Nekem is kék van írva a forgalmiba, mivel a domináns alapszínt fogják beírni, amilyen színekben gyártották anno.
A K4-es F-es modell kék sárga és fekete színekben gyártották.
És igen le is tojnám mit mondott a pasi, de újabb 2 évig nem közlekedhetek a vizsga papírommal... a forgalmiban meg 2016-os dátum szerepel...
Mindegy, irány az okmány iroda, a röhögés majd 2 év múlva kap el, ha vissza kell írnom kékre...
Faszkalap volt az ember, szerintem se kell vele foglalkozni. Most megnéztem, nekem piros van beírva mindkét forgalmiba (GS, cbr), de a hátsó idomok feketék, kevés pirossal. A cibere dettó, ott is piros van beírva, de az oldalidomok és a hátsó idom is nagyrészt fekete + ezüst. Szóval bolondságot beszélt az embör.
Ez mekkora szivatás!
Nagyon sokszor hallottam már hogy az okmányirodákban is szívatják az ügyfeleket.
Pl. Egy benzines francia autónál beírták a motorhoz hogy 1.6 HDI és a hölgy a pult mögött közölte emberünkkel hogy forgalmit kell cserélni 6000 FT- lesz! Ő elég karakán ember volt és kiverte a balhét hogy nehogy már ő fizessen más hibájáért így végül az okmányiroda alkalmazottja fizetett.
Az én exem forgalmijában "fekete" volt, pedig fekete-szürke-piros színek voltak rajta (gyárilag)! Szerintem no para, nekem sem kifogásolták, kifogtál egy túlbuzgó okoskát. Mondd legközelebb ha baja van beszélje meg a Suzuki Zrt-vel!
Sajnos nem tudom hogy mi a helyes eljárás, de ha a forgalmiban átírják a színt, akkor szerintem a törzskönyvön is át kell vezetni (azon is szerepel). Azért érdekes, hogy az előző műszakin miért nem zavarta őket?
Kérdés a GS500 F -el rendelekező kollégák felé:
MILYEN SZÍN VAN BEÍRVA A FORGALMIBA?
Következő a sztorim: Tegnap sikeresen levizsgázott a motorom. Vizsgabiztos emberünk TANAKODIK ÁM MAGÁBAN, hogyakkormitiscsináljonvelem? Mondom mi a gond? Azt modja, két színű a motor, a forgalmiban meg csak az van beírva, hogy KÉK. A spoiler meg nagyrész fehér színű. Mondom ez a gyári szín, a forgalmim az eredetiből lett kimásolva, midíg is kék színű volt a motor a nyilvántartás szerint is. 24000 KM környékén vagyok, a gépsas ooolyan de ooolyan, mitha most gurult volna le a szalagról, én hozzá sem nyúltam - ilyennek született!!
Azt mondja az lehet, de ez így akkor sem jó, téves bejegyzés miatt KI KELL CSERÉLTETNEM a forgalmit. Odaadta a vizsgalapot - 2018-ig érvényes, de a szín helyesen kék - fehér.
Ha árt írják attől még a nyilvántartásban maradhat a kék (?) és akkor a következő vizsgánál lesz gondom, vagy mizu? Mit tehetek?
Köszönöm az építő jellegű hozzászólásokat! :)
Köszönöm mindenkinek a tanácsokat!
(Azért kérdeztem rá mert eddig csak autó hajtottam abból is dízelt, annak meg egészen másra van szüksége.)
Nem volt még időm adatlapot tölteni , a motor is csak a héten lett meg, a hétvégén igyekszem pótolni.
Az Auchan-os üzemanyaggal kapcsolatban egy ügyfelünktől hallottam problémákról de ez csak dízeles autókról szólt. A nagynyomású rendszereknél okozott meghibásodást.
Egyszer én is tankoltam a super98-ból az egyik szlovák kanyarunkon, de nem vettem észre különbséget a teljesítményben, viszont a motorfékhatás mintha csökkent volna. Én már csak észreveszem, mint a fékbetétek védőszentje.
95-ös tökéletes a GS-nek, még sok is...
A szervizkönyv szerint minimum 91-es benzint kell tankolni bele. tehát a 95-ös már eleve jobb, mint amire tervezték. Szerintem teljesen felesleges ennél jobbat tankolni bele. Én mindig a legolcsobbat veszem márkától függetlenül és a fogyasztást is írom. Nincs összefüggés a márka és a fogyasztás között.
Viszont koszos, vizes benzint bárhol lehet tankolni, azellen meg az utólag beépített benzinszűrő véd.
Csak kiegészítés képpen: az oktánszám a kompressziótűrő-képességet "szimbolizálja". Hiába teszel bele nagyobb kompressziót elviselő benzint, a motorodban nem lesz nagyobb a kompresszió. Főleg, hogy senki nem jár csutka gázzal az utcán. Részterhelésen (majdnem zárt pillangószelep mellett) meg még kevesebb a hengerben kialakuló túlnyomás. Kényelmes, túrázgatós, nem gyorsulgatós gurláshoz még a 86-os benzin is elég lenne, nem lenne észrevehető különbséget érzékelni.
egyszer beszéltek rá valami csúcsbenyára. semmi extrát nem vettem észre. azóta is normál 95-öst kap. kútfüggetlen vagyok. ritkán kap spurit. fogyasztást nem szoktam méregetni. tárolásnál nem szokott gond lenni, mert ritkán állt a vas 1-2 hónapig !
Nekem is kék van írva a forgalmiba, mivel a domináns alapszínt fogják beírni, amilyen színekben gyártották anno.
A K4-es F-es modell kék sárga és fekete színekben gyártották.