Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha esetleg valaki az Alföld felé veszi az irányt ismét van egy "zenés-táncos" mulatság, most éppen Hajdúnánás-on.
http://www.programturizmus.hu/...
Egyik se!
Beznóbányától lefele a 72-es, de az említett két út is jó. Az 529 főleg!
Nem rémlik. 526 vagy 529 az?
Emlékszel arra a videóra, amit tavasszal néztünk arról az új kanyargósról.
Ebben benne van az a szakasz.
https://goo.gl/maps/bQt1WDqrUyq
Aztán meg lefele?
Passz...felfele.
Merre?
Nem, Ervin mondta hogy laza legyen, tehát 300-400
Egy laza 600 km? :)
Szombaton vagy vasárnap megyünk valamerre. Valószínűleg egy mérsékeltebb szlovák kör lesz.
Aki jönne szóljon.
Sziasztok!

GS 500e hez keresek alkatrészt, a motor 91-es évjárat gyakorlatilag a komplett eleje kellene . De ha lenne egy elfogatható árú egész motor az is érdekelhetne.

Ajánlatokat ötleteket előre is köszönöm.

Üdv

Csaba
Pedig simán bírja a 40-es olaj,ezt tapasztalatból írom. Nyáron sokszor lassultam,araszoltam megterhelő emelkedős út után,de nem melegedett túl.
Ki vannak ezek a gépek találva.
Jó lehet, hogy rosszul fogalmaztam, de akkor legyen így: Egy 50-es olaj nem fog olyan viszkozitást produkálni hidegebb időben mint egy 40-es, meg úgy általában soha, viszont jobb a hőtűrése.

http://i41.photobucket.com/alb...

Itt a táblázat. Látható, hogy 100°C-on bőven sűrűbb az 50-es olaj, mint a 40-es. Itt már csak az a kérdés, hogy mennyire tud egy léghűtéses blokk állandó hőmérsékletet produkálni. Én kötve hiszem, hogy a nyári 30fokban pont annyira hűl a blokk, mint tegyük fel egy téli 5 fokban (mert van aki télen is kigurul egy rövidebb körre), ezért télen ha gyilkolod akkor is elég a 40-es olaj, mert jobban hűl a blokk, de ne mondd nekem azt, hogy, ha nyáron döcögök felfelé a hegyre 40-nel kettesben akkor nem melegszik túl valamennyire a blokk és kibírja a 40-es olaj, ilyenkor bizony kell 50-es.

Ha vízhűtéses motorról lenne szó akkor más a helyzet, ott szinte állandó hőmérséklettel lehet kalkulálni.
Lótúrót, veszünk egy új motort.
Különben is: kopott motort nem sűrű olajjal, hanem gyűrűzéssel, szelepcsiszolással, szelepszár-szimering cserével javítunk.
Wazz...ezentúl idiótaságokat írok...tudományos alapon...és kiszűrjük ,hogy melyik képtelen az önfenntartásra
"10-15°C alatt kizárt, hogy üzemi hőmérsékletre tudjon melegedni egy 50-es olaj, hacsak nem 30-al mész 9000-es fordulaton. "
Pl ez!
Orbitális!
...de nem írom le ,hogy miért..
Ha egy kicsit is érdekel,majd utánanézel..
Ebben mi a baromság?!
Mi írjuk nekik.
ezt a sok baromságot.......ti ezeket honnan kukázzátok???
Ráadásul ő 15W50-et írt, azzal meg hideg időben lennének hidegindítási gondjai.
10w40 van előírva. Én akkor tennék bele 10w50-et, ha csak nyáron hajtanám, és igen erős igénybevételt kapna. 10-15°C alatt kizárt, hogy üzemi hőmérsékletre tudjon melegedni egy 50-es olaj, hacsak nem 30-al mész 9000-es fordulaton.
Többen ajánlották repsolból a 15w50et. Aztis még engedi a gyártó?
jaja