Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez a régi-régi 4 hengeresé....
Amit én találtam:
- végáttétel: 47/14 fog, lánc: DID 525V - 114 láncszem.
Az enyém simán elmegy tartalékon 100-120 km-t. Amikor kora tavasszal a benzincsöveket cseréltem és kitisztítottam a tankot, akkor lemértem a tényleges térfogatokat:

A tank papíron 20 literes, ebből 4,3 liter a tartalék, a valóságban pedig:
oldalsztenderen pontosan 19 litert lehet bele tankolni, a tartalék viszont több, mint 5 liter. (Az átlagfogyim 3,9-4,0 lit/100km).
Tudja valaki, hogy a belpiacos 400-as hátsó lánctányérja mekkora fogszámú?
Nem arra gondolok
A héten ígen megszívtam.. Vettem kannába benzint fűnyíróba de bent maradt a, autóba amit elvittek otthonról, ezért mivel muszáj volt füvet nyírni így kénytelen voltam a gsből le engedni
De már amúgy is mentem tartalékon vagy 60-70 kmt.. Aztán gondoltam annyi van még benne hogy a 2.5 kmre lévő benzinkútig elmegy, de fél úton megállt... Aztán balra döntöttem, szivatoztam ezerrel de semmi és gondoltam át rakom pri állásba a csapot és simán egyenesen pöccre indult és el is ment a kutig..:D
Szóval ha a tartalék is kifogy akkor priben még elmegy egy picit még a kis gs
Persze, magyarul benzinkútnak hívják.
Tudtátok hogy a tartalék után is van tartalék?
Ha az én volt fékproblémámhoz írtad akkor azt még az elején ellenőriztem és a "lower" vonal felett van szint ahogy lennie kell.
Mentem vele a fékbetét megcsiszolása óta kb.90-100 km-ert és már nem súrol be, jó a fékműködés.
Lehet,hogy túl sok a fékfolyadékod a tartályban.
Lehet, amit lecso ír, de azért mindenképpen nézd meg a nyerget is, hogy nincs-e valamilyen mechanikai hibája. Medve nem játék.
Vagy sok a fékfolyadék a tartályban fenn...
Ezeknél érdeklődj: http://www.hengerfej.com/mbonto.html#1

Én a vecsésinél vettem már pár cuccot.
Sziasztok, cimbóm lezúzta magát és a GS500-át is nem túl rég.
Szinte teljesen össze van már pattintva a masina, de km órát is kellene cserélnie amit nem találunk sehol. Lenne esetleg itt elfekvőben valakinek? 2005-ös évjárat idom nélküli kivitel (nem tudom számít e). Előre is köszi a válaszaitokat.
helyes...egyetértek...!!!
Biztos, hogy marad a gyári állapot, legfeljebb megtisztítva!
szerintem sem...
csak irtam,h van aki kiköti...
én sem ajánlom...
Szerintem ne kösse ki, nem véletlenül van az ott...
örülök.
jaja,irta a fiad,h hajtjátok a paripát...jol teszitek,azért van. tervezünk hamarosan egy mátratúrát is...

nem bonyolult megtakaritani azt a kapcsolót.
nézd meg hova megy fel a sztenderen a kis fül,ott találod meg a kapcsolot.
le lehet csavarozni,könnyebb takaritani is.
de ki is lehet iktatni. meg a kuplungkar alatti kapcsolot is...és akkor gombnyomásra indit a paripa... kényelmes csak balesetveszélyes...
Köszi, holnap azzal kezdek, egyébként mennek bele a kilométerek mindenki örömére!
oldalsztender kapcsoloját takaritsd meg és kontaksparayjel fujd be... nem megy vissza teljesen és leállitja rögtön amint berakod 1.be...ez egy biztonsagai megoldás...
nálam is eljátszotta ezt a jelenséget párszor!!
Ja, azért örültem volna ha nem kell a csiszolással bajlódni...
Itt egy oldal a bekötésről:
https://www.oemmotorparts.com/...(P19)%202005&L=SU4_-3387&O=WIRING%20HARNESS%20(GS500FK4%20K5%20K6%20FUK4%20K5%20K6)&F=SU4_-2023715&L2=SU4_-2023715
OK, megtaláltam, nem volt nehéz, azért kösz!
Igen, lehet hogy akkor állt le, amikor egyesbe tettem! Megnézem a kapcsolót! Nem is gondoltam létezik ilyen! köszi (hol van, hogy előbb megtaláljam?)
Szerintem is oldalsztender kapcsoló lesz, lehet csak kuplung kiengedéskor kap olyan rezonanciát, amitől véletlen kapcsol. Tisztítsd meg és fújkáld be kontaktspray-el.
Megnézheted még azt is, h ha leszeded sztenderről, akkor teljesen visszahajlik a helyére, mert nekem már egy kicsit elfáradt a rugója, ezért én lábbal még oda szoktam neki rúgni, h teljesen visszamenjen, ill. 1-2x már a csavart is utána kellett húznom.