Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

GS-re még bőven jó. Hajlamos kockásodni, de vízen például tök jó magabiztos gumi.
Nekem volt a 900-on is, na azon már nem volt olyan jó, mert gavalléros gázkezelésnél csak elforgott a hátsókerék (sokkal erősebbnek is érződött emiatt a motor mint a valóság). De ilyet a GS-nél nem tapasztaltam vele.
Túlparázzátok ezt a gumikérdést.
Annyira rossz lenne a Bridgestone BT45?
Én most kezdem majd el használni a GS-t, (ha végre kiadja az okmányiroda a jogsim) és ilyen szett van a gépen.
Nem vagyok dúvad az utakon ,normál tempójú haladásra gondolok.
Jah igen és a csákvári lesz.
Picit,ez volt a sugoban fogható.Majd átmázolom ha lesz kedvem,de mivel átment a vizsgán nemigen lesz az elkövetkező félévben.
De kell egy plexi,nem látom csak a fele műszerfalat.
Mást nemigen veszek,gumit visszaszórom a racsingost csak nem most.
Ha csavart fagyi, akkor Neszmély.
Miért, aszimetrikus? BMW-t vettél?
Mondom hogy itt voltunk Lallerral egyszer: https://goo.gl/maps/htvf7toRwwH2
Nem a csákvárival kevered? Ott is szoktunk fagyizni és ott cukrázda is van: https://goo.gl/maps/RrEC25YkVqS2
Esetleg Tarjánban az Öreg favágóra gondolsz? Itt álltunk meg egyszer Sanyival, Lacival és Pádréval: https://goo.gl/maps/brZdfzBmaBA2
Nem ez vót.Valami másik falu,sokan voltak mindig és cukrázda is.Na mindegy ha nem platón végzem megkeresem.
Ha nem esik vasárnap.
Amúgy rohadtul hasonló mint tied.
Balról mindenképp.
Meg akarod járatni a CBR-t? Melyik nap? Kimegyek röhögni.
Arrowmax marha kemény. Sokat elmegy, de nem is tapad valami jól.
Ha a szoktunk alatt azt érted, ahol egyszer voltunk Lallerral, akkor ez az:
https://goo.gl/maps/sE2aFo3v69s
Előre is elnézést a borzasztó, ráadásul nem is magyar szóviccért

Zoli, az "I scream" racer
ataaa melyik fagyizóba szoktunk menni?Tát-Héreg környékén.
A Heidenau (a fórumokat olvasgatva évek óta, de jómagam sohasem próbálva) egy erős közepes gumi, aminek hajdanán qrva jó volt az ára. Manapság viszont egyáltalán nem olcsó, annyi pénzért "rendeset" is lehet venni. Szerintem sincs miről beszélni....
miért??? heidenau k68 elég jol tapad...
GS-re a Pirelli Sport Demon a legjobb!
Csak addig kételkedsz amíg nem próbáltad. 12e km körül megy el, de végig max megbízhatósággal. Több szettet dörzsöltem, nagyon bevált!
Heidenaut felejtsd el, de a BT45-öt sem ajánlom, már ha rendesen használod is a gépet és nem "csak" közlekedsz vele. Utóbbi annyira szar, hogy majdnem felkenődtem egy furgon hátuljára a népligetnél, pedig nullásan vettem és félidőbél sem járt. Megjegyzem ez sem bírt nálam 12-nél többet, de alig vártam hogy elfogyjon!
Köszönöm szépen! Akkor a Dunlop ARROWMAX STREETSMART-ot nem ajánljátok, vagy csak nincs tapasztalat? A Michelin Pilot Street is szimpatikus és árban is jó, viszont én elég sokat megyek utassal (gyakorlatilag 2 hónapja van meg és 2szer mentem egyedül vele :D), így lehet hogy a diagonálos jobb lenne nekem. Vélemény? 2 személlyel mi a tapasztalat a radiálos Pilot Streettel?
vagy heidenau
50-60E körül én ajánlom neked a Pirelli Sport Demon-t.
Sokan használjuk, egyelőre csak nagyon hideg úton (szezon végi ,,na, ma még belefér egy gurulás") sikerült zavarba hozni hirtelen bedobva a kanyarba, de meg lehetett fogni.
Nagyon jól tapad, élmény vele döntögetni. Cserébe nem olcsó és nem ezzel fogsz húszezret elfutni hátul.
Sokan használjuk a Michelin Pilot Street Radialt, megelégedéssel. GS500-ra, Kawa ER5-re kitűnő választás. A keretedbe is simán belefér szerintem:
Hátsó: https://www.r17.hu/vmchk/268-1...
Első: https://www.r17.hu/200-micheli...

Smice topiktárs írt róla nagyon jókat az ER5 totyikban:

"No, most végre sikerült egy kis időt szakítanom megint, itt a "gumiteszt" következő része. Ahogy írtam, ezt még nem kell készpénzenk venni, még olyan sok tapasztalatom nincs ezzel a gumival, ez inkább csak "első benyomások" szintű tapasztalatmegosztás.

