Már próbáltam érdeklődni motoros boltokban hogy tudnak e hozzá alkatrészt szerezni de mindenhol még a szimeringre is azt mondták hogy vigyem be és akkor lehet tudnak szerezni. Gyűrűre meg mindig méretet kérdeznek azt meg nem tudom.
Előző tulaj nem tudom hogy mivel és hogyan hajtotta. Kb fél éve van nálam és az elejében még nem csinálta ezt a plussz fogyasztást :). Én meg próbálok rá vigyázni.
Úgy gondolom, még a 145 is kevés lenne ilyen fogyasztáshoz. Tudok 120 körülit ami gond nélkül működik. Mondjuk 100 alatt is el lehet koptatni egy motort rossz olajjal, hidegen meghajtással, sok rövidmenettel.
Az lesz sajna amit Esso ír, ez szimeringnek túl sok, gyűrű lesz, de jó hír, hogy általában elég csak gyűrűzni ha nincs lé egy teljes generálra, mondjuk egy hajtókarcsapágy csere sem lenne rossz, nem drága, de ha a motor már ennyire kopott akkor könnyen lehet, hogy a gyűrűzés után nem fogja sokáig bírni a visszatért erőt a csapágy, persze ez nem fix, de esély van rá.
Igen ezt tudom én is és szerencsémre a másik rendben van. És visszatérve a mániámhoz :) ezért is gondoltam még hogy szimering mert ha gyűrűs lenne akkor gondolom a másik is enné. (Sok dolgom még nem volt ilyen motorral mert ez az első ,előtte még simsont idomítottam :D)
Üdv ! Egy ismerős hölgy az utcában most teszi le az A1 vizsgát. Próbálgatta a GS-t és nagyon bejön neki .Ha valaki tud eladó, jó állapotban levő leinformálható GS 500-ast jelezze ! (csak naked !!! ) kössz !
Nem értem ezt a szimering mániád. Motorféken szokott inkább csípni az olajból ha szimeringes. Mérjetek előbb egy kompressziót, vagy veszteséget. Addig felesleges bontani. Szerintem.