Kicsit elmaradtam délutánra, de most vissza olvastam amiket írtatok gumi témáról és szeretném megköszönni mindenkinek a segítséget. Hasznos volt.
Köszi mindenki!
Széles utat!
Egyébként itt, a 66A-n zúztam le a Diversiont... Ma már utcai motorral csak azért nem mennék ott végig, mert ad1 kétszer végigmentem már rajta, ad2 A 67D-n Arámabánya felé még nem voltam, pedig az egy nagyon fasza aszfaltos kanyargós.
Szerintem valami olyat írhatta,, hogy akinek a karcmentes motor a fétise, az ne menjen oda, mindenki másnak viszont bátran ajánlom, a szépségeivel és a nehézségeivel együtt is.
Ha kérdeztél volna, elmondtam volna, h ez nem is aszfaltos szakasz. 2 v. 3 éve voltunk a Sureanuban túrázni és kocsival bementünk egy darabig alulról, de az egyik kocsi pl. defektet kapott, ezért visszafordultunk.
Egyébként ahol szétválik a 66A és a 67D, onnan nem sok km-re a 66A-n van egy kis kanyonocska, amit érdemes megnézni.
Mellesleg a 67D az nem rossz szakasz, ill. a Petrozsénytól az általad bepastolt szakasz végéig szintén fasza, viszonylag új aszfalttal.
Talán annó Te is írtad, az első Alpina/Fogaras karikák tervezésekor, hogy kerüljük el, jelentem leellenőriztük IGAZAD VOLT!
Eső után/közben toltuk, elment a GSXF is a Freewind mögött, de nagyon-nagyon-nagyon, tényleg nagyon komolyan: SENKI NE PRÓBÁLJA MEG, AKINEK NEM ENDUROJA VAN!
66A Románia, Killer szakasz: https://goo.gl/maps/368JTcoBxd12
GS-en volt a BT45, nekem azzal csúszkált a hátulja, mind a vadbarom (bár lehet én közlekedtem vele úgy)
Esőben tényleg nem riszált, de mondjuk olyankor nem is adtam neki. Azért írtam, hogy "normál" közlekedéshez elmegy, motorozni már Pirelli kell!
GSXF-en igen, bt21 volt (ha jól emlékszem). 12e-nél cseréltem, akkor már igen-igen kopásjelző alatt volt, nagyon dönteni sem mertem ilyenkor már. Egyik balatonkerülésnél rendesen megindult, de szerencsére össze tudtam szedni.
Utána volt a PR2 szett, na az sokkal jobban teljesített (mármint tapadásban). A hátulját ennek is meg tudtam csúsztatni bármikor, az ABS ellenére is, de tényleg nagyon jól szabályozhatóan, tudatosan (kanyarív korrekció gyanánt). 14e után cseréltem.
Most Angel ST van fenn, nem hiába vagyok úgy oda a Pirelli-ért, ez űberli a MIchelin-t. Pünkösdkor kapott rendesen, majrécsík semmi nem maradt, 58km off-road is belekerült (túl optimistán rövidítettünk, murvától kezdve az enduro-s terepig minden volt, a freewind néhány tócsában szinte teljesen elmerült, nekem "csak" a bukógomba volt a merülési mélység), de "csak" a hátsó angyalka fakult meg jobban, nagyon jól szerepelt. Előtte és ezután a gyepálás után is lehetett adni Neki. Bejött, igaz még csak 4-5e van benne, de gyanítom 12e fölött fogom zárni, nem zabálja, de tapad szépen.
A 180 fokos csapszegelékelés miatt.
Gyújt, fél fordulat, megint gyújt, aztán másfél fordulatig nem csinál semmit.
Na, az erre rákövetkező munkaütemnél ránt egyet rajta. Magasabb fordulaton ezek sűrűbben követik egymást, ezért eltűnik a rángatás.
Menet közben nem fogod érezni. Főleg, ha nem hajtod túl alacsony fordulaton, amit nem ajánlok.
Sziasztok ! Új vagyok még a motorosok közt suzuki gs 500 e mocim van ha felteszem középső sztenderre és berakom 1be ugrál a lánc. Mikor ülök rajta és hajtom akkor nem érzem hogy baj lenne vele ! De nem hiszem hogy ezt kellene csinálnia a láncnak , ilyenkor mit tudok neki csinálni? (álítani már állítottam rajta ) Talán az alapjáratával van gond? Válaszotokat előre is köszönöm !
Köszi mindenki!
Széles utat!