Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az A1-es jogsi nagyon karcsú lesz a GS-hez...
bővebbet ? hirdeti valahol ,.. ?
Szelepszár szimeringet minta alapján.
Egy örek, de még Japán gyártásút tudok, Kisebb karcokkal, horpadásokkal. Öt kilo alatt valamivel.
Ja meg még egy jelenség. Azon a hengeren amin eszi az olajat 1500 és 2000 környékén visszapukkan a karbi néha ezt sem csinálta eddig. Ez mi lehet?
Persze, hogy azt mondják hisz míg szét nincs szedve a fene se tudja, hogy túlméretes-e már a gép vagy sem, szelepszár szimering meg biztos van.
Már próbáltam érdeklődni motoros boltokban hogy tudnak e hozzá alkatrészt szerezni de mindenhol még a szimeringre is azt mondták hogy vigyem be és akkor lehet tudnak szerezni. Gyűrűre meg mindig méretet kérdeznek azt meg nem tudom.
Előző tulaj nem tudom hogy mivel és hogyan hajtotta. Kb fél éve van nálam és az elejében még nem csinálta ezt a plussz fogyasztást :). Én meg próbálok rá vigyázni.
A rossz légszűrő párezer alatt megeszi a hengert, persze nyilván nem 45000 lehet a gépben.
Úgy gondolom, még a 145 is kevés lenne ilyen fogyasztáshoz. Tudok 120 körülit ami gond nélkül működik. Mondjuk 100 alatt is el lehet koptatni egy motort rossz olajjal, hidegen meghajtással, sok rövidmenettel.
Suzu kereskedésben vagy a redbaronnál esetleg gépműhelyben, sok a lehetőség, nem hiánycikk szerintem.
Most 45000 van benne de nehéz elhinni 24 éves szegény. Szerintem már átfordult.
Kiváncsi lennék, mennyi lehet a motorban valójában egy ilyen kopásnál.
Ha már annyira megbontom akkor meg csinálom rendesen. És hol lehet kapni hozzá gyűrűket? Vagy milyen méret kell bele?
Az lesz sajna amit Esso ír, ez szimeringnek túl sok, gyűrű lesz, de jó hír, hogy általában elég csak gyűrűzni ha nincs lé egy teljes generálra, mondjuk egy hajtókarcsapágy csere sem lenne rossz, nem drága, de ha a motor már ennyire kopott akkor könnyen lehet, hogy a gyűrűzés után nem fogja sokáig bírni a visszatért erőt a csapágy, persze ez nem fix, de esély van rá.
Szimmeringet minden kereskedésben rendelhetsz, lapka beszerzés bajosabb. Vagy ha megvan a méret, rendelsz, vagy valamelyik szervízben csereberélsz.
Igen nagyobb gázra jön belőle de csak ha meleg.
Sajnos nem hiszem. Ez túl sok olajfogyás. De valahol el kell kezdeni. Füstöl a gép amúgy?
Igen ezt tudom én is és szerencsémre a másik rendben van. És visszatérve a mániámhoz :) ezért is gondoltam még hogy szimering mert ha gyűrűs lenne akkor gondolom a másik is enné. (Sok dolgom még nem volt ilyen motorral mert ez az első ,előtte még simsont idomítottam :D)
Nem jó ott valami ha olajos. Akkor jó ha szép őzbarna.
Még azt lefelejtettem hogy az egyik hengernek a gyertyája olajos csak. De keresek valakit aki rámér nekem.
Üdv ! Egy ismerős hölgy az utcában most teszi le az A1 vizsgát. Próbálgatta a GS-t és nagyon bejön neki .Ha valaki tud eladó, jó állapotban levő leinformálható GS 500-ast jelezze ! (csak naked !!! ) kössz !
Persze ezt értem, de ha mértek okosabbak lesztek.
Jelen pillanatban azért reménykedek a szimering hibában mert azért még nem kell annyira a zsebembe nyúlnom.
Nem értem ezt a szimering mániád. Motorféken szokott inkább csípni az olajból ha szimeringes. Mérjetek előbb egy kompressziót, vagy veszteséget. Addig felesleges bontani. Szerintem.