Michelin Pilot Street Radial (110/70-17 + 130/70-17)

Futásteljesítmény: Hát erről még nem tudok mondani semmit. :) Az előző gumikból okulva megvárom, míg teljesen elkopik, majd utána; nehogy ezzel is úgy járjak, hogy a végén extrém módon felgyorsul. Most kb. 2500 km van benne, kopás szinte nem látszik, a gyári mintamélyég 6.5 mm ha minden igaz, mondjuk nekem a mérő van ahol 6.7-et is mutatott; kopást meg nem tudtam mérni, talán századmilliméterek lehetnek. Lehet 6.5 helyett most 6.45 mm, de ennyire nem pontos a műszerem. Összehasonlításképp a Pirelli Diablo Rosso II, ami ugyanilyen méretben elérhető sportosabb radial gumi, gyárilag csak 5-5.5 mm mély.

Száraz tapadás: Nagyon jó, van olyan jó, mint az előző Pilot Activ a legjobb körülmények közt, szerintem a radial mivolta miatt még túl is szárnyalja, teljesen megbízhatóan, magabiztosan tapad minden helyzetben, ami elé a Ninjával állítani tudom. Soha nem csúszott még meg szárazon.

Nedves tapadás: Összevetve az előző gumimmal, ez az, amiben a legnagyobb a különbség. Olyan jó a nedves tapadása, hogy már szinte el se hiszem. Szakadó esőben, hideg/párás időben, szennyezett útfelületen, rossz minőségű úton, mindenhogy tapad. Eszméletlen. Vicces volt, mert mikor felrakták, rögtön úgy kellett hazajönnöm majd' 100 km-et, hogy szakadt az eső, látni nem láttam, éjszaka volt, sötét, volt szerpentintől autópályáig minden, ráadásul mivel új gumi, ugye még rajta volt a formaleválasztó réteg, ami elvileg még csúszósabbá teszi, amíg le nem kopik. Na hát ilyen körülmények közt olyan biztosan tapadt mindenhol, hogy hihetetlen. De volt még szintén az elején, hogy véletlen egy kanyarban rámentem egy vizes, sáros aknafedlapra. Már vártam a megcsúszást, mert hozzászoktam az előző gumimmal, hogy ilyen helyzetben garantált. De a Pilot Street-tel - semmi. Mentem tovább, mintha mi sem történt volna. Szintén jellemző, hogy a majrécsíknak esélye sem volt kialakulni. Ez főként azért érdekes, mert az első 1000 km-t majdnem végig 5 fok alatti hőmérsékleten, többségében esőben vagy vizes úton tettem meg. Vagyis ilyen "télies" körülmények közt is úgy le tudtam dönteni a motort, ahogy korábban nem lehetett az előző gumimmal. Akkora önbizalmat ad, főleg kanyarokban, amiről korábban nem is álmodtam. Azért előfordult, hogy az egyik ilyen 5 fokos, esős napon egy körforgalomban, ahol a két sávot egy tükörsima szurokcsík köti össze, picit megcsúszott az eleje; megfogtam, baj nem lett belőle, de leckének jó volt, hogy azért itt is vannak határok. Csak sokkal-sokkal kijjebb, mint korábban.

