Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lehet hogy nem olyan nagy szám de itt a hajdúságban ahol én is lakom a környéken nincs olyan sok motoros esemény.
Gondoltam hátha kedvet kap valaki és esetleg erre is csap egy kört.
Ma szeretnék átnézni munka után, 16-tól lesz egy gurulás Hajdúszoboszlóra.

Egyébként ha neked ez zenés-táncos napközi akkor nyugodtan mehetsz Csernobil-ba is
Putyin.
Érdekelni érdekelne, de csak távlatilag. Van túrakiírás is? Ki szervezi?
Én meg 31 éve lakom a túloldalon, az uralkodó szél irányában (Kalocsán). Szerintem nekem is meg van a "szükséges" adag.
8 évig laktam Pakson, szóval én már megkaptam az életre szóló dózist.
Hónap végén Csernobil túra. Valaki? Ez izgalmasabb.
Nemaaaaaaaa.
Nem járunk zenés-táncos napközibe.
Üdv mindenkinek!
Mától motoros fesztivál Balmazújvároson. Érdekel esetleg valakit?:

http://www.programturizmus.hu/...
Köszönöm a tippet, kipróbálom majd!
A gumik ára 28.000 Ft a kettő szerintem ennyiért senki nem tud ilyen Új gumit.
Menj egy kort nyitott tanksapkaval,hogy csinalja e akkor is?
Igen! PRI állás, szívató, utána max.80-90-el simán elmegy a benzinkútig .Akkor már vissza állítom tartalékra. Átlátszó benzinszűröm van és látom, hogy üres Vennem kell benzincsapot sajnos!
Hát ez így elég furi hibának tűnik...

Kíváncsi vagyok a végkifejletre. És ha PRI állásra rakod, akkor is leáll??
wd40 család spec lánctisztitóját...de van 2l petróm is otthon...
Sajnos több hete szenvedek ezzel a hibával :( Mindig tartalék állapotban van a csap, mégis mikor már csak 4-5 liter van benne magasabb fordulaton leáll. Először kitakarítottam a tankot és a szűrőt. Mivel nem lett jobb, és egyébként is vittem karbi szinkronra így a szerelő is átnézte. Szétszedte a benzincsapot, kicserélte a csöveket, átpucolta ismét a tankot, szűrőt mindent rendben talált még sem lett jó. Valószínű, hogy hiába tűnik tökéletesnek a benzincsap, csak a cseréje jelenti a megoldást.
Na úgy néz ki hogy tök feleslegesen szedtem le a tankot mert semmi komoly trutyi nem volt benne. Viszont benzin talán ha 1 liter volt az alján... Arra jó volt hogy gyakorojam a szerelést :-) Na meg beleraktam egy új Exide akkumulátort is.
Sok a %......annál jóval kevesebb és inkább víz illetve vegyi anyagok, állítólag a D3-as már jó, de szerintem nem, kitárgyaltuk itt tavaly vagy régebben, hogy miért nem jó.
Öhh,a brigonak a 10%-a a legtutibb,az oldja ki a cuccot,a hatóanyaga.
Én petroleumot használok mosásra,olcsó és jó,spricnisüveg és egy ecset 3-4000 Km-enként.És 40e-nél azért cseréltem mert fene tudja jött egy hosszabb túra és ne ezen csússzak el.
A mosás meg kell mert a spray begyüjti a porszemcséket,ez meg smirgliként dörzsöli ki a gyűrűket.
Érdemes mosni.
Legjobb, ha nem nagyon mosogatod. Azzal ártasz a legtöbbet a láncnak. Kioldod a gyári kenőanyagot az O gyűrűkből, amit a dezodorral sohasem fogsz pótolni.
Ha megkérdezed a nagyokat, biztos elmondják a tutit lánc kenés ügyben. Többen használjuk már megelégedéssel.
A brigó kb. 90%-a petróleum.
Ataaa, akciós gumi, vhogy biztos fel tudod szegecselni őket a ciberére.
Sziasztok! Motor eladás után megmaradt 1 pár gumim. Heidenau K63 és K64-es lenne. 2012-es gyártásúak vadonat új mindkettő.
Új áruk 44 ezer Ft volt.
110/70-R17-es ára 14.000 Ft
130/70-R17-es ára 20.000 Ft
Telefon: 06-30-272-6679
Közben találtam is egy leírást (képekkel) a tank kikötéséről:
http://www.everydayriding.org/...
lehet hétvégén gyakorolni...