Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Thorpee: Szumoo motorján csak a karbiszinkron ment el! Semmi más baja nem volt.
Az alapjárat normális.
Nekem a bal oldali szívótoroknál a bilincs mellett, pedig rá van húzva. De még sok hely lehet, ahol falsot szívhat. Majd jön valaki jobban hozzáértő és jól elmondja nekünk

Én ezt találtam:
http://totalbike.hu/technika/motordoktor/2012/06/18/szivas_fals_a_suzukinal/
Hol szívhat fals levegőt? Esetleg valamelyik bilincsnél ahol csatlakozik a légszűrőházhoz vagy lehet máshol is?
Ez a "pukkanás" néha nálam is van. Előfordul hogy alapjáraton ha ráhúzom a gázt akkor pukkan egyet.
Egyébként még azt tapasztalom hogy hidegen indítás után (ahogy visszaengedem a szívatót) épphogy 1000 az alapjárat, viszont ha már bemelegedett akkor 1400-1500 körül jár. (ettől függetlenül jól húz és jó a fogyasztás is)
Ha közepes fordulaton, vagy alatta (4-5 ezer kb), de magasabb fokozatban csutkázod le a GS-t, akkor teljesen üzemszerű (szerintem), az erőteljes szívóhang. Kicsit olyan a jelenség, mintha a motor megértette volna a gázparancsot, csak éppen azon lenne (az azonnali gyorsítás helyett), hogy minden erejét összeszedje..

Vicces ahogy előadja azt, hogy mennyire nem megy
Na gyorsba kimentem megnézni, hogy szív-e falsot (Ha már meleg a motor :D ). Sehol nem pörgött fel, egyedül akkor mikor a gáz közvetlen a légszűrőbe fújtam, meg amikor már telítődött a levegő gázzal a motor körül akkor (Garázs).
Vicces, hogy ma direkt csináltam egy minitúrát (300km). Semmi hegy (Alföld), viszont küldtem neki, és semmit se mozdult a nívón a szint. Már arra gyanakszom, hogy az olaj szó szerint elpárolgott (Amcsi fórumon írták, hogy bizonyos olajok nagy hőterhelésnél egyszerűen elpárolognak). A falssal lehet, hogy igazad lesz mert amikor húzok neki egy kövéret, akkor erősen lehet hallani a szívó hangot.
A pukkanás attól lesz, hogy az egyik vagy mind2 karbid falsot szív. Alapjáraton fújj a szívótorokhoz féktisztítót és ha felpörög akkor szívja a fals levegőt.

Egyébként nekem kicsit ette a motul5100 10W40-et, így váltottam eneos 15W50-re és egyáltalán nem eszi, sőt a váltó is sokkal puhább és pontosabb lett.
Jól mondják.. ilyen 4-5 deci körül van. Anno csináltam (csak a magam szórakoztatására) egy szemléltető ábrát, amiből jól látszódik kb mennyi tartalék lehet a rendszerben. Meg egészségesebb is felső nívóval járni...
Érzi a törődést.
Ja, de milyen csendben van. :D
Minek neki ellenség.
Ja amúgy azt a jelenséget mi okozza, hogy ha húzok neki egy kis gázt akkor így "besül", vagyis pukkan egyet ahelyett, hogy felpörögne. Néha szokta csinálni.
Pedig az ENEOS-t sokan dicsérik, na lehet, hogy kipróbálok akkor következőnek valami mást.

Remélem csak szimering, egy nagygenerál nem lenne valami jó anyagilag.
Igen!
Amúgy az enyém zabálta az Actevót (és akkor még brutál friss volt a motor)......a Repsol racingből pedig egyáltalán nem evett.....A fene sem tudja...én a szimering felé nézelődnék..
Azzal a magassággal az hegymászásnak felel meg. :)
Szerintem olyan 4 deci lehet.
Ha már az olajfogyasztásnál járunk: mennyi az olajfogyás dl-ben ha fölső jelzéstől/tele/ lemegy pontosan a rovátkolt rész közepéig. Ha valaki mérte, szívesen veszem ezt az információt.
Hát bízom benne, hogy nincs nagy gáz! Köszönöm a tippet, ezt megpróbálom. Amúgy ezt furcsálltam én is, hogy indításnál sincs semmilyen füst, pedig hajnalban is indítottam már ilyen 14 fok környékén (jó tudom az igazi tűzpróba egy téli indítás lenne, de van egy kocsink az már minden indításnál tol egy kis kék pamacsot, szóval ott tuti a motor kopott).
Szia.
Nekem is volt GS -em, és soha nem evett egy deci olajat sem olajcserétől olajcseréig. Pedig volt, hogy igen megküldtem. Pl. óra szerint 170 -el lejöttem Pestről Miskolcra... De. Nem tudom milyen olajjal jársz, én mindig ásványi olajat tettem bele. Egyszer tettem bele azt hiszem rész vagy full szintetikust, azt rögtön elkezdte enni, ment is bele vissza az ásványi. Ha ennyi olajat megeszik, akkor annak a motornak kékes füstöt kell eregetni maga után. Ha nem füstöl, akkor azt figyeld meg, hogy motorfék utáni gázadásnál nem lök -e ki füst pamacsot. Ezt akár álló helyben is megnézheted, kipörgeted, elveszed a gázt, és mikor leesik a fordulat, akkor ráhúzod a gázt. Ha pamacsol, akkor szelepszár szimmeringes. Ami nem is lenne meglepő ennyi év és km után. Amíg én ennek nem járnék utána nem piszkálnám a hengereket. Esetleg nyomass az olajba XADO revitalizáló gélt, vagy egy picit "vastagabb" olajat tegyél bele.
Abban elfárad, ha a GS-ről át kell ülni a CBR-re.
Kettőt kell lépnie és rosszul van. :D
Egyátalán nem kavicsos :D a Borsod megyei szakaszon van 3km ami folt hátán folt, de amúgy jó az út. (Már ha az enyémre mondtátok. :D )
Majd meséld el mennyire volt kavicsos!