Kezelhetőség: Na ez érdekes kérdés. Összességében nagyon szeretem, amire használom, arra tökéletes, de nem egy sportgumi. Hogy mire is gondolok: a radial szerkezet miatt nagyon jó, kiválóan tapad utcai körülmények közt, hidegben-melegben-esőben-mindenhogy; szintén a radial szerkezet miatt sokkal komfortosabb, mint a merevebb diagonál, nem ütnek akkorát az úthibák. Kanyarban hihetetlen stabil érzést ad, gyakorlatilag jobb vele kanyarodni, mint egyenesen menni; olyan szokatlan volt miután a kockásra kopott gumi után felrakták ezt a jó kis hegyes profilú Pilot Street-et, hogy már-már azt hittem, baj van az egyenesfutással, olyan furcsa volt egyenesben, de kanyarban olyan stabil volt, mintha tényleg sínen menne (pedig mint ecseteltem, eső, hideg, minden volt). Egy élvezet vele kanyarodni. A visszajelzések is jók, bár ebben talán egy fokkal jobb volt a korábbi Pilot Activ, ott jobban lehetett kézzel "olvasni" az utat, de a Street is nagyon jó.
Na de mindezek ellenére ezt már nem fogom pályára vinni. Amit hátrányként fel tudnék neki róni, az pályázás (erősen sportos használat) mellett jönne csak ki. A gumi vastag és nehéz, ugye fentebb összevetettem a Rosso II-vel, amin nem csak a futófelület vékonyabb, de az egész gumi érezhetően könnyebb, ha mondjuk kézbeveszed a két hátsót. Sajnos lemérni nem tudtam, mert csak egy fürdőszobamérlegünk van, ami nem nagyon akar mérni 10 kiló alatt, de a két gumi közt simán tippelek egy legalább 1 kilós különbséget a Pirelli javára (az a könnyebb). Jobb híján az Amazon-ra tudok támaszkodni, ott feltüntetik az áru tömegét, bár nem annyira megbízható, más eladók más-más adataokat írnak be néha; de azonos méretben a Michelin 14-15 font, a Pirelli 12-13 font körül van, úgyhogy tényleg megvan a kb. egy kiló különbség. A nagyobb (forgó és rugózatlan) tömeg meg elvileg jelenthet picit hosszabb féktávot, nehezebb gyorsulást - mondjuk ezek észrevehetetlenek; ami viszont tényleg érezhető, hogy nagyobb erő kell bekormányzáshoz, hogy kimozdítsd a kereket a síkjából. Ez főleg váltott kanyarokban érezhető nagyon, amikor a kombinációban hirtelen átmennél mondjuk egy éles jobbosból egy éles balosba. Na ott a váltásnál érezhető a "nehézkessége". Ami nem jelent utcán különösebb problémát, és cserébe a hosszabb élettartamért, jobb vizes menettulajdonságokért, stabilitásért simán elnézi az ember. De tény, hogy ez nem egy sportgumi.
A vastagsága miatt valószínű a melegedést is nehezebben kezeli; de ez is olyan probléma, ami csak pályázáskor jelentkezhet.
Illetve nagyon kis sebességnél (pl. álló kocsisorban manőverezés) is talán egy kicsit nehézkesebb forgolódni vele, mint a korábbi gumikkal; olyan érzés, mintha kicsit lapos lenne a gumi; de ez meg szerintem megint a radial konstrukció, a nagyobb gumitorzulás velejárója.
Eszembe jutott még egy pozitívum: az első kereket nem lehet megvezetni. Eddig minden első gumim olyan volt, hogy középen végigfutott rajta egy egyenes árok, a Pilot Street-en viszont nics ilyen minta, szerintem leginkább ez játszik közre. Van itt a közelben egy híd, ami nincs leaszfaltozva, hanem acélrácslapokkal van lefedve. Amikor régen rámentem, mindig ide-oda rángatta a kormányt, ahogy - gondolom - a rácsok éle próbálta vezetni az első gumit a középső csíknál fogva (ugye a rácsok nem szabályosan követik egymást, a lapok eltérése miatt az egyik éle nem folytatása a másiknak, ezért amikor átmész egyik lapról a másikra, mindig arrébb rakja egy kicsit a gumit, ez adódik össze kormányrángatássá). Na a Pilot Street-tel ez a jelenség teljesen megszűnt.

Ár/érték arány: Elképesztően jó. Tényleg szinte minden lehetséges gumit végignéztem ebben a méretben, ami beszerezhető az EU-ban, és szinte nincs ennél olcsóbb. Nem is tudom, hogy csinálják. Ha azt nézem, hogy ezért az alacsony árért mekkora tudást kapsz, meg többletet a korábbi diagonál gumikhoz képest, hát hajlamos vagyok azt gondolni, hogy hülye, aki nem ilyet vesz ebben a méretben. Utcai felhasználásra ennyi pénzért nincs alternatívája szerintem.

Összegzés: Bár még messze nem koptattam el, már most beleszerettem ebbe a gumiba. Minden ízében pont olyan, amire vágytam: lehet vele sportosan menni, nagyon stabil kanyarokban, és emellett nagyon jól bírja az itt jellemző hűvös és esős időjárást; vizes úton szerintem nem nagyon van ennél jobb sport-túra gumi. Lehet lábtartót koptatni télen-nyáron. :) Valószínű a futásteljesítményére sem lesz panasz, de ezt majd meglátjuk. És emellett még nem is drága... Szóval meglátszik, hogy a Pilot Road 2-ből származik, az sem véletlen lett olyan sikeres, és most végre annak a tudása elérhető kisebb motorok számára is, nem kamu a marketingszöveg. Pályára viszont nem fogom vinni, nem oda való, vannak ennél sportosabb gumik is. Arra vettem inkább egy Pirelli Diablo Rosso II-t, legközelebb arról fogok írni. "
Helló! Sziasztok!
Érdeklődnék hogy van e valakinek tapasztalata Dunlop ARROWMAX STREETSMART gumikkal kapcsolatban.? Lassan érik a gumicsere a vason és ezt a Dunlopot nézegetem, de részletesebb tesztet sajnos nem nagyon találtam róla. Mi a véleményetek róla? Vagy ki mit preferál? Szempont az ár de azért continentalt semmi esetre sem szeretnék rakni rá, a Bridgestone BT45-ről nem olvastam olyan rossz dolgokat csak ez a kicakkosodás nem annyira szimpatikus benne, úgyhogy azt sem szeretnék rá. Olyan 50-60e körül szeretném megoldani elöl hátul. Jó választás lenne a Dunlop szerintetek?
karbi alján van 1ülepitöcsavar,akkor legalább azt engedd le,hátha van benne vmi mutykó,ami kijön...
nem.
csak ügyelj az összerakáskor...