Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én feleslegesnek tartottam plusz 3-4 ezer forinttal többet kiadni érte csak mert arany színű.. Biztos hogy másban nem térnek el.
Teljes jó ez a lánc rá
A kereső csak 525-öst hoz le a típushoz.
Bocs, akkor ezt benéztem. Nem vagyok ma a topon....
Nem GS-ről beszéltem, ahogy ataaa sem.
Honnan szereztél hozzá 530-as lánckerekeket?
És milyen vastagot tettél rá? Én 530-asat, amit 130 lóerőig ajánlanak.
Ok, úgy emlékeztem régről, hogy kevesebb volt a különbség, de hát ha az kell akkor az kell.
http://motoralkatresz.eu/motorok/honda/600/CBR600F/2002/
Itt pont másfélszeres a kölönbség a VX meg a VMX között, ha az jelzi az erősítettet.
Az elég csúnyán hangzik.
Azért annyival nem drágább viszont épp az erő és forszírozott használat miatt az kellett volna Neked. Nekem már a gyengébb is sokat elmegy az SV-n mert sokkal lassabb vagyok mint pár éve, akkoriban az erősebb sem bírt ennyit mint most a gyengébb.
Nem biztos, hogy a lánc nyúlt bár az a valószínű, jártam úgy 1-2X, hogy feltettem a szettet és szakaszos volt az új holmi.......sok agyalás és tekergetés után elkezdtem mérni a kerekek átmérőjét és kiderült, hogy a hátsó kerekek voltak oválok és persze volt, hogy az új DID lánc volt szakaszos.
Sima, gyári áttételes. Meglátom mennyit megy el, aztán ha nagyon keveset, legközelebb az erősítettet veszem.
Az másfélszer annyiba kerül. Annyival tartósabb is?
Nem vészes a dolog, csak gondoltam a horvát túra előtt jól beállítom a feszességet hogy közben ne kelljen piszkálni. Amikor körbepörgettem a kereket sztenderen, mindenhol jó volt, egy ponton viszont elég feszes lett. Bízom benne hogy azért nem adja meg magát egy-könnyen.
Erősített vagy sima?
Nyugi, attól még sokat el fog menni.
Viszont CBR-en a DID láncom már 3500 km után kezd szakaszosan nyúlni...
Nekem az előző 43-44 ezret ment el a GS-en. Most is az van rajta, csak nem arany. Állítólag csak színben van különbség. (természetesen mindkettő 75 lóerőig)
Most vettem rá D.I.D. patentszemeset. Még nem raktam fel rá de teljesen jó rá mondta a szerelőm is...
Lófaszt!
Simon mehet patentszemesen, én csak azt használtam. Ez már nem MZ korszak. Ezek a DID patentszemek olyan minőségűek, hogy az életben nem esnek szét. Alig lehet összerakni, olyan passzentos.
Mintha a szervízkönyvében olvastam volna, hogy kifejezetten tiltják a patentszemest. Gondolom biztonsági okokból!?
Ataaa nem szabvány!
Mé ne szabadna, szerintem Ataaanak is az volt rajta.
Ha jól tudom patentszemes láncot nem is szabad rá tenni!
De hülye vagy...
Alapból nittelős, de gondolom lehet hozzá patentszemet külön venni: http://motoralkatresz.eu/termekek/DID/520VX2_110_szemu_lanc/