Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Velorex nem mozgat?
Nekem még a GS is túl nehéz (én vagyok rozoga), a kis 125-ös csopperem teli tankolt 124 kg-ját imádtam.
..vagy nem Suzukit kell venned helyette.

A múltkor egy enyhén, oldalra lejtős utcában tologatva akartam megfordítani a Divit, hogy jó oldalra dőljön parkoláskor az oldalsztenderen... Aztán feladtam, beindítottam, és gépi erőből fordultam meg Én nagyon meg fogom gondolni, hogy vegyek-e ilyen, vagy még nehezebb gépet a jövőben.
Én se értem, hogy mitől ennyire nehéz. Jó, ha mész vele akár csak 2-vel is, nem érzed a súlyát, de lassú manővereknél azért kijön. Ha cserélem majd egyszer, mindenképp valami könnyebbre szeretném, de úgy, hogy az összes többi paraméter maradjon ugyanez. Na ilyen motort nem lesz egyszerű találni, hacsak a Suzuki nem fejleszti tovább. Amire mondjuk van esély, lévén 2014-ben gyártották utoljára.
A 900-as Divi is csak "265" kg menetkészen... és az a 15 kiló simán meg is van a kardán- és a lánchajtás közötti különbségben. Pedig mennyivel régebbi a típus..
De mitől olyan nehéz vazz...............a csirkeszárnyas acélvázzal,600as blokkal,acél lengővillával,tengernyi plasztikkal is csak 208 kiló.
Ennyivel nagyobb méretű lenne?
Nekem pont ezért, a valószerűtlenül nagy tömeg miatt érhetetlen a 650-es Bandit, meg a GSXF-is, ami pepitában szinte ugyanaz. Az összes kategóriatársa lényegesen könnyedebb. Ez meg egy "kicsi" motor nagy tömeggel.
Az FJR meg a Varadero ugyan nehezebbek, de nem annyival (250 fölött van mindkettő, de még 300 alatt,) amennyivel azok többet nyújtanak.
GS500 után elég nagy szintlépés, kizártnak tartom, hogy ne jönne be valakinek. Egy baja van, mégpedig az, hogy nehéz. Középsztenderrel-doboztartóval teletankolva bőven 250kg. Ez egyedül városi közlekedésnél lehet zavaró, hosszú túrákon nem igazán jön ki. A teljesítménye nekem bőven megfelel, nem igazán vágyom többre. A fenntartása nem jelentősen több, mint a GS-nek. A fogyasztása is minimálisan több (túrán 4,4-4,7 közt valahol, városban azért megeszi az 5.2-5.3-at is, illetve pályán is, ha 150 fölött mész), a gumit se zabája. Elöl a PR3-ban 21ezer km van, úgy 22ezernél lesz kopáshatáron. Hátul a PR2-ben is van 15-16ezer, de még 5-6ezret lazán elmegy. Ezek a számok nyújthatóak, ha kevesebb az autópálya és a munkába járás, nekem mindkettőből elég sok volt. A gyári láncot 26ezer km után dobtam le. Az FJR és a Varadero teljesen más pálya, nem igazán lehet ehhez a motorhoz hasonlítani egyiket sem.
Na ezért kell a sportkipufogó, hogy az ilyen apróságokat elnyomja....
Éljen a "titing"!
Én megadtam volna neki Doktorúr elérhetőségét.
Már nem emlékszem ki mondta hogy a V2 az ember motorja s4 meg a...............
: http://totalbike.hu/technika/motordoktor/2016/06/09/titokzatos_zaj_a_suzukibol/
leszel te is nyugger
Állat lesz
Kétlem, hogy a V2-be bele tudnék zúgni, de ugye "soha ne mondd, hogy soha"
Majd ha öregek lesztek...jön a V2....ha megéritek

Lassan fölmászik az aranyáras Cobra is
Óh,köszi a segítséget,leírást.Elég pozitív.Gondolkodok rajta ;)
Ja és nem mellesleg én is K5-ös GS500F-ről ültem át rá...
Nem lőné mellé. Nekem majdnem 3 éve van (szeptemberben tölti), és nagyon nem bántam meg. Jól kezelhető, megbízható, nem mellesleg gyönyörű, ugyanúgy jól boldogulsz vele városban, mint az országúton, ott van az egyenesekben, de a szerpentineken is, akár szólóban, vagy 2 személlyel megpakolva, nekem eddig még nem okozott csalódást. 29ekm-t tettem eddig bele (tudom nem sok, de véleményhez már elég), szó szerint mindenféle útviszonyok mellett, de a mai napig vigyorogva szállok le róla, nagyon bejött. Mivel 650-es, így pörgetve tudod kihozni belőle a rosszcsontot (8900 a nyomatékcsúcs és 10500 a LE-é), de egyáltalán nem zavaró a hangja, sőt... Erre pl. azt mondom, hogy érdemes lenne megnézned: http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsx_650_f-10046178 vagy akár ezt: http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsx_650_f-10107705
Mindkettő jól felszerelt, ár/érték arányban megérős story.
Szólj ha kell kisérő, és besegítek...
akkor a nagyteso...
Varadero-n ültem,az egész szimpatikus.Az FJR NEKEM egy kicsit túl modern,túl szép,de lehet,hogy meg tudnék vele barátkozni.Mondjuk egy újabbon ültem,de amilyen áruk van,inkább olyan 2005-körülit tudnék venni.
Szerintem próbáld ki mindhármat, eléggé különböző motorok, kb egy közös van bennük, hogy egyik se könnyű motor.
És milyen? Nézegettem én is őket,csak nincs az ismerettségi körben,így véleményt se hallottam még róla. Bár most nagyon rá akar a baráti társaságom vagy egy Varaderora,vagy egy FJR-re beszélni,de nekem valahogy a GSX650F tetszik....
Mert egyik porcikáját sem jön be.
Te miért nem azt vettél?