Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Húvazzeg...híg ez már mint a libafos
Majd szólj vissza ha megtudtad
Üdv!
A DIDVX2-X 75 LE lánc patentszemes? Köszi
Ja, GS 500-nál 40 mm-t ültet (alul a listában olvasható). Sima lézervágott acéllemez a GS-é, és jól írja sajnos: az oldalsztender nem biztos, hogy használható marad átalakítás nélkül (felborulhat a motor).
25 ezer pénz + postaköltség, 30-50 mm-t írnak rá.
http://www.motostyling.hu/webs...
Elvileg nem nagy meló betenni, de ha nem szerelted még a hátsó futóművedet, akkor inkább bízd szerelőre
Sziasztok!

GS500E-t (2007 körüli) lehet ültetni? Ha igen, kb. mennyit és milyen módszerrel, kutyacsonttal?
Azt milyen nehéz otthon kicserélni és kb. mennyibe kerül a dolog itthoni beszerzésből? :)

Köszi!
Köszönöm mindenkinek a segítséget!
Ha ráhúzod a gázt hidegen, nyit a pillangószelep és elsőként plusz levegőt fog kapni, ami továbbra is hígítja a lecsapódás miatt amúgy is híg keveréket.
Akkor tiszta sor hogy nálam miért akart lefulladni .
Eddig úgy próbáltam hogy kicsit ráhúztam a szivatót és indítózás után ráhúztam a gázt is. (ezt tanácsolták)
Majd tesztelem ezzel a módszerrel.
Egyébként amikor bemelegedett akkor nálam is olyan 1100-1200 körül van az alapjárat.
Én se szoktam 3000 felé engedni, ha nagyon felpörög már, akkor finoman visszább tolom.
"... nálam annyi, h nyáron már nem is nagyon szoktam neki szivatót húzni, csak gáz nélkül indít, .." valóban így pontos ! én csak a reggeli indításnál szívózok. röidebb-hosszab megállás után nem kő szívózni !
Én mindig igyekeztem úgy játszani a szivatóval, hogy 3000 alatt maradjon a fordulat. Nekem sérti a fülemet ha hidegen kicsit is pörög.
Isti jól leírta, nálam annyi, h nyáron már nem is nagyon szoktam neki szivatót húzni, csak gáz nélkül indít, aztán várok 1-2 percet és már mehet is. A lényeg h gázt semmilyen indításnál nem kell adni neki, mert lefullad.
Teljesen a szivatót ! Gázt semmit ! (ha gázt is adsz, akkor lefullad.) Én kb.4000 ford-ig hagyom felmenni. Ez nyáron pár másodperc, télen mínuszban akár perc (-ek) is lehet. Finoman vissza a szivatót és beáll az alapjárat. (nálam kb.1200 télen-nyáron) Jól beállítot motornál is előfordul, hogy nem pöcc-röff indul., vagy pár mp.és leáll. No panic ! 2-3 RÖVID !!! indítózás és pöfög.
Kezdő kérdésem lenne:
Hidegen indításkor mennyire kell ráhúzni a szivatót hogy "kapjon" túl sokat?
Még csak ismerkedem a géppel így a minden hasznos info sokat segít.
(A tanfolyamon 600-as Hornet-en gyakorlunk, ott minden más)
Nem kell, felesleges. Az első lánckerék meg zégergyűrűs rögzítésű, ott se kell csak a kereket cserélni.
OK, értem!
nemkell,minek kéne???
igen. a lánckerék csavarjairól!
Ezt a kérdést nem is értem??? Lánccserénél a lánc mellett az első és hátsó lánckereket kell cserélni. Milyen csavarokról beszélsz?? A lánckerék csavarjairól...???

Mellesleg elég üres az adatlapod.
Üdv!
Új vagyok, kérdésem: lánccserénél a hátsó kerék csavarjait is cserélni kell? köszi
Szerintem ez elég hasraütésszerűen megy. Nekem talán kék van beleírva, ami szemből stimmel is, de hátulról bárki fehérnek mondaná. Oldalról meg komplett színkavalkád :)
Az ocsmányirodába az a cél szintén hogy fizessssssss.
Én lefóliáztam a kocsim...... hivatalosan 1 elem után be kell jegyeztetni.
Elmész a KMP-hez kérsz egy szemrevételezést, kapsz egy papírt 1790ft-ért...elmész az ocsmányirodába és 2200-ért beirják a "hivatalos feljegyzésekhez". No 99,9%ban új forgalmit akarnak adni - mint ha a fólia is egy valós szín lenne (miközben 1 perc alatt leszedhető)... 2-en tudtuk meggyőzni a csajt, hogy NEM kell új forgalmi, erre van az a kis rublika.


Amúgy a színnel tényleg nem nagyon kell foglalkozni..... Asszonynak ZÖLD van a kocsira beírva, miközben az max akkor zöld ha úgy süt rá a nap......


2018-ban meg menjetek máshova:-))
Az enyém 2005-ös,ugyan ilyen színű,és fehér van a forgalmiban.Ki érti ezt?
7végén ezt a karikát nyomtam le...
https://goo.gl/maps/brYJ2HQMh7t