Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

urak!!
ha ilyen marad az idö holnap is és nem esik,akkor kinézek bécsujhely felé egy kis faluba ismerösökhöz..
pesttöl kb 270km...osztrák határtol csak 28km...
érdemes vmi biztositást kötni?? ha igen,mit??? thanx
A timmelsjoch-én is majd megfagytam,de akkor ataaa az antijoido.
Jaja, eljött velünk, áztunk néhányszor, hágókon 8 fok volt.
Basszus akkor ezért volt keddig 35 fok meleg egész múlt héten.
Akkor ataaa-t el kell küldeni az ellenkező irányba motorozni, akkor mi nem ázunk meg.
Ezt konkrétan nem tudom igazolni, csak a stromis fórumon volt a cikk, onnan másoltam be. Viszont itthon tudni olyan gépet, ami 220 felett jár. Sőt, egyszer olvastam egy másikról, az 300 felett is megy még.
Kis reggeli öröm,
megjött a féknyereg burkolat amit az előző tulaj elhagyott.
igaz hát...
birják azok a v2 blokkok...
multkor hahun volt egy 180e kmt futott sv...
Ha ez tényleg igaz akkor a következő motor v-storm lesz
Az Esőembert meg hagyjuk, mert már autistának is bélyegeztek, hogy fejből tudom az utat.
Meséltem nekik róla...
A mostani túrán az első napon inkább egy kellemetlen tartós szemerkélő esővel és sok párával küzdöttünk, a harmadik nap szép volt, csak a végén az egyik völgyben belementünk egy zivatarba. De az sem volt akkora mint amit a Tátrában fogtunk ki anno.
Gyakorlatilag egy víz függönyben mentünk és a végén ki kellett önteni a csizmából a vizet.
Ataaa az Esőember, úgy látszik vonzza az esőt. Mikor szlovák paradicsomba mentünk vele, akkor olyan zuhé volt, h meg kellett állnunk egy buszmegállóban, mert lehetetlen volt haladni.
http://www.motorrevu.hu/csemege/suzuki_v_strom_640000_km
Minek ide szekesző, elősző írta jó kend!
Az nem vészes,ebben az évben szinte mindennap esett az utolsó kéthetente kivételével.
Kétszer (jó lenne, ha lehetne szerkeszteni)
Kétsze frankón megáztunk a túrán. :)
Egyébként innen Tby és Ganja szerelt magának be fokozatkijelzőt asszem. Keresd őket priviben, de az akmt cikk elég profi.
esőőőőőőő
Nem szoktad még meg az esőben motorozást? :D
Hidd el használok keresőt (mert így rendeltem gyári hátsó féktárcsát is, meg, szűrőt, meg gyertyát stb.)
Megvan a "Haynes" féle szerelési könyv is, ha valamilyen adat kell.

Inkább tapasztalatokra voltam kíváncsi hogy nekiállt-e egyáltalán valaki barkácsolni, megéri-e belefogni a kialakításába.

u.i. nincs semmi gond...
Hát ezért írom már sokadszor, h először gugli. Aztán ha nem talász róla semmit, vagy utána néztél-olvastál a témának, akkor már értelmes kérdéseket lehet felrakni a témával kapcsolatban.
Tudod, ki milyen olajat-fékbetét-gumit stb használ és hol lehet beszerezni kérdés.
Kb. minden héten előjön és 100x válaszolta már meg mindenki. Ha vkit tényleg érdekel, beírja fent a keresőben és végigolvassa.

Egyébként mindig segítek, ha tudok, de már lassan engem is frusztál, mint Ganját, h az emberek 1xrűen lusták utána keresni-nézni dolgokban, pedig én se csinálok mást, mint rákeresek oszt olvasgatok.

De persze nem oktatni akarok és pláne nem stewe77-el személyeskedni, de a héten vagy 5x futottam már bele ilyenbe különböző helyeken és már kikívánkozott belőlem.

Témát lezártam, én kérek elnézést, valszeg nem is kellett volna ezeket írnom.
Van igazság abban, amit írsz. De! Magamból kiindulva: én számítógép nélkül nőttem fel, sőt, életem nagyobbik felében nem is létezett. Ergo pölö nekem eszembe sem jut az a lehetőség, hogy gugli....
Nos az a baj, h amit ataaa bepastolt azt mindenki meg tudná nézni, ha nem lenne lusta, amire Ganja szokott reagálni. Csak annyit kéne tenni, h gugliba beírja az ember a kérdést, persze nem mindig van válasz, de nekem olyan fura, h miért nem ezzel kezdik az emberek. Aztán ha nem talál megoldást, vagy kérdés van a talált oldalhoz, akkor érdemes kérdezni. Persze legegyszerűbb kérdezni keresgélés nélkül.

https://www.google.hu/?gws_rd=...
Köszönöm!