Üdv mindenkinek!
Benzincsappal kapcsolatos kérdésem lenne.
A hibajelenséget tegnap észleltem először, indításkor. Normál "on" állásban a benzincsap, indítok (hidegen szívatóval) és nem akar rendesen emelt alapjáraton járni, sőt le is áll, többszöri próbálkozásra is.
Próbaképpen átállítottam tartalékra és azonnal szépen járt (persze a tank tele volt).
Meg is hajtottam rendesen ,semmi gond nem volt.
Ma kíváncsiságból újra megpróbálta és hasonló volt a helyzet.
Valami dugulás lehet a benzincsap normál állásában?
Az meg a gumi és a 17-es elsőkerék együttesen. Nekem az XT-n nem igazi terepgumi van (Dunlop K850A), de ahol poros, kavicsfelhordásos aszfalton a Diversionnel már komoly, fosatós megcsúszást kockáztatnék, ott ez valahogy kidolgozza a port és a kis kavicsokat is, és nem csúszik meg. A futómű meg a ráadás... van szegeden egy olyan kátyús utca az iparterületen, amit csak a legelszántabbak szoktak áthaladásra használni. Na az kocsival 1-2 ben lassan a kátyúkat kerülgetve megy, utcai motorral meg olyan 30-cal, a kátyúk nagyját kikerülve. Na itt olyan laza 80-nal végig tudok veretni az XT-vel, hogy még keveslem is a tempót
Itt az endurósok se mentek 50-60-nál többet, annyira szar az út, illetve annyi a kanyar benne. Illetve a szakadék az egyik oldalon se túl csábító.
Nekem is el kellett esni kétszer mire megtanultam, hogy az első fék felejtős. Igaz, kb. 5-tel csúsztam el mindkétszer, mert a hátsó lassítása nem volt elég, így reflexből rá akartam segíteni. Nem kellett volna...
Hondára nem akarok mert 3e-nél nem adnék tobbet rá,annyiból nem jön össze,az angolra simán megvenném a motech blaze-t de azt csak az új modellre valót,az meg várat még jövő év végéig,szíval ha kempinges menet akkor honda és felszívom magam oszt gányolok valami grillrácsot rá.
Ha egyáltalán belefogok.
Na én eggyel lentebb, az SH21-en voltam, az is dettó ilyen.
Pedig mindösszesen annyi a különbség, hogy egy enduróval bármilyen burkolatlan úton - ha az nem mély árkosra vágott- olyan könnyedséggel lehet 80-100-zal menni, mint mondjuk egy GS 500-zal aszfalton. A fékezés meg kicsit talán egyszerűbb is burkolatlan úton, mert a blokkoló hátsó kerék simán üzemszerű körülmény.
KB. ez a szakasz. Grabomtól pedig már nagyon jó aszfalt van. Ezt is csinálják, haladnak vele, csak nyilván lassan. Ha kész lesz, nagyon szívesen visszamegyek, de addig biztosan nem.
Ha tudom, hogy nem csak 2-3km a szar út, hanem bő 40, akkor neki se indulok. Biztosan más egy enduroval, de nem szeretném kipróbálni.
Ez melyik részen van? Albániában van még pár főút (sajnos egyre kevesebb) ami ilyen. Érdemes sietni annak aki még így szeretné látni, mert a hálózat első és másodrendű útjai roham léptekkel újulnak meg (mondjuk az szerencse, hogy az új utak sokszor nem a régi helyén valósulnak meg, így a "régi jó dolgokból" marad még valami)
Egyébként teljesen más érzés ilyen utakon közlekedni ha terepképes is a jármű, nem csak leszarom, elmegy típusú. Egyszer ha kipróbálsz egy rendes endurót, jó hosszú rugóutakkal olyan helyeken kirándulva mint amilyen jelenleg még Albánia is, van esély arra, hogy megtérj.
Tavaly Albániában egy ilyet sikerült megfognom úgy 40km-en keresztül, és persze még az eső is eleredt. Na itt vált biztossá, hogy az életben soha nem lesz endurom és nem megyek terepre sem... Magas hegyek, jó kanyargós szerpentin, sok helyen kibaszott nagy kövekkel, csak aszfalt nem volt itt soha, pedig még a GoogleMaps is sárga főútnak jelölte. Kb. félúton futottam össze egy cseh endurossal, igen nagy szerencsémre, különben még most is ott lennék...
Eddig egyet próbáltam az a lidl sólet,az ehető,bár 6 nap ezen élve keserves,maradok a frissnél ha egy mód van rá.
Reggeli sonkástojásra van véve.Meg teakészítésre.
Valszeg dugulás van a normál "búvárcsőben".