Nekem egy supermoto-m van, kis lanckerekkel elol, van dinamika de nincs vegsebesseg, a fenekemnek sem a legjobb az ulese, en nem mernek vele messze elindulni. 7 ezret forog 80 km/h-nal, ez sem a legjobb...
Amugy hibatlan motor, csak nem arra, amit en szeretnek. De majd a GS! Meg ha meglesz a jogsim is, mert b125 van, de csak 17 orat kell vezetnem es az is meglesz.
2 és fél év 125-ös csopperezés után váltottam egy éve a GS-re (szintén 2007-es, de csupasz), én imádom. A kicsivel kétszer körbejártam Székelyföldet, a "naggyal" még csak itthoni túrák voltak, de volt olyan nap, hogy 480 km-t ültem rajta.
...es jo aron is vettem. Nem azt akartam, szerettem volna valami injektorosat, de ezt nem hagyhattam ki. Kezdesnek egy 125 4T utan mindenkeppen jo lesz.
Szerencsere minden ev tavaszan ugy gondolta, hogy abban az evben FOG motorozni es ezert minden tavasszal vitte szerelohoz. Ez biztos lehet, mert habar en ott nem voltam, de mindig rakerdeztem, hogy mi lesz a mocival, o nem lst a jovobe, hogy tudja elore, hogy en veszem meg majd, szoval nem allt erdekeben hazudni, de amugy is tobb, mint 25 eve ismerem a sracot, szoval ugy bizom benne, mint az anyamban szinte.
Ha a szerelo atkurta, hogy mit cserelt ki az atvizsgalaskor, akkor kozvetve engem is, de ennek kicsi a valoszinusege.
Szoval elvileg a motorja okes, a teloolajat nem tudom. Az aksit sem, a legnagyobb felelmem a 2007-es gumik...
A folyadékokat (fékfolyadék, teleszkópolaj, motorolaj) ugyanúgy le kell cserélni, mintha folyamatosan használták volna. Ennyi idő alatt az akksi is megdögölhetett. A karbikba esetleg "berohadhatott" a régi benzin, ha nem jár szépen egyenletesen hidegen-melegen, akkor takarítás.
ma alkudtam meg én is egy 2007-es, de nem használt, csak tartott GS500F-re, 4300 km-el. Tudom, nem hiszitek, de ez valóban annyi, ott voltam a vásárlásánál, és heti, néha napi kapcsolatban állok a tulajdonosával.
Ma még csak megalkudtunk, de jövő héten viszi műszakira, mert az is lejárt de az még az ő sara, szóval azt kérdezném, mire kell figyelnem, ha ez a motor az utolsó 3 évben csak évi 50-100 km-re volt használva?
Meg is találtad a hibát! Majd az okosabbak elmondják, de ha jól emlékszem - volt már téma -, ennek a tengelynek az oldalirányú kihézagolási hiányossága a gond. Nyugodtan használhatod így is.
Nem tudom, én nem néztem konkrétan, csak beírtam a lehetőségeket. Én az Unixban vettem Ganja szarjába, ahhoz az aksi mellett be volt csomagolva a sav is.
Sziasztok. Szeretnék egy kis segítséget kérni. Tegnap vettem egy gs 500 at és van vele egy kis gond. Azt hittem vezermulanc lesz, de nem az lett. Nem.tapasztaltam még ilyen jelenséget, talán Ti igen.. Szóval.. minden üzemmódban a motor tökéletesen működik, indul eslore hidegen melegen, szóval semmi jele, hogy bármi gond lenne, DE: alapjaraton jár hidegen semmi, melegszik, akkor neha egy kis kattogas, csend, megint egy kicsi kattogas, csend, majd ha nagyon meleg, akkor is abba hagyja, mint mikor hideg...ezzel.nem.is.lenne gondom, alig észrevehető, de ha elindulok, olyan, mintha felső csapszeg hangja lenne.. haladok, ha tarom a fordulatot csemmi, ha oda húzom és terhelést kap, kis kattogas...tökre mint a csapszeg....viszont ha megállok, uresben akár mit csinálok, semmi hangja a motornak...akár milyen fordulatot tartok, vagy odarantom, semmi.hang, nagyon szép csendes... ha elindulok és húzom a gázt, csattog, főleg olyan 4-6 ezer közt.. álló helyben semmi. Bocs, ha kicsit hülyén írtam.le, ha vkinek van ötlete, pontositok. Levettem a szelep fedelet, az kipufogó vezermu tengelynek oldal irányban van 0,25 mm mozgása, a szivonak nincs. Egyéb rendellenességet nem.talaltam, a feszítő nem enged vissza, a lancnak nincs hangja... Mi lehet ez?
Csak azért azt nem szívesen önteném mondjuk a kezemre.
Az Exide mellé volt csomagolva olyan kiszerelésben, amit csak fölé kellett borítani vagy hogy mondjam és feltöltötte cellánként szépen. Autósboltban gondolom literes van. Azt hogy érdemes? Fecskendővel, vagy...?
Ne is reménykedj: az előző motorommal végig jártam a kört. A zárt akkuk mérete eltér a hagyományostól, így nem igazán kompatibilisek vele. Más az oldalarányuk is, a magasságuk is. Bele lehet éppen valahogyan berhelni, de szerintem nem ér annyit az egész. Egy Yuasa, és kész, tavaly én is azt vettem a 8 éves helyett.
Motoralkatresz.eu is csak a gyári savas Yuasát dobja fel hozzá, éppen ez a problémám.
Ráadásul kiemelik, hogy a savat külön kell hozzá megvásárolni, de semmilyen keresőszóra nem találok náluk eladó akkumulátorsavat...
toocool1, érdekelne, hogy hol vettél Varta akksit annyiért, főleg gondozásmenteset. Komolyan!
Kedves Kollégák!
Szemétnek is csapnivaló Exide akkumulátorom helyett szeretnék venni egy gondozásmenteset.
AGM, gél, lítium, akármi:
Van-e valamilyen tapasztalatotok? Illetve hol és mennyiért vehetek? A neten és személyesen motorosboltban is csak a klasszikus ólom-savas akksit találtam GS500-hoz.
Ha valaki esetleg errefelé keresgélne motort, akkor eladó sorba került a párom motorja.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gs_500_f-10492113
Tegyél a benzinbe egy kis spuri adalékot, mielőtt szétszeded. Valószínűleg lehet egy pici dugulás az átmeneti rendszerben. Kis gázadáskor, alapjáratról az átmeneti rendszeren keresztül kap üzemanyagot a motor, de ha itt van egy kis dugulás, akkor felritkul a keverék, és ezért torpan be, vagy durrant. Próba gyanánt, ha egy ici pici szívatót húzol ilyenkor, nézd meg, akkor durrog-e? Nekem anno elég volt a pilot csavarokon egy fél fordulatot kitekerni, és minden ilyen torpanás, durrogás megszűnt. A spuri kitakarítja elég jól a karbit, meg nem engedi a benzinadalékokat kicsapódni. Ha ez nem segít, akkor egy karbipuci plusz szinkron is sokat segíthet.
Amugy hibatlan motor, csak nem arra, amit en szeretnek. De majd a GS! Meg ha meglesz a jogsim is, mert b125 van, de csak 17 orat kell vezetnem es az is meglesz.