Én lecseréltem mindet rozsdamentes csavarra, kemény 600 Huf-ért...
Jobb, mint a kupakokkal szenvedni, amiket újra el fogsz veszíteni és a rozsda problémát sem oldják meg...
Szia!
Nem tudod hol lehetne venni a kormányt rögzítő csavart fedő műanyag kupakot ami a harmadik képen van?
Nekem kettő hiányzik, korrodál is a csavar belül.
Én nem elmélkedek a dolgokon, hanem csinálom őket. Magamnak szereltem fel eddig minden láncomat és sosem volt vele baj. Így válik szét az elmélet meg a gyakorlat.
Mindig is szerettem a hihetetlen választékos szókincsed!
Idézem: "... A lánc végtelenített típusú (nincs patentláncszem) a maximális teherbírás érdekében. A lánccseréhez le kell szedni a lengőkart. Ezt bízza képzett szerelőre. Soha ne szereljen fel patentláncszemet tartalmazó láncot."
Benne van egy korábbi GS500E kézikönyvben és ugyanez a szöveg szerepel a 2013-mas GSXF-em könyvében is. Ugye nem 1-2 év különbség van a kiadásuk között, a lényeg mégsem változott, és nem hiszem, hogy a lánc minőségétől függ a szerkezet biztonsága (itt a patentszemes kialakítás vs végtelenített konstrukció közötti különbségre gondolok).
Persze ismét lehet hülyézni a japó mérnököket a gyakorlati tapasztalatokra hivatkozva, úgy ahogy 10 éves gumikat is lehet használni, csak épp minek...
kinek a pap kinek a paplan...
azért jobb nekem az android rendszer,m vannak pontos élö utvonaladatok...
trafi,dugo,baleset,stb.
gps navin ez nincs meg,hacsak nem társitasz egy tmc vevöt...
nemgond a waze adatforgalom külföldön sem,mert olyan voda eu tarifám van,amiben ez benne van, havi 5gb nettel.
ha eurounion kivül mennék,az volna pipa.
amugy erre énis gondoltam,h gallyravágja a telo aksiját ez a használat, majd kiderül mit bir idén...
jövö januárig garis az aksi,max kicseréltetem.
ennek a honor telonak faján láthato a képe napsütésben is...
tegnap kiprobáltam a google saját naviját offline modban,kivancsi voltam rá..
eddig az igo szülinapp a nyerö nálam.
ma elcserélem az egyik xridert egy tabletra v egy dualsim telora.
Hát igen: a telefon az telefonálásra való, akármilyen modern csodáról legyen szó. A GPS az navigálásra való, akármilyen régi is legyen, az működik. Az én telefonomban is van (nem is akármilyen) GPS, de eszembe nem jutna azzal túrázni indulni. A 8 éves GPS-em viszont ma is ugyan olyan jól teszi a dolgát, mint annakidején. Ha fizetnének sem cserélném le.
Egyébként én is iGO-t használok, a Primo-t. Teljes mértékben meg vagyok elégedve vele.
Én ezen is IGO-t használok. Waze az adatforgalommal megy, tehát külföldön kicsit drága.
1 nagyobb túrán mi simán megöltünk egy telefon akkut, nem bírta a max fényerőt és az állandó töltést sokáig. :)
semmi, elraktam a dobozába,pihen. majd eladom.
2 is van.
napokban frissitettem a térképet,arra amit e hét elején adták ki.
amugy áttértem androidos navira...
igo szülinapp meg waze...ezt használom egy honor6 teloval...
azért kellett a vizállo tok.
csüt.du le is teszteltem, elkapott az esö kalocsátol soroksárig.
Én is xRidert vettem az ősszel, de a GS-en nem volt jó helye a gyári tartóval (takarta a visszajelző lámpákat), így magam szerkesztettem egy sokkal stabilabb megoldást, ezzel tökéletes helyre került a készülék:
Ma felszereltem az autómban használt GPS.t a motorra. / Olcsó tartó szerkezetet vásároltam/ A próbaúton beállítottam, hogy mindent lássak a műszerfalon. Úgy tűnik, hogy minden jó.
Jobb, mint a kupakokkal szenvedni, amiket újra el fogsz veszíteni és a rozsda problémát sem oldják meg...
Nem tudod hol lehetne venni a kormányt rögzítő csavart fedő műanyag kupakot ami a harmadik képen van?
Nekem kettő hiányzik, korrodál is a csavar belül.
Idézem: "... A lánc végtelenített típusú (nincs patentláncszem) a maximális teherbírás érdekében. A lánccseréhez le kell szedni a lengőkart. Ezt bízza képzett szerelőre. Soha ne szereljen fel patentláncszemet tartalmazó láncot."
Benne van egy korábbi GS500E kézikönyvben és ugyanez a szöveg szerepel a 2013-mas GSXF-em könyvében is. Ugye nem 1-2 év különbség van a kiadásuk között, a lényeg mégsem változott, és nem hiszem, hogy a lánc minőségétől függ a szerkezet biztonsága (itt a patentszemes kialakítás vs végtelenített konstrukció közötti különbségre gondolok).
Persze ismét lehet hülyézni a japó mérnököket a gyakorlati tapasztalatokra hivatkozva, úgy ahogy 10 éves gumikat is lehet használni, csak épp minek...
Érdeklődni szeretnék, hogy nincs-e véletlenül valakinek eladó csutka kormánya GS 500 F-hez!
Előre is köszönöm!
Ha valakinek lenne elfekvőben jó állapotú karbijai Gs 500-hoz feltétlenül írjon!
Előre is köszönöm!
azért jobb nekem az android rendszer,m vannak pontos élö utvonaladatok...
trafi,dugo,baleset,stb.
gps navin ez nincs meg,hacsak nem társitasz egy tmc vevöt...
ha eurounion kivül mennék,az volna pipa.
amugy erre énis gondoltam,h gallyravágja a telo aksiját ez a használat, majd kiderül mit bir idén...
jövö januárig garis az aksi,max kicseréltetem.
ennek a honor telonak faján láthato a képe napsütésben is...
tegnap kiprobáltam a google saját naviját offline modban,kivancsi voltam rá..
eddig az igo szülinapp a nyerö nálam.
ma elcserélem az egyik xridert egy tabletra v egy dualsim telora.
Volt valakinek ilyen típusú lánca?
Egyébként én is iGO-t használok, a Primo-t. Teljes mértékben meg vagyok elégedve vele.
1 nagyobb túrán mi simán megöltünk egy telefon akkut, nem bírta a max fényerőt és az állandó töltést sokáig. :)
2 is van.
napokban frissitettem a térképet,arra amit e hét elején adták ki.
amugy áttértem androidos navira...
igo szülinapp meg waze...ezt használom egy honor6 teloval...
azért kellett a vizállo tok.
csüt.du le is teszteltem, elkapott az esö kalocsátol soroksárig.
idén ütöttem ebayen egy ilyen tokot kemény 3dollárért...