Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csak külön ganjaninjának :D Ha már úgy is szereti a tákolást.
Az SV-t eladtam tavasszal, kenyelmetlen volt a hasalos pozicio a varosi hasznalatra. Vettem belole egy Honda PCX-et, ami nagyon jo kis robesz, csak elkepesztoen unalmas, visszavagyom a valtos motorokra. :)
És elég csak ezt cserélni vagy mást is kell? A gáz és a kuplungbowden nem lesz rövid?
igen
Üdv.

1990 GS500e-nél a felső villahíd ami csutkakormányos kicserélhető olyanra, hogy befogható legyen a túrakormány?

4 Westi
Mik ezek a csontkollekciok?
A foxink nagyobb mint 10 kilo.
Marad a futó.Mondjuk a négy kutya 30 kiló....
Ez is vivaro?
A vonóhorgok lefelé max. 50kg.-al terhelehetőek ami szerepel is az adatlapjukon, nyilván többet is elbírnak, de azért azt nem biztos, hogy bhosszútávon jó ha 150-200kg rugózik rajtuk.
Nem külön puttonyos...csak van egy nagy légkondi a tetején.....nem feltétlen kell üzemeltetni.....cserébe hőszigetelt.
...azért a kánikulában jó volt belefeküdni a puttonyba.
Nézegettem ,hogy egy moci + szerszámok+ csomagok és rámpa remekül elfér benne.
A fogyasztása pedig brutálisan barátságos...
Egy "átlag" személyautó fenéklemeze sem erre van méretezve. Tuti deformálódna az a vékony lemez. Valami alvázas tarepjáró végére feltenni megint más tészta.
Egy átlagos kompakt, vagy közepes méretű autó nem nagyon szokott 500 kg-nál jobban terhelhető lenni. Szóval a motor tartóstól elvinné a felét, a két utas meg a motyó a másik felét.. ha nem csivaváitok vannak a kutyák már lehet bele se férnek az egyenletbe.
Tuti hogy nem 200 kilora meretezik a vonohorgokat europaban.
Kb 4 m10 10.9 es csavar atfurva a hossztarto,ket tavtarto bedugva ra a horog lecsavarva alatettel meg egy lemezzel es csa.
Egy vonohorgot msr eltortem szimpla futo tulterhelessel.
Azért előtte nézd meg mennyi a terhelhetőség az autónak, mert az össztömeget szerintem így se szabad átlépni.
Az igen.Nekem ez újdonság,de lehet egy ilyet szerzek be a futó helyett.Szerintem a Volvom elbírja,bár tuti megül tőle a hátulja.
Biztos méretezve vannak ezek. Egyik ismerősöm lakóautójának a seggén is van egy ilyen, az egy nagy fém tálca tulajdonképpen, arra két terepmotor lazán ráfér, vagy pl egy quad.
Az ezres Yarisom biztos hanyatt esne tőle!
Ilyet még nem is láttam.Biztonságos ez? GS-t elbírná?
Mondjuk elég instabil lehet az autó eleje tőle.
Ha feldiszno lennek jo lenne.
haha...én is filózok,hogy megveszem a cégest...hűtődobozos de a kis dízel....318 ezer van benne...makulátlan
Ha csak egy motort kell az autóval vinni, akkor valószínűleg ez a legkényelmesebb megoldás. Bár kicsit behatárolja a motor, illetve az autóválasztást is.

http://www.onlineracingspares....
Teljesen jó.
vhogy igy fest,fura...
mostmár az enyémen is gyári dob van...
bekaphatják a tót rendőrök...dugják a hangszondát a seggükbe...