Az enyém simán elmegy tartalékon 100-120 km-t. Amikor kora tavasszal a benzincsöveket cseréltem és kitisztítottam a tankot, akkor lemértem a tényleges térfogatokat:
A tank papíron 20 literes, ebből 4,3 liter a tartalék, a valóságban pedig:
oldalsztenderen pontosan 19 litert lehet bele tankolni, a tartalék viszont több, mint 5 liter. (Az átlagfogyim 3,9-4,0 lit/100km).
Nem arra gondolok
A héten ígen megszívtam.. Vettem kannába benzint fűnyíróba de bent maradt a, autóba amit elvittek otthonról, ezért mivel muszáj volt füvet nyírni így kénytelen voltam a gsből le engedni
De már amúgy is mentem tartalékon vagy 60-70 kmt.. Aztán gondoltam annyi van még benne hogy a 2.5 kmre lévő benzinkútig elmegy, de fél úton megállt... Aztán balra döntöttem, szivatoztam ezerrel de semmi és gondoltam át rakom pri állásba a csapot és simán egyenesen pöccre indult és el is ment a kutig..:D
Szóval ha a tartalék is kifogy akkor priben még elmegy egy picit még a kis gs
Ha az én volt fékproblémámhoz írtad akkor azt még az elején ellenőriztem és a "lower" vonal felett van szint ahogy lennie kell.
Mentem vele a fékbetét megcsiszolása óta kb.90-100 km-ert és már nem súrol be, jó a fékműködés.
Sziasztok, cimbóm lezúzta magát és a GS500-át is nem túl rég.
Szinte teljesen össze van már pattintva a masina, de km órát is kellene cserélnie amit nem találunk sehol. Lenne esetleg itt elfekvőben valakinek? 2005-ös évjárat idom nélküli kivitel (nem tudom számít e). Előre is köszi a válaszaitokat.
örülök.
jaja,irta a fiad,h hajtjátok a paripát...jol teszitek,azért van. tervezünk hamarosan egy mátratúrát is...
nem bonyolult megtakaritani azt a kapcsolót.
nézd meg hova megy fel a sztenderen a kis fül,ott találod meg a kapcsolot.
le lehet csavarozni,könnyebb takaritani is.
de ki is lehet iktatni. meg a kuplungkar alatti kapcsolot is...és akkor gombnyomásra indit a paripa... kényelmes csak balesetveszélyes...
oldalsztender kapcsoloját takaritsd meg és kontaksparayjel fujd be... nem megy vissza teljesen és leállitja rögtön amint berakod 1.be...ez egy biztonsagai megoldás...
nálam is eljátszotta ezt a jelenséget párszor!!
Itt egy oldal a bekötésről: https://www.oemmotorparts.com/...(P19)%202005&L=SU4_-3387&O=WIRING%20HARNESS%20(GS500FK4%20K5%20K6%20FUK4%20K5%20K6)&F=SU4_-2023715&L2=SU4_-2023715
Szerintem is oldalsztender kapcsoló lesz, lehet csak kuplung kiengedéskor kap olyan rezonanciát, amitől véletlen kapcsol. Tisztítsd meg és fújkáld be kontaktspray-el.
Megnézheted még azt is, h ha leszeded sztenderről, akkor teljesen visszahajlik a helyére, mert nekem már egy kicsit elfáradt a rugója, ezért én lábbal még oda szoktam neki rúgni, h teljesen visszamenjen, ill. 1-2x már a csavart is utána kellett húznom.
- végáttétel: 47/14 fog, lánc: DID 525V - 114 láncszem.
A tank papíron 20 literes, ebből 4,3 liter a tartalék, a valóságban pedig:
oldalsztenderen pontosan 19 litert lehet bele tankolni, a tartalék viszont több, mint 5 liter. (Az átlagfogyim 3,9-4,0 lit/100km).
A héten ígen megszívtam.. Vettem kannába benzint fűnyíróba de bent maradt a, autóba amit elvittek otthonról, ezért mivel muszáj volt füvet nyírni így kénytelen voltam a gsből le engedni
De már amúgy is mentem tartalékon vagy 60-70 kmt.. Aztán gondoltam annyi van még benne hogy a 2.5 kmre lévő benzinkútig elmegy, de fél úton megállt... Aztán balra döntöttem, szivatoztam ezerrel de semmi és gondoltam át rakom pri állásba a csapot és simán egyenesen pöccre indult és el is ment a kutig..:D
Szóval ha a tartalék is kifogy akkor priben még elmegy egy picit még a kis gs
Mentem vele a fékbetét megcsiszolása óta kb.90-100 km-ert és már nem súrol be, jó a fékműködés.
Én a vecsésinél vettem már pár cuccot.
Szinte teljesen össze van már pattintva a masina, de km órát is kellene cserélnie amit nem találunk sehol. Lenne esetleg itt elfekvőben valakinek? 2005-ös évjárat idom nélküli kivitel (nem tudom számít e). Előre is köszi a válaszaitokat.
csak irtam,h van aki kiköti...
én sem ajánlom...
jaja,irta a fiad,h hajtjátok a paripát...jol teszitek,azért van. tervezünk hamarosan egy mátratúrát is...
nem bonyolult megtakaritani azt a kapcsolót.
nézd meg hova megy fel a sztenderen a kis fül,ott találod meg a kapcsolot.
le lehet csavarozni,könnyebb takaritani is.
de ki is lehet iktatni. meg a kuplungkar alatti kapcsolot is...és akkor gombnyomásra indit a paripa... kényelmes csak balesetveszélyes...
nálam is eljátszotta ezt a jelenséget párszor!!
https://www.oemmotorparts.com/...(P19)%202005&L=SU4_-3387&O=WIRING%20HARNESS%20(GS500FK4%20K5%20K6%20FUK4%20K5%20K6)&F=SU4_-2023715&L2=SU4_-2023715
Megnézheted még azt is, h ha leszeded sztenderről, akkor teljesen visszahajlik a helyére, mert nekem már egy kicsit elfáradt a rugója, ezért én lábbal még oda szoktam neki rúgni, h teljesen visszamenjen, ill. 1-2x már a csavart is utána kellett húznom.