Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A kis GS azért nem olyan bonyolult mint a te benzintemetőd!
Én is hasonló cipőben járok, a tegnap esti motorozás közben kezdett el rángatni és többször le is állt. Végső elkeseredésemben összeráztam a benzint a tartályban és láss csodát másodikra beindult és simán hazavitt.
Nálam is muszáj lesz kipucolni a tankot és a csöveket.
És jó úton az idegszanatórium felé.
Hát akkor ez kicsit nagyobb szopás. Akkor kezdés a tankkal, aztán lehet továbbhaladni a karbi felé.
A legtöbb festékboltban, háztartásiban lehet petróleumot kapni.

Brigóról azt mondják, h a gumigyűrűk nem szeretik. Én petróleumot használok, de legtöbbször csak ronggyal jól áttörlöm és befújom.
Háztartási-vegyi boltban elvileg elérhető a petro, gondolom 1 literes flakonnal elég lesz.
Láncspay-ből Motul C2 Road típust vettem.
Mindenki másra esküszik: legjobb lenne a petróleum, de kevés helyen lehet kapni. Én Brigéciollal kenegetem ecsettel, majd vízzel gondosan lemosom. Teljes száradás után láncspray (nekem legjobban a MOL-é vált be, az egyáltalán nem koszol és sokáig rajta is marad.)
A tank tiszta rittyó a karbi is el van dugulva..
Lánckenés előtti tisztításnál milyen szert használtok?
Valahol azt hallottam hogy a féktisztító pl. nem használ az o-gyűrűknek ezért azt nem tanácsos itt alkalmazni.
Tegnap este mentem vele vagy 60 km-ert , most már tényleg jónak tűnik
Hiába tekerem oda akkor is ezt csinálja
Vagy tartalékra, mert olyan is van.
Csapot tekerd PRI-be. Ha úgy megy, akkor simán a csap szórakozik. Nekem is ezt csinálja.
Tegnap amíg teli 3/4ig volt a tank semmi gond nem volt vele kb a tartalék 3-4 liter van benn elkezd egyszer csak dadogni a motor és ha lassítok le áll a motor utána 4-5 percig el se tudom indítani csak teker.
Ja,már onnan is futnék de nem ereszt.
Vagy vennél egy 600f-et.
Én futnék messzire.
Első lépcsőben karbik szétszed, kipucol. Sztán, ha nem gyógyul meg, lehet tovább menni. Mondjuk előtte még kitekerheted a gyertyákat és azokat is megnézheted.
Bár én a helyedben (ha még nem tetted meg) olaj-olajszűrő-levszűrő-gyertya cserét elvégezném, ha nem ismerőstől vetted a gépet. Ill. karbipucolás után szinkron és szelephézag állítás.

Szóval hajrá, van feladat.
Sziasztok!
Tegnap vásároltam egy 95-ös gs 500e-t és olyan problémám van, hogy menet közben néha 3-4500-as fordulaton nem pörög ki olyan mintha valahol dugulás lenne.
majd összekopik,ne parázz!!!
Igen...... a kilométerórák csereszabatosak.
Üdv mindenkinek!
Az első fék problémám csak nem múlt el...
Tegnap teljesen szétszedtem az első nyerget. Az alsó dugattyú kicsit szorult. Dugattyúk ki, 2000-es papírral kicsit felpolíroztam de igazán nem látszott berágódásra utaló nyom. Új fékolajjal feltöltöttük, légtelenítettük a rendszert. Persze a fékbetét is új (TRW). Ma voltam reggel kipróbálni és nagyobb tempóról is jól fog, nem nyikorog. Viszont középállványra véve ha megforgatom a kereket nem forog olyan szabadon mint a hátsó, egy kicsit fogja a tárcsát.
Ez a probléma másnál is előfordult? Vagy én gondolom ezt túl nagy hibának?
Az igaz hogy karmantyút nem cseréltem de nem látszott sérülés rajtuk sem szivárgás.
Várom az ötleteket...
ügyes vagy...
Ezért tartok ott, ahol...... sehol.
Nagyon könnyű volt kiszedni. Kipucoltam a kommutátort, azóta szépen működik. Majd lassan kellenek bele bronzkefék. Kösz a tippet!