Szervezett látogatáson voltál,vagy be lehet már menni egyénileg is a területre? Pár éve szerettem volna elmenni,de akkor még 20km-es védőzóna volt,nem lehetett egyénileg bemenni a városba.
Csipogott. Nem volt vészes, ezen a ponton kb. 4 mikrosievert volt.
Csernobil városban sétálgatva a sugárzás megegyezett a Kijev főterén mérhetővel.
A zóna nagy részében mérhető sugárzás megegyezik bármely európai város háttér sugárzásával.
Voltak ún. forró pontok, ahol magasabb volt, de ott sem volt veszélyes arra a rövid időre.
Kétlem, hogy ezt mondta. Már unjuk a tájékozatlanok által 2500-adszorra ellőtt világítani fogsz dumát. Kitalálhatnátok valami egyedi szöveget, pl. ő tölti a telefonokat, vagy bármi...
Sziasztok, az lenne a rövid kérdésem hogy a jobb oldali deknire azt a fekete alut amin a suzuki felirat van honnan tudnám pótolni? Illetve mivel lenne érdemes vissza ragasztani?
Azt a hátsó kerék és a váltó kihajtás között találod! :-D Ha szakaszosan van megkopva (megnyúlva) akkor belenghet, és csapkod, csattog...és mivel álló helyzetben azt mondtad kuss van, akkor kisebb az esély hogy a blokkból jön.
Érdemes még a bal oldali dekli alá benézni a fötengely végén, ott van a szabadonfutós meghajtás az önindítótól...ha lelazultak a csavarok azok is elkezdenek zörögni, de szerintem azt hallanád minden tartományban, mert állandóan forog, de egy vizitet az is megér.
Sziasztok.. atneztem a komplett vezérlést, a lánc és feszítő hibátlan, vezermu tengelynek 0,13 mm re hezagolva axialisan, szelep hezagok 0,06-0,08 ra állítva, osszeraktam és ugyan úgy csattog vmi. Viszont észre vettem valamit.. pontos jelenség: 3000 es fordulaton haladok, hirtelen nagy gázt adok, semmi hang, de ha óvatosan húzom, akkor olyan 4000 körül elkezd csattogni és olyan 6000 körül abba hagyja.. ez enyhén gyorsitaskor... Ha pedig ugyan így gyorsitok óvatosan 3000 rol és 4000 körül el kezd csattogni,de 5000 nel megtartóm,akkor is abba hagyja és 5000 en haladok csattogas nélkül... ha erről a fordulatról egész pici,szinte észrevehetetlen gázt adok, akkor azonnal csattog, 6000 körül abba hagyja. És egy nagyon fontos dolog, amit ma vettem észre: haladok a motorral úgy, hogy épp csattog, behuzom a kuplungot és gurulva huzgalom a gázt, folyamatosan csattog 4000 és 6000 közt... közben a motor megáll, semmihez nem nyúlik, ugyan abba a sebességi fokozatban van, amiben gurultak, behúzott kuplung és álló helyben semmi hang!! Szóval mégegyszer egyben: elindulok egyesben, szépen gyorsitok, elerem a 4000 et, elkezd csattogni, gyorsitok olyan 6000 ig, ameddig csattog, huzok egy kuplungot és huzgalom a gázt, folyamatosan csattog, míg meg nem állok.. ahogy a motor megállt, abba hagyja... Hát ilyen nincs... Mi ezzzzzz??????
Csernobil városban sétálgatva a sugárzás megegyezett a Kijev főterén mérhetővel.
A zóna nagy részében mérhető sugárzás megegyezik bármely európai város háttér sugárzásával.
Voltak ún. forró pontok, ahol magasabb volt, de ott sem volt veszélyes arra a rövid időre.
Sugárzásjelző kattogott?
Valaki?
Érdemes még a bal oldali dekli alá benézni a fötengely végén, ott van a szabadonfutós meghajtás az önindítótól...ha lelazultak a csavarok azok is elkezdenek zörögni, de szerintem azt hallanád minden tartományban, mert állandóan forog, de egy vizitet az is megér.