Dehogy harapom....nem vagyok én olyan.
Az én Gs-em pár Km-el a motorjában (bejáratási szakasz után) zabálta a Castrol Actevo 20/50-et amit a márkaszerviz belerakott. (azt hittem kuka a motor)
A Motul 10/40-ből már lényegesen kevesebbet evett.
..majd 5/40 full synt Repsol következett...
..nem ette ...az olaj nem melegedett 120 fok fölé (a többivel igen)...krrva jó volt.
A Mostaniban 10/40 Repsol moto syntetico (full synt) dolgozik hibátlanul...és a csajom 250-es léghűtéses Marauderjében is az van.
...jahh mióta ezt tettük a Marauderbe azóta nem visít ,hogy nehéz váltani és átugrik az üresen.
Én ezt használom évek óta és szinte 0 az olajfogyasztásom (85e km van a mociban), de mint többször említettem már, h 90% városban használom és nem pörgetem agyon, de emlékeim szerint régebben sem ette az olajat. Szerintem próbálkozni kell többféle olajjal, sztán kiderül melyiket szereti jobban. Ha mindegyiket eszi, akkor a motorral van baj, vagy a csuklótokkal.
Ezek ilyenek. Ha sokáig meg fogod tartani érdemes lehet meggyűrűzni meg szelepszár szimmeringeket cserélni, de ha nem magadnak csinálod akkor ez százezres tétel.
Üdv nemrég vettem egy idősebb Gs500et 1990. Motul5100 10w40el cseréltem le az olajat. Nem füstöl kicsit se, jó a fogyasztás 3,5 liter körül mégis szinte eszi az olajat. Mik a javaslatok? Köszönöm
A mai napon gondolkodtam el, lehet, hogy rossz a váltóm. Néha szinte, mint a vaj úgy megy tovább váltás után, van amikor meg egy igen keményet ránt.
Ugyan ez motor fék után is észrevehető. Van amikor ránt van amikor nem (Egy leheletnyi gázt szoktam adni, motorfék után nagygáznál mindig rákuplungolok). Ötletek?
Egy egynapos túrára tök elég egy masszívabb túrabakancs. Azért ebből az egynaposból gyaníthatóan lesz majd máskor is motorozás - ha a párodról van szó. Ha sok pénzt nem akartok beleölni akkor elég a Probiker Traveller is, szerintem.
http://www.olajwebshop.hu/reps...