Jah így van.
De közben azért egy bizonyos sugár mentén kell vinni a nyerget,középen illik lennie a tárcsának,és nem szögben állóra csinálni hogy teljesen felfeküdjön.Úgy hogy két tökegyforma szimetrikus darbot kell legyártani.
Ezt egy kézi fúróval,flexel,reszelővel meg egy sima hegesztőtrafóval laposvasból,ami nem biztos hogy tökegyenes homogén darab mert csak hengereltékMindezt a motoron kitotózni ahhoz elég pengének kell lennie az embernek.
Én nem éreztem ennyi spirituszt magamban így megvettem drágáért.
Jobb lett volna nyereg vásárlást utólag hagyni mert ez a nissines cucc igen olcsó.
passz,én még nem szedtem ki soha,nem kellet...csak a takarolemezt kaptam le...kivancsisagbol.
de szerintem kifér a karbik alatt is simán,van ott elég nagy hely és nemis pont a karbi alatt van a nyilás,hanem picit hátrébb...
Sziasztok! Suzuki Gs 500 E km óra problémám van sajnos. Elérett a műanyag burkolata az órának gyakorlatilag, törött is, így cserés (1992-es évjárat). Az lenne a kérdésem, hogy a későbbi szériák órái jók-e hozzá. pl. 2004-es. Mérete ugyanaz-e, illetve a spirál kivezetés és a mérési pontosság? Előre is köszönöm a válaszokat!
Agyalni viszont nem rosszak a képek, annyira talán nem is bonyolult. Én alapból a telón a fülek mögé néztem az adaptert, azért akartam bele menetet. Viszont van annyi 5-ös vaslapom, hogy akár 3-4× is elbaxhatom. A lukakat fúrhatom akár 11-esre is, annyit elbír a 10-es csavar. Ahol meg vastagabb a fül, oda hegeszthetek 2 réteget is, és ha sok, kap flexet. Tk nem is kellenek az anyák, mert mindenhol menetbe megy a csavar, a mutti inkább csak plusz biztosításnak van.
Ha jól emlékszem 10 papír volt.... de lehet, hogy 15 már nem is tudom. És rendben van, betét is használható benne. Tk tévedésből vettem meg , mert az időtájt sokat agyaltam rajta, és belekeveredtem: DL, GSXR, SV.... aztán ebbe beleakadtam ezen az áron, és 2 nap után jöttem rá, hogy TL nem volt a felsorolásban.
Nagy kérdés hogy mennyire akciós a TL nyereg.
Mert ez 21e pénz plusz pk.
Ha 20-asért újítasz egy nissin készletet cbr-ről és 13-e az adapter akkor ha elpasszolod a tokicokat lehet olcsóbban kijössz.
Mert ez ennyi: http://www.svracingparts.com/store/#!/DL650-Brake-Caliper-Adapter-Brackets/p/10245069/category=8824417
Drága na.
Viszont menet az nem kell.
Menetes a nyereg,a teleszkóphoz meg anyával csatlakozik.
Halál egyszerű cucc,anno volt ilyenem feldobtam párszor hogy ha van cnc kapcsolat le lehetett volna másolni,de senki nem kapott rá.
4 dugós. Én nagyon tudom értékelni, ha valaki önerőből old meg dolgokat, munkát, időt nem sajnálva. De ez a konzol téma valszeg meghaladja a lehetőségeimet. Egy flexszel, trafóval és egy satuval nem hiszem, hogy tudnék olyan minőséget produkálni ami megfelelne. Nagyon pontos furat kell - 62 mm pl -, bele sűrű menet. Ráadásul 4 luknak kellene századra stimmelni a menetek miatt.
Ergo el kell gondolkodni a "gyári" adapteren. Van esetleg linked hozzá? Töröm a szakmai idegennyelvet.
Volt már valakinek önindító problémája? Csak kattan egyet, de nem forgat. Ha kicsit arrébb mozdítom a főtengelyt, indít. Vagyis egyre többször úgy kell indítanom, hogy sebességbe rakom, kicsit meglököm a motort és akkor indítózok behúzott kuplunggal.
Köszi!
