Nekem az van (persze szélesebb felnivel) de még a 160/60 is elfér.
Féktámasztót ki kell cserélni, vagy meg kell hajlítani, emellett érdemes egy egy alátétet tenni a hátsó lánckerék alá csavaronként. Ez még nem okoz ferde láncfutást, de nem is ér neki nagyon a lánc a guminak. (anélkül előfordult, de az sem volt vészes)
Láncvédőt is lehet alátétezni, vagy kireszelni belőle egy darabot a guminál.
ma kelt el a második xrider is...mostmár csak android telo maradt navira...meg a 6éves autos navim...
a honor6ot sajnálom elbaxni ilyen célra...vettem helyette egy cubot x11 gagyitelot..kinai 15ezres dolog...érdekes,h ugyérzem nagyobb fényeröt tud mint a honor..
már csak a kis sony a20 eksönkemet kéne felaplikálni vhova...
a párszázas gps tokom igy néz ki felszerelve...
Aaaah neeeem! Szerintem hasznos, ha az ember a saját járgányát karban tudja tartani (és itt nem a nagygenerálra gondolok). Most már túlvagy az olajcserén és a fékbetétcserén. Ezt már megismerted. Csak szépen apránként. Jön a tapasztalat, jön a rutin. Jön a légszűrőcsere, karbi pucolás és szinkron, stb... Megy ez! Sőt egyre jobban. Csak így tovább!
Szerintem ezt a fogadalmadat nyugodtan megszegheted. Jól elvégzett munka jutalma a jó motor és az általad is említett sör. Egészségedre!
Kösz a gyors reagálásokat ! (tiszta élő közvetítés ) na most már a jobboldali is könnyen jár. gyakorlatilag ki is jött. pár cl fékfolyadék ki is jött, de mikor visszatettem megszűnt a folyás. még vagy 3-4mm kiáll, de már leszarom, befejeztem mára. van egy söröm, avval legalább hamar elbánok. ui: az olajcserénél megfogadtam hogy a tankoláson kívül nem nyúlok a vashoz.tartanom kellett volna a fogadalmam !
Jól gondolod "játszál még vele türelmesen", és jól mondja Zoli32 is, mit kell tenni. Mindkét dugattyúnak egyformán könnyen kell járnia. Valószínűleg ezért kopott asszimetrikusan a fékbetéted. Ha nem javítod meg az újjal is így fogsz járni. Ezt a fékpasztás/szilikonzsíros technikát nem ismertem, de biztos jó az is. Én maradok a fékolajos kenegetésnél. Fékolaj az mindig van ( ) és nem "idegen" anyag a rendszerben.
Próbáld meg a kopott fékbetétet visszatenni (azért már nem kár és jól illeszkedik) a nem működő dugattyúhoz és valami szorítókkal visszanyomni. Lényeg, hogy ne ferde legyen a nyomás, mert befeszülhet a nagyon kinyomott dugattyú. Talán ez segíthet.
Bekühhedhetett.Probáld meg kinyomni a dugót és letakarítani a ráégett fékport,de vigyázz nehogy kilökd a cuccot.
Lehet full szétszedés a vége,mindkét dugó ki letakarít,porvédő,karmantyú kiszedés,horony kitakarítása,dugók vissza,spec fék paszta kéne,vagy ha nincs legalább vékonyan a karmantyúkat szilikonzsírral kezelni.És uj folyadékkal légtelenítve mindent vissza.
Üdv ! Elakadtam, Ill. gondolkodom mielőtt elb...ok valamit. A (menetirányti) bal fémhenger kis játék után már szépen jár. A jobb oldali nem akarja az igazságot. Pár mm-t jár, de nem megy vissza síkba mint a másik. Gondolom annak is vissza kéne menni. (A fékbetétek nem egyformán koptak. .) Játszak még vele türelmesen ?
Féktámasztót ki kell cserélni, vagy meg kell hajlítani, emellett érdemes egy egy alátétet tenni a hátsó lánckerék alá csavaronként. Ez még nem okoz ferde láncfutást, de nem is ér neki nagyon a lánc a guminak. (anélkül előfordult, de az sem volt vészes)
Láncvédőt is lehet alátétezni, vagy kireszelni belőle egy darabot a guminál.
Gs500-ra mi a maximális gumiméret ami felmegy hátra ?
150/70/17 esetleg ?
a honor6ot sajnálom elbaxni ilyen célra...vettem helyette egy cubot x11 gagyitelot..kinai 15ezres dolog...érdekes,h ugyérzem nagyobb fényeröt tud mint a honor..
már csak a kis sony a20 eksönkemet kéne felaplikálni vhova...
a párszázas gps tokom igy néz ki felszerelve...
Szerintem ezt a fogadalmadat nyugodtan megszegheted. Jól elvégzett munka jutalma a jó motor és az általad is említett sör. Egészségedre!
az ülés karbonmintásnak tünik,vagy csak a napfény játszik rajta?
Próbáld meg a kopott fékbetétet visszatenni (azért már nem kár és jól illeszkedik) a nem működő dugattyúhoz és valami szorítókkal visszanyomni. Lényeg, hogy ne ferde legyen a nyomás, mert befeszülhet a nagyon kinyomott dugattyú. Talán ez segíthet.
Lehet full szétszedés a vége,mindkét dugó ki letakarít,porvédő,karmantyú kiszedés,horony kitakarítása,dugók vissza,spec fék paszta kéne,vagy ha nincs legalább vékonyan a karmantyúkat szilikonzsírral kezelni.És uj folyadékkal légtelenítve mindent vissza.