Azért Görögország nincs olyan nagyon messze. Mazochisták 1 nap alatt lazán le tudnak érni még egy GS-sel is, csak akkor végig küszködhetnek az elalvással az autópályán.
Egyébként optimálisan kb 2 és fél nap az út, vagyis a harmadik nap délelőtt lehet kirándulósan odaérkezni. Kb 1200-1300 km körül érdemes számolni irányonként a lejutást (a magyar határtól), erre jön még rá, hogy ott az ember motorozni akar vagy csak nyaralni. Ha van legalább 4000 elkölthető kilométer az ember zsebében akkor már érdemes Görögországgal is számolnia.
10ért találtam 1et, pénteken hozzák ki. Azért köszönöm :) Amúgy minden oké itt a fórumon? Régen voltam már fent sajnos :( idén megvolt a második Görögországi túra a kis Suzi-nak :) Nagyon jó volt, olyan faxa kis szerpentinek vannak kint. Öröm motorozni :)
Sziasztok! Az első fék olaj tartály figyelő ablaka megadta magát, és szivárog az olaj. Nem tud valaki kompletten használtan eladót? Előre is köszönöm! :)
Én is voltam nyeretlen csikó...és bevallom ,hogy kipróbáltam minden szart ..vártam a csodát.
Csodák nincsenek!
A saját bőrömön rengeteget tapasztaltam...akár szerelésben akár a löttyök öntögetésében..
A tünetek kezelése nem nyereség ,hanem a szar elodázása....ellenben a megelőzés (az egészségben is)sokkal több nyereséggel jár.
Önszorgalomból belefúrtam magam az olajok,szószok világába...ha valamit nem értek azt több oldalról próbálom feltárni,mérek,osztok szorzok aztán teszem át gyakorlatba...talán ezért preferálom a kizárólag full szint olajokat és a Maxx motiont...és szerelem én a szaraimat..
Ráadásul a gyártó is eladja úgy, hogy "van persze", amikor felszereli, "ja elfelejtettem, de le tudod tölteni a weboldalról", amikor meg felmész látod, hogy a te típusodra k.rv.ra nem szól a tanusítvány
Persze, O.K., benne van az e-betű, de b.szh.tom ha mégis megvágnak.
Pedig nem személyre szólt, hanem arra a jelenségre amikor nem érezhető tapasztalat a mondandó mögött. Vagyis amikor az "értem én, hallottam, olvastam, gondolom" ütközik a "kipróbáltam, működött, bevált" alapú véleménnyel.
Nem védem Pistát, nekünk is voltak parázs vitáink, de észre kellene venni hogy ő nem csak a józan paraszti észt követve érvel, hanem mérnökként is mögé lát a dolgoknak. A spurit kipróbálni kevés, nem biztos hogy két tank után fejti ki a hatását, főleg ha sok dolga van ott... nekem segített a benzin minőségére különösen érzékeny belpiacos 400-as Hondánál, de van történetem a kénes szagú benzinnel is Erdélyből, amikor csak az én motorom nem durrogott, ezután még az az illető is kért a spuriból aki előtte úgy vélekedett hogy magába se tölt energia italt, miért is töltene a motorba...
Azóta már eltelt pár év és tényleg olyan pocsék lett az üzemanyag, hogy sokan ezt csak hosszabb állás után érzékelik amikor már csak a szerelő segít.
Nem volt szándékom megzavarni a GS 500 fórum nyugalmát, sőt attól se kell félni hogy sűrű vendég leszek itt, de aki tényleg tájékozódni akar annak olvasnia kell pro és kontra véleményeket egyaránt, ez pedig működhetne személyeskedés nélkül is.
A prémium 100-as nafták csak igen magas fordulaton adják le jótékony hatásukat....igazándiból semmit nem veszel észre normál használat esetén.
A 95-ös omv prémium amit tankolok az összes járgányomba, tisztító hatással bír és tökéletesebb az égése.,ezáltal kevésbé kokszosodik,kormolódik a rendszer. A lerakódások lassan ölik a motort...főleg a mostani szegény keverékes cuccokat.
Elég sokat tankoltam már ocsmánykúton, semmiféle különbséget nem tapasztaltam pl. a Shell benzinjéhez mérten. Se fogyasztásban, se gyorsulásban. A Spurit is kipróbáltam már, azzal se tapasztaltam semmi különöset. Sőt a Balkánon járkálva tankoltam már mindenféle kúton, azokkal a benzinekkel is pontosan ugyanazt tudta a motor, mint pl. az osztrákoknál tankolt naftával.
Egyetlen egyszer tapasztaltam még a legelső motoromnál, hogy az Agip benzinből jó fél literrel többet evett, mint normál esetben (és ez a 3 literes fogyinál elég szembetűnő volt akkor).
Egyszer lehet rászánom magam a prémium üzemanyagra, de nem nagyon hiszem, hogy utcai felhasználásnál bármilyen különbség kijönne. A versenypálya persze más, de tudtommal egyikünk se motorversenyző. Főleg nem ezekkel a motorokkal...
A 95-ös már így is jobb, mint amire tervezték. :D Meg aztán nem hiszem, hogy a motorolaj és benzin minősége 89-es szinten van. Szóval ha "szart" teszel bele, lehet az is jobb mint egy 89-es motorolaj (Szólajtok ha nincs igazam.). Ettől függetlenül én sem tankolok Ósan' és barátai kúton.
GS-t nem lenézni mert a Gs jó...sőt nagyon jó!