Az a baj, hogy már megvan a TL nyerge. Alkalmi vétel volt. Ehhez kéne valamiféle konzol. Addig eljutottam már többször is, hogy leültem a kerék mellé és néztem a cuccot.
meg kell dumálni az ottaniakkal...
de csak 1keskeny kapubejáró van a föutrol...meg 2 malom lent a kertben kb 150m egymástol...
szép szép de nem nagy durranás...
Ja, amúgy meg nekem spec semmi bajom, ha néha ilyen témák is felugranak, nem csak mindig az olaj meg a titing. Főleg, ha anyázás nélkül müxik a dolog..
Az a baj, hogy innen-onnan felszedett - főleg a seggnyaló, kormány vagy fletó féle csapat által pénzelt médiákból - származnak az információitok. Pl Vona: dögöljenek meg a cigányok. Soha ilyet nem mondott! Ellenben azt igen, hogy ne éljenek a segílykéből jobban, mint a dolgozó melósok. Ez csak egy példa volt, nem érte kampányolok.
Az én meglátásom az, hogy az eddigiek már bizonyították alkalmatlanságukat, olyan csapat kell, akik még szüzek - aztán lehet bennük is csalódunk. Bár ez is csak ábránd, mert a jelenlegiek betonba öntötték magukat a húsosfazék körül.
Amikor kint basztam a rezet Ámerikában...az ottaniak nagyra voltak azzal ,hogy ők eredeti ááámerikaiak.....Na olyankor én csak annyit mondtam ,hogy az eredeti amerikai az indián...és ne firtassuk,hogy miként,milyen áron lett a nemzetük "naggyá".
Gondolom mindenki hallotta,hogy csak a halott indián a jó indián.
Mivel már bőségesen a "B" oldalt taposom...és nem tartom magamat sem vaknak...sem túl hülyének....no meg ameddig volt időm a történelmet is bogarásztam....a témához való megjegyzésem csak annyi,hogy a halott politikus a jó politikus...és ,hogy a kis országunkban még egy hiteles gittegylet sincs...nem,hogy párt.
Jó ideje már nem mászok bele az ilyen témába.. széllel szemben ugyanis lehet hugyozni...de az hülyeség....inkább másra baszom el a fölös energiámat.
Mondom az elején amikor még fletoék buktak szimpi volt az elképzelés hogy új arcok akik nem köthetők holdudvarokhoz.De a lufi kipukkadt és megélhetésért küzdenek.
Az MKKP-t még nem is ismerem.És az a baj hogy Juhászon kívül az egészet nem ismerem.
Ez viszont baj.Mert ha nem lehet csak Juhászt ismerni kiütéssel győz bárki más.
Ugyanez a baja jobbikkal.
OK cigányok dögöljetek meg a mottó,de ezzel nem igen lehet nyerni,csak a keménymagot összetartani,ha viszont puhítunk akkor a keménymag is eltünik.
Juhászra nem azt mondom, hogy for president.. mert azt neki kell tudni mire alkalmas ő mire nem, de az amit képvisel, és az a társaság akikkel ezt együtt csinálja, azok kb az egyetlenek itthon (meg az MKKP) akikkel undor és hányinger nélkül az esetek többségében azonosulni is tudok.
Az LMP, na ne viccelj. A Schiffer az egy szélsőbalos, idealista, antikapitlaista és globalizáció ellenes faszkalap. Amit akarna az nem működik.
De közben azért egy bizonyos sugár mentén kell vinni a nyerget,középen illik lennie a tárcsának,és nem szögben állóra csinálni hogy teljesen felfeküdjön.Úgy hogy két tökegyforma szimetrikus darbot kell legyártani.
Ezt egy kézi fúróval,flexel,reszelővel meg egy sima hegesztőtrafóval laposvasból,ami nem biztos hogy tökegyenes homogén darab mert csak hengereltékMindezt a motoron kitotózni ahhoz elég pengének kell lennie az embernek.
Én nem éreztem ennyi spirituszt magamban így megvettem drágáért.
Jobb lett volna nyereg vásárlást utólag hagyni mert ez a nissines cucc igen olcsó.