Akkor minden rendben, csak lehet, h nem volt rendesen a helyén, meg egy kicsit már ki van kopva a cucc. Hiába, le kell fogynom, h ne csesszem szét az ülést.
Tudod, túl bedöntöttem és majdnem lecsúsztam róla.
A faszt, szerintem vmi leesett onnan, sztán eltűnt, de még az is lehet, h igazad van és eddig szartam rá.
Nekem mindig úgy mutatták, igaz gázolajszűrőnél és autónál, hogy töltsem fel a szűrőt full-ra és nem lesz levegős a rendszer.
Bár mondjuk ez betétes szűrő, nem feltekerős fémházas, ebbe hogy tudnál olajat tölteni?
Az indításnál néha nekem 3500-ig is felpörög aztán volt hogy nagyon visszatoltam és leállt. Próbálgatom én is szakaszosan visszaengedni ahogy melegszik de nem indulok el amíg nincs stabil alapjárat. Annyi idő úgy is kell amíg kesztyűt, sisakot felveszem..
Na ma lecseréltem az olajat. Legközelebb öntök a szűrőbe egy kis olajat, mert az a hang amit kiadott amíg nem kapott olajat 4-5mp nem volt egészséges.
Amúgy szerintetek a lefulladás mennyire öli a motort? Valahogy sosem sikerül eltalálnom a szívatót... Vagy felpörög 2500 köré, visszaveszem egy kicsit erre lefullad... Pedig igyekszem érzéssel visszatolni
Skacok, nem hiányzik nekem vmi??? Az ülés hátulja, ahol az akksival találkozik nincs vmi gumibak, vagy más??? Nekem most ott egy 2oldalas ragasztó ficereg és így oldalirányba egy kicsit jobban mozog a szokásosnál.
Ha Sátoraljaújhely érintitek ki na hagyjátok, (ország leghosszabb szárazbob pályálya és libegője, átsiklás kötélen egyik hegyről a másikra, majd kabinban vissza) motorral fel lehet menni akár a síházig is, aki ügyes még tovább. Ott laktam 30 évig, szép környék.
Ma délután volt egy kis időm és kicseréltem a műszerek alatti gumigyűrűket. A lámpabúrát is ki kellett bontanom mert a plexi hozzá van fogatva. Végül viszonylag hamar sikerült megoldani a cserét. A régiek tényleg nagyon elöregedtek.
pár éve elolvastam a kis k1 gs-em lúzermanualját átólzéig...