Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nyilván ennél (GS450S) is ugyan az a vezérmű hézagolási probléma áll fenn mint az 500-asnál, mivel alig van különbség közöttük. Én mentem vele, amikor az enyém volt a GS 65ezret, úgy hogy a hang megvolt. Új tulaj ment vele azóta tizen valamennyit (közben volt egy hengerfej csere is), most hogy megint nálam van, belehajtottam már kb 500-at. Szóval ez csak ilyen esztétikai jellegű probléma..
gondod
Ja, neked a vezermu hezagolassal van gondos, vagy csak simán kattog valamiért alapjaraton?
Nekem.alapjaraton nagyon ritkán, ha elindulok mindig ... alapjaraton raktam csavarhuzot mindenhová és rá a fülem hallgatozni és az alapjaraton kattogasnal a fordulatszám kihajtasnal a leghangosabb... de érdekes, hogy álló helyben hiába tartom 5,vagy 6000 en a fordulatot, semmi és ha rangatom a gázt alapjaratrol vagy 5,6000 rol, akkor is csendes.. menet közben meg erősen hallom..
A kattogás nálam úgy néz ki, hogy csak és kizárólag alapjáraton (vagyis inkább azt mondom ,1800-as fordulat alatt) hallható, de akkor se mindig. Az alapjárati kattogásnak annál nagyobb a valószínűsége, minél inkább hajtva volt előtte a motor. Amikor így kattog, megfogva a hengerfejet lehet érezni az ütést is.
Nekem nem.volt doboz, utasom volt, de ő csak 55 kg
De jó, akkor ezek.ezt tudják.. :) lakott területen nekem.is 60 , kint 120.. és.volt.benne 40 km szerpentin szépen.. lillafuredtol egerig
Azt, hogy álló helyben nem.tudom rábírni, azt úgy ertem, hogy uresben akár hogy húzom neki, akár szép lassan alapjarattol magas fordulatig, akár odarantom semmi hang nincs... nem.ertem.. :)
Ha nem hajtod ki a belét, akkor bőven elég 300-350 km-enként kutat keresni. Nekem 3,7 l/100 km volt a minimumom, 4,5 a legtöbb, de azért már "tenni kellett". A teljes nagy átlagom az elmúlt 8000 km-re kerek 4,0 l/100 km. Utas nélkül, de legtöbbször dobozzal, tanktáskával felcuccolva. Utazó sebesség óra sz. 100-120 között, lakott területen szigorú 60.
Végig néztem a fórumot a kattogas problémával, de mindenhol csak azt találom, hogy a vezermu tengely hezagolas megoldotta... Valaki le tudna írni nekem, hogy ilyenkor mi a pontos jelenség? Én álló.helyben nem.tudom.kattogasra bírni, ha alapjaraton jár, akkor neha klattyog :) egyet...de ha elindulok és terheles éri, akkor kattogas, viszont ha ugyan azon a fordulaton megállok és tartom, akkor abba hagyja, majd ha oda húzom, kattogas, majd kb 6000 után abba hagyja... kb 4000 és 6000kozt hallom, alatta és fölötte nem.. Szóval ha vki tudja, hogy a hezag problemenal mit csinál, legyszi, írja le nekem.
Ma mentünk 362 km t, az első tankolasom 190 km nel volt, 7,27 liter ment bele.. nagyon meglepődtem.. ez 3,8 l benzin...
Nézd már meg legyszives, hátha előrébb leszek vele.. :)
Pedig járó motorral bikázunk!!!!!!
1.9 pdtdi...

Az lesz a legegyszerűbb ha holnap elmegyek motorral, aztán veszek egy új akksit.
Járó motorral nem szokás bikázni.
Egyébként az egyes hengerek lökettérfogatától és a kompressziótól függ a dolog. Szóval ha fullos az akksid, talán egy kisebb benzines autót beindít. Dízel szerintem is esélytelen.
Járó motorral gondoltam... de mivel nem lelem a bikakábelt, így nagyjából mindegy is.
Szerintem az esélytelen. Nagyon pici a motor akkumulátora egy autóéhoz képest.
.. és GS-ről autót bikázott már valaki? Autóról motort már többször indítottam így, de fordítva még soha.
Mert persze augusztus 20 előtti péntek délután kellett abban is tönkremennie az akksinak.
Bannerre gondoltam egyébként, de nem írja az oldaluk, hogy hány amperes indítóáramot tud leadni, ezért fordultam el tőle. Jó tapasztalataitok vannak vele?
Azért gondolom, hogy cserélni kellene, mert egy ideje nehezebben indult, és most egy jó hosszú motorozás után eltettem, és egy héttel később se kép, se hang. Kocsiról bikázva gyönyörűen indult. Azért nem gondolnám, hogy a töltéssel van baj, mert 1-2 napig minden frankó, de 1 hétig már nem tartja a töltést. És azért nyáron ez elég gáz.
Van hozzá gyári alkatrész, úgy tudom. Suzuki kiadott egy TSB-t a problémáról, otthon megkereshetem, csak el ne felejtsem.
Ma elmegyünk kirándulni, remélem, nem lesz gond a kattogasbol és azt is remélem, hogy tényleg csak a vezermu tengely oldal irányú mozgása okozza. Hogyan szoktatok hezagolni, van rá vmi bevált módszer, vagy anyag minőség, vagy bármi, amit érdemes használni?
Ne vegyél savat előre, mert lehet, hogy lesz az aksihoz. Amúgy muszáj így szezon vége felé az új cucc? Nem bírja a régi októberig, aztán tavaszra vennél újat?
Szia. Én speciel a Banner -re esküszöm. Adják hozzá a savat, feltöltő szettel. http://gepex.hu/47-motorkerekp...
És talán még olcsóbb is itt.
Nem gondozásmentes, sima savas :D
Köszi mindenkinek, akkor szerintem nézek először savat meg tölcsért valahol, aztán ha találok akkor megrendelem a netről a gyárit.