Minden amit nem arra veszel,hogy egy szezont használd aztán rásózd valami lúzerre...tehát hosszútávra tervezel...érdemes mindenből a legjobbat beletenni...
....bár lehet ,hogy én vagyok a lúzer.....a skót kókányolóké a jövő
Na ne öljétek már meg egymást. :D Mindenki azt tesz (vagy nem tesz) a benzinbe/olajba amit akar. Szerintem kár egy GS-nél ezen vitatkozni, azért mégsem egy sportgép ami hatalmas minőséget igényelne mindenből (Ismétlem magam 91-es oktánra van tervezve). Akinek meg futja r1-re annak futja prémium ü.a.-ra is.
Szia István! A falrahányt borsó és egy székely vicc jutott az eszembe, az utóbbi így szól: Az öreg székely életében először jár az állatkertben, megáll a zsiráf ketrecénél és hosszasan bámulja, majd legyint egyet és így szól "márpedig ilyen állat nincs!"
Most két kegyszert is tesztelek mert nemrég több lett egy járművel, a varázsszerek nevét nem írom le de nem nehéz kitalálni. Még nem értem a végére de most is fotóztam és már benzinszűrőt is kellett cserélnem... a többit majd privátba elküldöm, ha a végére érek.
Jelzem ,hogy nem is keresek fogást...mert pont leszarom ,hogy létezel és ,hogy melyik hülyének a tüneteit kezeled spurival.
Most írom le harmadszor (talán eljut a tudatodig és képes vagy értelmezni) Ez egy szabad és nyílt fórum! Te és én és bárki azt böfög bele amit akar. Büfizni jó!
Ha hozzád akarok szólni mert olyan kedvem van akkor azt teszem. Ha te a jótét lélek szerepében akarsz tetszelegni akkor az a te dolgod (majd megunod)
Úgyhogy nincs mit
"Nem tudok elképzelni olyan élethelyzetet"
Mondjuk egész végig ez jött le ...
A "tárgyalásmódod"is kezd szétcsúszni! Mire gondolok? Hogy igazából nem találsz fogást, ezért "számba adsz" olyan gondolatokat amiket én nem mondtam, nem írtam, ezzel próbálsz alpári, primitív módon fölényeskedni, engem pedig lejáratni. Akkor mikor 2 oldallal ez előtt leírtam a "Te" tökéletes megoldásod (is), csak utána te beleböfögtél...
Az hogy én még emlékszem, hogy valahol egyszer mindent el kell kezdeni, és van kedvem a "lúzereknek" is segíteni az az én hibám., meg az is, hogy a reagáltam a beirásaidra.
"Csak egy kérdés? Fórumos beirkálások alapján nekiállnál megműteni valakit úgy ,hogy az anatómiáról fingod nincs....a betegségről pedig annyi a diagnózisod ,hogy fáj??? Jahh te biztosan..."
Igen sok lehetetlen dolognak nekifutottam itt a fórumokon, vagy privátban, olyanoknak segítve akiket ezek szerint te lenézel.
Ha nem haragszol akkor maradjuk annyiban, hogy ezek után csak simán átugrom a te hozzászólásaidat (is), és ha neked sem olyan megerőltető tőled is ezt kérném, hogy hagyd figyelmen kívül az enyémet.
Nem tudok elképzelni olyan élethelyzetet ,hogy szükségem legyen adalékra....hacsak nem teleportálnak egy új R1 nyergében Kenya alsóra ahol mondjuk 86-os oktánszámon kívül nincs más nafta .....bár ott meg a spuri sem biztos....ergo kénytelen lennék reszelni a gyújtásjeladón..
Amúgy ne "rettegj" hisz mint mondtam ez egy nyilvános fórum....azt csinálsz amit akarsz!
Abban azért talán egyetérthetünk ,hogy sok lusta faszfej képtelen utánanézni a problémájának....csak a sült galambra várva beleböfögi a sirámát egy fórumra...mert lúzer mindig akad. Akinek meg fingja nincs semmiről annak hiába adsz támpontot.
Csak egy kérdés? Fórumos beirkálások alapján nekiállnál megműteni valakit úgy ,hogy az anatómiáról fingod nincs....a betegségről pedig annyi a diagnózisod ,hogy fáj??? Jahh te biztosan....hisz van spurid! Talán a tünet egy részét kezeli....de magát a problémát nem oldja meg.
Gondolom az olajfogyasztásra is van varázsszered....mondjuk Finis....ááá az nem jó....Botondot bele mert az olcsó!
Tehát nem egyszerűen kigyomlálod a szart...hanem mindig egy réteget lekaparsz.....Egészségedre.
Én kérek elnézést ,hogy nekem csak a legtökéletesebb megoldás elég jó!
Szétszed,kipucol,tömítést...tűszelepet cserél...majd beépít egy szűrőt és szinkronizál.
..aztán normális naftával megbízhatóan használja.
A lebaszomagarázsbafélévreésmajdleszvalahogydehakellazonnallegyenjóhamegnemjóakkorsikítok típusú arcok nyavajáit meg olyan magasról szarom le,hogy még egy háztetőre is képes vagyok felcuccolni.
Egyébként optimálisan kb 2 és fél nap az út, vagyis a harmadik nap délelőtt lehet kirándulósan odaérkezni. Kb 1200-1300 km körül érdemes számolni irányonként a lejutást (a magyar határtól), erre jön még rá, hogy ott az ember motorozni akar vagy csak nyaralni. Ha van legalább 4000 elkölthető kilométer az ember zsebében akkor már érdemes Görögországgal is számolnia.