Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát akkor megvan milyen betétet kell venni, ha már kopott a féktárcsa.
Megmértem a raktárban a Trw és a Ferodo is 8-8,1 mm vastag míg a Tokico amiből lecsiszoltam kb.8,6-8,8 mm volt mikor kivettem először és megmértem.
A csiszolás után lett az a vastagság mint a másik két márka.
Ahhoz nem kéne a kuplungot se kiengedni, azonnal leállna sebességbe téve.
Kontakthibás az oldalsztendered kapcsolója.
Üdv,
Indítás után egyes be, kuplungkar kienged és abban a pillanatban leállt! Többször eljátszotta, de utána működött rendesen! Ez mitől lehet? köszi
Úgy tűnik neked lesz igazad.
Szétszedtem, nem volt kosz, korrózió vagy egyéb probléma. Lecsiszoltam kb.4-5 tizedet mindkét betétből és már közel nem súrol be úgy mint előtte.
Két rövid kört tudtam csak menni a városban vele de elsőre jónak tűnik.
Holnap a cégnél megmérem a készleten lévő TRW és Ferodo betétek vastagságát hogy a benne lévő Tokico-hoz képest mennyi az eltérés a vastagságban.
Már +5 tized milliméter is sokat jelenthet.
Bár nem tudom mekkora lehet a féktárcsa és egy új betét közötti távolság ha minden rendben működik.
Én már találkoztam olyannal is, hogy az új betét túl vastag volt, picit le kellett csiszolnom belőle.
Azt Inkább kihagynám:-)
Szombaton szétszedem, kitakarítom (ha valami nem stimmel még mindig van kihez fordulni mert apósom autószerelő)
A youtube-n egész jó videó-t találtam róla.
Az ujjadra is,ha csillagokat látsz nincs degeneratív idegrendszeri bajod.
Gumikalapáccsal (!) bassz egy nagyot a fékhengerre: ha ettől megjavul, akkor szorulnak a dugattyúid, szét kell szedetni, ki kell takarítani őket.
kapd szét,csiszold meg... csuszkákat is...
ugyanez volt a napokban az automnál...sörözéssel együtt 1,5óra alatt megvolt a javitás, azóta gyári...
Jó esállyel nem takarította meg a kopott betétek miatt kijjebb álló dugattyúkat,emiatt egy ráégett koszgyűrű maradt rajtuk,amit az új betét miatt begyömöszölt a karmantyúig és ez megfogja,nem engedi vissza a dugattyút és szorul.
Kivéve a betéteket nagyon óvatosan ki kellene pumpálni a dugattyúkat mig kiderül van e kosz alatta,de tényleg finoman mert ha kijönnek szétfolyik a fékfolyadék.
Ha van akkor fémtisztára pucolva visszanyomhatóak és valószínű elmúlik.
Ha nem akkor szerelő vagy bárorság és szaktudás meglétével teljes szétszedés,pucolás,karmantyúcsere.
Üdv mindenkinek!
Első fékkel kapcsolatos problémám lenne.
A betét érezhetően fogja a tárcsát akkor is ha nem húzom be a fékkart. Középállványra téve, a kereket megforgatva azonnal megáll, halhatóan súrol.
A fékbetét még majdnem új (tokico), ezt az előző tulaj cserélte vagy cseréltette.
Létezik hogy valamit nem jól raktak vissza vagy szorulna valamelyik dugattyú a nyeregben? (AJP tipusú a nyereg)
Köszi szépen, de nekem nem ilyen komoly holmi kellene, hanem az olcsó, asztali verzió érdekelne.
pl.: http://www.jofogas.hu/pest/Furogep_oszlopos__Einhell_50857120.htm?first=1 (Csak olcsóbban: 1-2 éve még a Lidl-ben 12 ezer körül lehetett kapni akcióban, de mára már a duplájára drágult, én marha akkor nem vettem...)
Talpon állva a földtől kb 2 m magas 1 kwos motor, 4es morze kúp a felfogatása 400v ról működik.
Újszerű, alig használt, kihasználatlanság miatt eladó. :)

http://www.jofogas.hu/zala/Elado_Rexon_mullner_RDM_270_FW_oszlopos_furo_50704735.htm
Képet, állapotot, méreteket és.... ....árat kérünk!
Nem ide illő téma uraim de valakinek nem.kell.egy oszlopos fúró?
Mivel itt nálunk vidéken a boltban nem tudtak adni, a webshop-ok katalógusaiból nem tudtam kitalálni, melyik is kell nekem. Egy webcím is jó lett volna. jelcsa viszont pont olyat adott, ami nekem kellett :)
Szia.van normal kormanyossa alakitom.ha erdekel 703179083.udv.P.
A csutkakormányos motorhoz kormánybefogó adapter boltban......szerintem....
..amúgy bontóban,,,vagy motoros hirdetési oldalakon...
...cipőt a cipőboltból....ahogy a régi reklám tanította
Üdv,
Hol kaphatok csutkakormányos motorhoz kormánybefogó adaptert? Nem cserélném le a komplett felső kiflit...
Én ezzel indítanék...
Akkor gondolom szűrő , benzincsap leszerel és kitakarít...
(a tank fullon van, nemrég tankoltam)