Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Van egy fasza kempingfőzőm is.
Féltenyérnyi,és a palack bármikor levehető róla.
De winersniclit nem tud sütni.
Tegnap átmentem Rollhoz a kempingfőzőért...azt a 20 km-t sem úsztam meg szárazon.
Ma már egy tatabánya túrát sem egyszerű összehozni.
Valami ilyen a terv.
Juliustól,éééééés most is esik.
Mariazell megoldható spontánban bármelyik hétvégén. (természetesen júliustól)
Péntek este Vadása, onnan meg szabadon lehet menni , sőt ha szombaton dolgozol, akkor szombat este is el lehet menni, és akkor vasárnap Osztrák kör és egy seggel haza.
Terv van,de mivel nehézséget okoz a csapat összegyüjtése én azt tervezem hogy ha kinézek pénteken az ablakon oszt jó az idő elindulok valamerre.
Mondjuk mostani hónap kifut ugy hogy kinyögtem egy kocsijavítást és a honda papírozását,igy a jövö honapra marad egy túra,szerintem lenyomom a mariazellt egy hévége alatt.
Meg egy családosat horvátba,de azt kocsival.Bár jön a motor is.
mikor lesz újabb motorozás terv? H.orszag,Mariazell?
Ittvan,http://www.kekhold.hu/?page=we...

Ezzel kell megküldeni.
ez nem normális, de meg is lett az eredménye, eldőlt...
Szinte egy sima túra enduró gumival is ugyan így csúszkálna...(pl.:michelin anakee3, pirelli scorpion, metzeler next)
Amikor megvettem a motorom, gondoltam belecsapok az endurozasba ezzel a böszmével, de vizes,nyálkás, csúszós körülmények között nulla a tudása, ellenben a motor súlya egyből előbújik, ilyen helyekre bütykös gumi kell.
Száraz körülmények között el lehet velük "terepezgetni", de szinte ugyan úgy lehet ott sima utcai gumival is menni...
Legalább is nekem ez a tapasztalatom.
Ezen én is atmegyek,mondjuk a komfortzonam idáig tartana kB.
Amúgy simán gyártanak már 180-as terepgumit is,pl a duc 1200 múltra is van.
Azzal azért lehet kitolni jobban a határt ha van kedved.
Túl szép az a motor ahhoz, hogy elvadultabb túrákra merjem használni.
Én ha vén trotty leszek, valószínűleg egy megkímélt DL650-re nyergelek át. Szigorú ülésmélyítéssel.

Egyébként melyik motor felel meg legjobban az alábbi kritériumoknak?
- nagy megbízhatóság, jól bevált technika
- jól pakolható, kényelmes
- kicsi fogyasztás, nagy hatótávolság
- tudja tartani a 120/140-es haladót tartósan
- fokozottabb korrózióvédelem (itt a GS elhasal )
- lighos tereputakon is jól érezze magát
- viszonylag jól szerelhető, jó alkatrész ellátottság és ár

Na ez még elvetemültebb
http://youtu.be/fgqcMQF64hA
Ez nem a tracer, hanem a sima MT-09, de a videó közepén valamivel a 4. perc előtt világosan látszódik, hogy meddig ér a tudománya egy átlagos, kommersz méretű (120-180 17) aszfaltgumis motornak.
Szerintem a Tracer vásárlók 95% a murvás parkolónál komolyabb terepre soha nem fogja vinni a motorját (nem is arra való az).

Mielőtt lemegy a srác az aszfaltról :"Put in B mode so I dont die"

http://youtu.be/jWKDzkk0cSA
Ezért mondtam.Mindenes,könnyű földúton elboldogul,van benne craft aszfaltra,némi plasztik is akad,dobozolhato is stb.Kár hogy dobozokkal már súrolja a négymillió.
Ez egy elég jól használható motornak tűnik. A GSX-s1000F meg pont az ellenkezője, fagyizásra jó lenne de ahhoz rohadt erős.
MT09 Tracer.
Az biztosan nem. A GSX-S1000F már sanszosabb, ha ilyen kategória, de azt meg nem lehet dobozolni...
Majd ha rávettem magam egy túraendúróra, addig biztos nem!
De ahogy a vidit nézem a pünkösdi etap keményebb volt
Az új literes V-strom?!
-Most szopatsz?
Jó, csak nem tudom, hogy mit. Nézegettem a többi márka kínálatát is, de egyikre se izgultam rá. Habár addigra biztos, hogy elég sok modell fog kijönni és eltűnni, mire cserés lesz. 31ezer km van benne és idén sokkal több már nem is lesz.
Te, bandzsa barnamedve!
Erre csak eme videóval tudok válaszolni.

http://youtu.be/Pb2nkkSpVEs?t=42
Megvan a következő guriga. Mikor indulunk?