http://www.ebay.com/itm/Comple...
Azt tudom, h vki már vmelyik fórumon dobot be linket, de fingom nincs ki volt és melyik topicban.
De úgy gondoltam, hogy mivel sok évig tervezem ezt a vasat megtartani (nekem szinte tökéletes, csak az ülés kényelmetlenségével kell majd valamit kezdjek a télen: lábtartó lejjebb + egy kormánykiemelő), így beszerzem a szükséges szerszámokat, amíg egyáltalán kapni lehet valahol.
http://www.suzukibudakalasz.hu...
Ő videot is csinál neked, ha kéred a dolgokról.
Nem mellesleg a vezérműtengelyek leszedése-visszarakása sem egy túl nagy művelet ennél a motornál, azzal együtt is lazán megvan 2-3 óra alatt. Aki meg elrakja a vezérlést, annak még szelepkiemelővel se adnám a kezébe a motort...
Nekik van például ilyenjük (egyébként már nekem is van... ): http://www.bazismotor.hu/shop/...
A rajz szerint a gyűrű belső pereme "recézett". Elfordulás ellen van így kialakítva?