Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lehet, hogy csak kísérletezne egy kényelmesebb kialakítással (nekem is eszembe jutott nem régen), és a hibátlan gyárit nincs szíve tönkretenni / átalakítani.
???? mi lett vele???
Üdv,
2001-es évjárathoz keresek ülést, akár kárpit nélkülit is! köszi
Köszi skacok a patent infókat.
Ha már itt vagyunk, fényezett már valaki seggidomot? :D Pár helyen eléggé le van kopva, viszont nem merem fényeztetni, mert akkor oda lesznek a matricák, azt meg tuti nem találok majd, csak valami utángyártott gagyit.
Forrasztopalkával össze tudod melegíteni. Szinte bármilyen hőre olvadó műanyagot meg lehet így javítani. Előtte azért mondjuk áldozz be egy vastagabb műanyag poharat, vagy gyerekjátékot, amin tudsz gyakorolni.
Ha kontarkodni akarsz folyos cianoakrilat es szodabikarbona.keress ra totalcar hazi praktikak rovatban.
Ha nemsikerul cseszheted muanyagos nem fogja vallalni mert a cyanoakrilat mergezo.
patentdepo meg ebay
üdv fórumlakók ! Gs 500-as műanyag ""farokidom"-ot ragasztott e valaki házilag ? egyáltalán lehet e? valami spéci ragasztó kekk, vagy elég a tecsós gazdaságos ? (lepattant az egyik csavartartó,... )
előre is köszönöm !
http://youtu.be/JQf4B7LmhvQ
600F fórumon már kérdeztem, de még nem reagáltak rá. Tudtok vmi helyet, ahol az idomokat összefogó bolhát lehet kapni??

Azt tudom, h vki már vmelyik fórumon dobot be linket, de fingom nincs ki volt és melyik topicban.
Gondolom, hogy rutin nélkül az sem lesz egyszerű.
De úgy gondoltam, hogy mivel sok évig tervezem ezt a vasat megtartani (nekem szinte tökéletes, csak az ülés kényelmetlenségével kell majd valamit kezdjek a télen: lábtartó lejjebb + egy kormánykiemelő), így beszerzem a szükséges szerszámokat, amíg egyáltalán kapni lehet valahol.
Fogsz a szelepkiemelővel is kínlódni, mert nem olyan 1xrű.
Suzuki Budakalász - Karakas Lajos pl. jó szerelő, több évig hozzá hordtam a GS-t, csak ajánlani tudom.
http://www.suzukibudakalasz.hu...
Én biztosan nem hordom az enyémet szerelőhöz (nincs is 40-50 km-en belül), de a szervizkönyvben előírt (és szükséges) műveleteket igyekszem a szervizkönyv szerint elvégezni. Lehet, hogy az életben csak egyszer fogom használni a szelepkiemelőt, de nekem ennyit megért. (Jelenleg tökéletesek a szelephézagaim).
Mányban tudok jó szerelőt, itt a FB profilja: https://www.facebook.com/Tasch...
Ő videot is csinál neked, ha kéred a dolgokról.
Baszhatod, ha maga a szerelő semmit nem ér... Egyébként ebből a lapkából rendszerint a márkaszerviznek sincs készlete, mert nagyon drága a többihez képest. Esetleg elfekvőben lehet, ha másik motorból otthagyták, de ez lutri.
Nem mellesleg a vezérműtengelyek leszedése-visszarakása sem egy túl nagy művelet ennél a motornál, azzal együtt is lazán megvan 2-3 óra alatt. Aki meg elrakja a vezérlést, annak még szelepkiemelővel se adnám a kezébe a motort...
Lehet, de cserébe minden célszerszámmal, szervizleírással, segédanyaggal rendelkeznek, így például egy lapkacserét a szelepeknél nem a teljes vezérmű szétbombázásával egy nap alatt, hanem bontás nélkül 2-3 óra alatt meg tudnak csinálni. (Így ráadásul biztosan nem lesz "elrakva" a vezérlés).
Nekik van például ilyenjük (egyébként már nekem is van... ): http://www.bazismotor.hu/shop/...
Hmmmm.Ez nem hangzik jól.Esetleg jó szerelő Göd,Vác,Fót,újpest környékén?
A márkaszervizeket a helyedben kerülném. Drágák és rendszerint a legalja szerelők dolgoznak ott, akiknek egy olajcserénél bonyolultabb dolgot már nem adnék a kezükbe.
Szia! Bukócsövet csináltatnék. Kéne a Laci bácsi telefonszáma. Köszi.
Akkor ezek szerint nem annyira nehéz...
A rajz szerint a gyűrű belső pereme "recézett". Elfordulás ellen van így kialakítva?
Igen, a télen már én is cseréltem őket. Én kiszedtem a műszereket (tehát lekötöttem fenn a spirált), úgy nagyon könnyű volt a helyükre tenni a gumikat. Nem nagy ügy, nem nagy fáradság.