Nem is tudom, hol kezdjem.
Szóval a kormánykifli felső ezüst része a csutka kormány le-fel mozgatásnál kb. 1-2-3 mm-t el tud mozdulni (bal oldalt) az alsó fekete kiflihez képest, a jobb oldali csak minimálisat mozdul. Ezáltal kibaszott bizonytalan kanyarban a kormány. Ugyibár 2 imbusz fejű csavar fogja össze a két részt fentről, amik le vannak kupakolva, Húzni már nem tudok rajta. Kiszedtem, tulajdonképpen alulról egy gumibakkal egybekötött persely megy a kiflibe és azon keresztül megy az ibusz csavar, amit alulról egy alátét és egy anya fogja össze, közti a "gumibakkal". Az a gyanúm, h ez a persely lötyög egy kicsit a kifliben, vagy a csavar a perselyben, ezért qrva mindegy, h mennyire húzom meg a csavart.
Hasonló méretű Kappa táskáim vannak, kicsit az index fölé lóg, de az attól még látszik, no para. Nem fogod minden nap használni, kár lenne emiatt átszerelni.
Annyi a trükk, hogy jól állítsd be a lógását: a hátsó szíjat rövidebbre állítsd, hogy a hátulja föntebbre essen.
Nekem távtartó nélkül sem koptatta le, viszont védőfóliát ne ragassz alá, az erre a célra gyártott sticker is leszedi a farokidom matrica színeit (tapasztalat)!
Üdv!
Rendeltem nyeregtáskákat oldalra, még nem jött meg, de már lenne héhány kérdésem:
A kb. 48*28*20 cm el fog férni az indexektől, vagy át kell pakolni őket?
A far felé keskenyedik a burkolat, ettől még párhuzamosan fognak állni a táskák, vagy valami távtartót kell felszerelni, milyet?
A pántok mennyire sértik az oldalidomok lakkozását?
Ahogy méregettem a Givi platóig hátra fognak nyúlni és oldalról eltakarják az indexeket. Lehet így?
Köszi
Szia! Ha gyorsan mennék biztos nem cseréltem volna, de 100-110-km/ó-nál kényelmesebb az új kormány, felette meg ritkán megyek. Városban az autók között jobban lehet irányítani. Hosszabb úton /400 km/ fárasztó volt a kezemen támaszkodni.Ha érdekel még akkor 5000 forintért megválok tőle. üdv: Zsolt
Szia, bocsi, hogy csak most jelentkezem, de sajnos nem voltam gép közelben...
Szerintem jó rá, igen...
Azt szeretném kérdezni, hogy megválnál-e esetleg tőle némi kp-ért? :)
Miért cserélted le amúgy? Nem volt kényelmes?
Üdv.
Józsi
Többek között ma ezt is lecheckoltam, és már most király!
Kicsit olyan, mint 2 éve a Transalpina, csak itt előtte-utána nem murva van, hanem mintásra mart aszfalt, így az sem csúszik, csak ha itt-ott kavics van az íven (1-2 helyen volt nagyon minimális).
Ha elkészül a teljes szakasz nem kell a Sturec-re kirándulgatni
Most kb ez van kész: https://goo.gl/maps/n6AXtAmPWMB2
De hidd el, Isteni néhány km...
Üdv. Sajnos eladóvá vált. Jelenleg a legkevesebbet futott egész magyarországon 2006.10 havi igaz F kivitel, 17000km szervizköny számlák papìrok. Ha èrdekel ìrj sajnos a garazsba áll mivel nincs időm motorozni ezèrt boldogítson màst :)
Szia!
Google a barátod vagy az ősök eltiltottak??
Ha ebben a fórumban nem lett még leírva legalább ötvenszer...akkor egyszer sem.
Jövő hónapig pont annyi időd van ,hogy akár le is doktorálhatsz belőle..
Pont olyan dolgokat érdemes megnézni amiket egy másik típus,márka megvásárlásánál.
Csak olyantól vegyél akinek már több éve a tulajdonában van....ez csak egy támpont a "minden 20 éves fos csak 30 ezret futott" nevű társasjátékban..
jahh és vigyél magaddal valakit aki látott már motort..
..amúgy meg leszarom
Sziasztok! :)
Jövő hónapban tervezek venni egy gs500e-t. Mire kell figyelni vásárláskor? :)
Ez lessz az első nagymotorom jelenleg még egy simsonom van. :D
A válaszokat előre is köszönöm! :)
Ebben a méretben már sokkal jobb gumik is elérhetők mint a gyáriban.
E mellet én úgy vettem észre, hogy kanyarokban finomabban és pontosabban lehet menni vele. A keskenyebb gumi gyorsabb, hirtelenebb...de mindenesetre jobban néz ki.
Szóval a kormánykifli felső ezüst része a csutka kormány le-fel mozgatásnál kb. 1-2-3 mm-t el tud mozdulni (bal oldalt) az alsó fekete kiflihez képest, a jobb oldali csak minimálisat mozdul. Ezáltal kibaszott bizonytalan kanyarban a kormány. Ugyibár 2 imbusz fejű csavar fogja össze a két részt fentről, amik le vannak kupakolva, Húzni már nem tudok rajta. Kiszedtem, tulajdonképpen alulról egy gumibakkal egybekötött persely megy a kiflibe és azon keresztül megy az ibusz csavar, amit alulról egy alátét és egy anya fogja össze, közti a "gumibakkal". Az a gyanúm, h ez a persely lötyög egy kicsit a kifliben, vagy a csavar a perselyben, ezért qrva mindegy, h mennyire húzom meg a csavart.
Volt már vkinek hasonló problémája???