Bocs, pl én nem okoskodni akartam, de nekem így tanították. Tanították, nem "valaki mondta", nem a neten kerengő összevissza infókból vadásztam. Természetesen neked nem kötelező így csinálni, sőt, senkinek sem; "szabaccság van, elvtársak!", ahogy Hofi mondta.
Akibort is kijavítom : karosszéria helyett motorblokk! Érdekes lenne az a nagy csipesz a lakkozott, szépen lefújt motorháztetőn.
A blokk jobb oldalán, a blokk tetején, a jobb oldali henger mögött van egy kis cső szerű valami, a tetején egy 17 es vagy 19 es kulcsnyilasu csavarral. Az mi?
Közben az jutott még eszembe a kattogasommal kapcsolatban, hogy az sem mindegy, milyen meleg a motor.. menet közben is van olyan, hogy olyan hőmérséklet tartományba kerül, amikor semmi hangja, máskor meg kopog rendesen...
Na igen szokni kell És nem lett esés a borsodi szakasz vége felé? Az egyik kanyar tele van valami sóderral vagy mi a tökömmel... Már kétszer is belefutottam váratlanul.
Ha elmentél felpróbálni, javaslom az ebay-en vedd meg meg tízezrekkel olcsóbb.
Nő utasnak ti milyen cipőt/csizmát javasoltok egynapos túrákra? köszi
info: lucifer0820@freemail.hu
Eladó egy sosem használt olajhömérő 6e Ft. + posta 690. Info: lucifer0820@freemail.hu
Akibort is kijavítom : karosszéria helyett motorblokk! Érdekes lenne az a nagy csipesz a lakkozott, szépen lefújt motorháztetőn.
Az előbbiről megoszlanak a vélemények, gondoltam, hogy lesz ellenvetés.
sőt...a testet sem az aksira rakjuk,hanem a karosszériára...