Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Nincs valakinek egy eladó műanyagfedeles karburátora? Nagyon kopott az asszony motorján...
:-)
Köszönöm. Annyi Vstomot szereltem, a kezdetektől fogva, aztán egyre szimpatikusabb lett...
De, gyári. Ezeken már AJP volt. Lenn is, fenn is. Ne írd, hogy biztos, olyan dolgokra, amit nem tudsz...
Nem hirdetik. Az öcsémé volt. Keveset használta. Inkább állási bajai vannak. Teló szimering, karbiba benzin begyógyulva. Legutóbb még beindult pöccre, de a szivató visszatolása után nem tartotta meg az alapjáratot.
Gratula!
Fotót nem is kapunk?
Megvettük a "spanyol" gs-t ,most öröm és boldogság van :-)
ehh mindjárt generál meg pánik..
az olajivó gépcsótányt kell levadászni
...amúgy nem lehet ,hogy az előző tulaj azért adta el mert a gyertya darabkája beletört....oszt baszta kiszedni?...az elején még jó volt aztán jött a pusztulat.....és ez megmagyarázná hogy csak az egyik henger halott...
...vaaagy...már úgy is baszott sok van a mociban...szartak a szelep hézagra ami szőrén szálán eltűnt....a használattól keményre égtek a szimeringek...netán egy részük már ki is puffogott...vagy az olajszűrőbe nyaral...
halkan megsúgom hogy a szelep szár felől is képes irtózatos mennyiségű olajat elfogyasztani....főleg autópálya tempónál..
..az írásodból feltételezem ,hogy fiatal nyikhaj vagy aki húzza neki (nyugi ne sértődj meg...amikor mi is nyikhajok voltunk...mi is húztuk...sőt van aki még most is húzza.......és bátran állíthatom ,hogy a harmadik motorom olyan lesz amit mégjobban lehet húzni..pedig már vén pöcs vagyok)...
..tehát ott tartottunk ,hogy húzod mint a paraszt .....gondolj pele ,hogy már egy 6-7 ezres fordulaton milyen vákum szippantja,milyen nyomás tolja ki a kenőlevet...
Mielőtt bevásárolnál minden szart....mérj kompressziót....aztán mérj szelep hézagot...ezek ingyéééé vannak...aztán bontsd szét és költsd a lóvét...
haha...a szaros 20 / 50-es castrol fost az enyém újonnan is ette..
...aztán kapott igazi olajat
A fekete is rozsdásodik, csak az nem olyan feltűnő (az enyém is fekete). Viszont érdekes, hogy magán a vázon sehol sem, csak a lengővillán, de annak szinte minden sarkánál, hegesztésénél (rugóstag bekötési pontja, stb.).
A rozsdásodást szinte minden fórumon írták, (főleg az ezüst festésű vázaknál, meg a csavaroknál).
Az enyémen egészen konkrétan csak a hátsó lengőkar rozsdásodik, sehol más gondot nem vettem észre. Egyszer majd unalmamban szétrángatom a hátulját, és akkor leápolom rendesen.
állitolag a megmunkálás is gyatrább...több a rozsda,pontatlanabb a szerkezet...
A mediterrán munkamorál sosem volt olyan precíz mint a japán de bízzunk benne hogy ez nem megy a tartósság rovására. A kidolgozási minősége amúgy nem tűnik rossznak de nem is ájultam el tőle. Olyan jó közepes.
Ha összejön a vásárlás remélem nem lesz gond vele.
Hiába no..... jó pap is holtig tanul.
A legutolsó szériások (2006-2008) már sajnos mind AJP fékekkel jöttek ki. Az én 2007-esemen is ilyenek vannak. Na, nem mintha bármilyen hátrányát éreztem volna eddig.
Na, látom a Vstrom fórumon, hogy te is csatlakoztál a legjobb géppel motorozók csapatához! Gratulálok hozzá!
2004-től a spanyolok rakják össze. A fő alkatrészek Japánból jönnek, kb mint a kecskeméti mercik.
Az a féknyereg biztos, hogy nem gyári.
Ez biztató... Ma sikerült megnéznem egy 2005-ös kiadású, korrekt állapotú GS-t. Kissé meglepett a Made in Spain felirat de ettől függetlenül tetszik, főleg a fekete vázfestés és hogy méretesebb és formásabb a tank mint a régebbi modellnél. Ennél a kipufogó leömlője nem fekete hanem valamilyen eloxált felületű és szerencsére nem rozsdás. Ami viszont feltűnt hogy Tokico féknyereg helyett valamilyen AJP van rajta gyárilag, életemben nem hallottam ilyen márkát. Ismeri valaki?
ment privát üzenet...
jogos ! rosszuil írtam . A1-ről A-ra .