Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Franc tujda én így vettem, lehet a kormány cserélve lett...
Nem, évjárat függő!
Szedd le, fogd be satuba persze finoman kármentővel, töltsd fel homokkal dugózd le, húzz rá csövet azt állíts rajta.
Ez bizony elgörbült szépen. Viszont nem chrome színűnek kéne lennie a csőnek gyárilag?
Közben megtaláltam a pöcköt,nincs baja.. De minta a kormány lennr el ferdülve... A teleszkóp csavar jobban látszik bal oldalt...
Teleszkopok nem telikabat
Vagy csak értékelte a télikabát és nincs vonalban,mint mikor taknyol az ember biciklivel.
Lehet letört az ütköződ, a villán van két pöcök (jobb, bal), amik középen szintén egy kis pöcökben akad el, nekem asszem az egyik taknyolásnál a középső tört le, így mindkét irányban simán bele tud verni a tankba.
Most vettem észre hogy miután elburult a kormány sokkal jobban elfordul balra mint jobbra... De nem találom hol ütközik fel.. Van ennek valami állítási lehetősége?
"Szerintemnemtudom."
Rizoma cég volt az elsők közt, aki csinált ilyeneket, lehet hogy ők találták ki. Láttam már a MotoGP-ben is, ezt az általad gondolt ráfutásvédőként használták.Mostanában nem igen látom, kivétel a cicomázott olasz motorokon optikai tuningként. Viszont helyben borulásra lehet jó lenne.
ilyen a pályamotorokon is van...vmi ráfutásvédö...ugye??
Ha ilyen borulós , akkor kínáld meg egy ilyennel is:
http://www.ebay.com/itm/2x-Uni...
Most még jó lesz az is :D de ha még egyszer elburul akkor kibaszom a francba és veszek normális karokat,..
Azt neked kell eldöntened, hogy mi az, ami fontosabb. Én csak válaszoltam a kérdésedre. Bár szerintem a CNC-s karok olcsóbbak összesítve. A gyári kar: 25.- Euro, vagy 33.- USD/ db. A cnc-s meg 20.- USD párban. Az utángyártott gagyik meg kétezer/db+postaköltségért eltörnek.
Most még jó lesz a gyári kár 2 ezért.. Előbb legyen meg a kocsi aztán ráérek a motort csinosítani...
febr elején mikor letört a fékkarom végén a gömb...nekem azt mondták,h ez vmi spiáter anyag,nem hegeszthető....
A karok szabvány méretűek és mind egyforma lényegében. A felfogatás szerint mind lényegesen eltér egymástól, ezeket hívjuk konzolnak.A konzolok egy szinte levehetetlen önzárós anyával kapcsolódnak. Ezek típusilag változnak.(fekete színű) Nekem a kuplungkarom GSXR, SV, meg egy csomó karral kompatibilis, a fékkarom meg a Burgman ,Sixteen stb. Találtam egy kínai kereskedőt, akivel legyártatattam az én motoromhoz illőt. Igaz 2x annyiba került, de nekem megérte.
Megnézheted a felfogatást is a youtubon, mert csak egy-egy csavart kell kiszedned és ennyi. Kb mindennek eggyütt annyiba sem kerül, mint a gyáriak, mert itt a normális karok is 3700.-/db áron mennek, meg a posta, ezek meg 5-6000.-!
http://youtu.be/IMUoHn_34Fs
http://youtu.be/EOkVwZ0vUOk
Plusz a posta :D meg asszem ott 5000 a minimál rendelés :D
Nagyvasban 1700. Az majd 2 lityi nafta.
2200 ért rendeltem, itt Zegen 6000 ért akarták adni... hát a nagy lófaszt... az már egy teli tank benya.. Inkább kibírok pár napot ezzel a gyönyörűséggel
Ez fasza jól néz ki...
NA és a kapcsólónak is van horony alul?
de egyébként lábtartó vagy kuplungkar is könnyen beszerezhető, tényleg 2e ft körüli áron, motoroázisban, vagy akár a motostyling-nál is. Én egyiket innen, másikat onnan vettem, más boltokról nem tudom mennyire tartanak raktáron.
http://www.ebay.com/itm/CNC-Cl...

Ezek nem törnek el és még jobban is néz ki. Itt a környékemen, pár embernek már rendeltem, eddig hiba nélkül mennek.
Most elfogadnám azt a lábtartót.
Ez se rossz!