Nyilván ennél (GS450S) is ugyan az a vezérmű hézagolási probléma áll fenn mint az 500-asnál, mivel alig van különbség közöttük. Én mentem vele, amikor az enyém volt a GS 65ezret, úgy hogy a hang megvolt. Új tulaj ment vele azóta tizen valamennyit (közben volt egy hengerfej csere is), most hogy megint nálam van, belehajtottam már kb 500-at. Szóval ez csak ilyen esztétikai jellegű probléma..
Nekem.alapjaraton nagyon ritkán, ha elindulok mindig ... alapjaraton raktam csavarhuzot mindenhová és rá a fülem hallgatozni és az alapjaraton kattogasnal a fordulatszám kihajtasnal a leghangosabb... de érdekes, hogy álló helyben hiába tartom 5,vagy 6000 en a fordulatot, semmi és ha rangatom a gázt alapjaratrol vagy 5,6000 rol, akkor is csendes.. menet közben meg erősen hallom..
A kattogás nálam úgy néz ki, hogy csak és kizárólag alapjáraton (vagyis inkább azt mondom ,1800-as fordulat alatt) hallható, de akkor se mindig. Az alapjárati kattogásnak annál nagyobb a valószínűsége, minél inkább hajtva volt előtte a motor. Amikor így kattog, megfogva a hengerfejet lehet érezni az ütést is.
Azt, hogy álló helyben nem.tudom rábírni, azt úgy ertem, hogy uresben akár hogy húzom neki, akár szép lassan alapjarattol magas fordulatig, akár odarantom semmi hang nincs... nem.ertem.. :)
Ha nem hajtod ki a belét, akkor bőven elég 300-350 km-enként kutat keresni. Nekem 3,7 l/100 km volt a minimumom, 4,5 a legtöbb, de azért már "tenni kellett". A teljes nagy átlagom az elmúlt 8000 km-re kerek 4,0 l/100 km. Utas nélkül, de legtöbbször dobozzal, tanktáskával felcuccolva. Utazó sebesség óra sz. 100-120 között, lakott területen szigorú 60.
Végig néztem a fórumot a kattogas problémával, de mindenhol csak azt találom, hogy a vezermu tengely hezagolas megoldotta... Valaki le tudna írni nekem, hogy ilyenkor mi a pontos jelenség? Én álló.helyben nem.tudom.kattogasra bírni, ha alapjaraton jár, akkor neha klattyog :) egyet...de ha elindulok és terheles éri, akkor kattogas, viszont ha ugyan azon a fordulaton megállok és tartom, akkor abba hagyja, majd ha oda húzom, kattogas, majd kb 6000 után abba hagyja... kb 4000 és 6000kozt hallom, alatta és fölötte nem.. Szóval ha vki tudja, hogy a hezag problemenal mit csinál, legyszi, írja le nekem.
Járó motorral nem szokás bikázni.
Egyébként az egyes hengerek lökettérfogatától és a kompressziótól függ a dolog. Szóval ha fullos az akksid, talán egy kisebb benzines autót beindít. Dízel szerintem is esélytelen.
.. és GS-ről autót bikázott már valaki? Autóról motort már többször indítottam így, de fordítva még soha.
Mert persze augusztus 20 előtti péntek délután kellett abban is tönkremennie az akksinak.
Bannerre gondoltam egyébként, de nem írja az oldaluk, hogy hány amperes indítóáramot tud leadni, ezért fordultam el tőle. Jó tapasztalataitok vannak vele?
Azért gondolom, hogy cserélni kellene, mert egy ideje nehezebben indult, és most egy jó hosszú motorozás után eltettem, és egy héttel később se kép, se hang. Kocsiról bikázva gyönyörűen indult. Azért nem gondolnám, hogy a töltéssel van baj, mert 1-2 napig minden frankó, de 1 hétig már nem tartja a töltést. És azért nyáron ez elég gáz.
Ma elmegyünk kirándulni, remélem, nem lesz gond a kattogasbol és azt is remélem, hogy tényleg csak a vezermu tengely oldal irányú mozgása okozza. Hogyan szoktatok hezagolni, van rá vmi bevált módszer, vagy anyag minőség, vagy bármi, amit érdemes használni?
Ne vegyél savat előre, mert lehet, hogy lesz az aksihoz. Amúgy muszáj így szezon vége felé az új cucc? Nem bírja a régi októberig, aztán tavaszra vennél újat?
Az lesz a legegyszerűbb ha holnap elmegyek motorral, aztán veszek egy új akksit.
Egyébként az egyes hengerek lökettérfogatától és a kompressziótól függ a dolog. Szóval ha fullos az akksid, talán egy kisebb benzines autót beindít. Dízel szerintem is esélytelen.
Mert persze augusztus 20 előtti péntek délután kellett abban is tönkremennie az akksinak.
Azért gondolom, hogy cserélni kellene, mert egy ideje nehezebben indult, és most egy jó hosszú motorozás után eltettem, és egy héttel később se kép, se hang. Kocsiról bikázva gyönyörűen indult. Azért nem gondolnám, hogy a töltéssel van baj, mert 1-2 napig minden frankó, de 1 hétig már nem tartja a töltést. És azért nyáron ez elég gáz.
És talán még olcsóbb is itt.