Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A szembe jövők majd villognak hogy vedd le a refit de majd csodálkoznak hogy a tompi is hasít
micsoda?
Számold meg hogy hányan villogtatnak majd.
Nekem a kocsin is Osram nappali menet fény van,ég és föld a kinai ledes vackokhoz képest.
ma kicseréltem a kiégett tompitottat...ilyet raktam bele...nájtbréker plus

este kerülök majd egy kört,megnézem milyen lett...
Én nem használok más márkát csak Osramot.
Szerintem a legjobb minőségű hagyományos halogén izzó.
jövőre én is ilyet akarok bele, az autóban is emelt, fehér fényű van és sokkal jobb.. De konkrétan a Night breakert még nem próbáltam, pláne motoron.. Milyen vele este ? a gyárihoz képest mennyivel jobb?
nekem csak ilyenek vannak a garázsban...offroad izzók a multamból. holnap veszek vmi alap izzót és kicserélem... 15év után kiégett a tompitott... xar motor ez a gs...
Osram Night Breaker izzót használtam ,garantált a szembejövők villogtatása beállított fényszórók mellett is.
Megolvadhat a foglalat, melegszenek a vezetékek, kinyírhatod a fényváltó kapcsolót, gyújtáskapcsolót....
Szerintem teljesen felesleges: a nem túl drága GE (Tungsram) Megalight 120%+ nevű 60/55W-os izzó is kitűnően világít, ha jól van beállítva. A múltkor mentem egy bő órát vele töksötétben, 100-110-es tempóval is megfelelő a világítás tompítottal is. Feltéve, hogy hibátlan állapotú a foncsorod. Ilyet vettem a kocsiba is, és még van egy tartalékom (2 csomag).
srácok!

mi van/lesz akkor,ha a gs500 első fényszóróba a gyári 60/55 W izzo helyére 100/90 W megalight offroad izzot rakok be?

megolvadhat a müanyag foglalat?
Köszönöm a hozzászólásotokat. Marad a 16-os lánckerék. :)
Ja, az a baj mindent kéne.

Időbe, pénzbe most ez fért bele...
Motorozni kéne többet.
Egyébként ja, idén sokat tekertünk mindenfelé.

Vitorlázás sajnos nem volt olyan sok.
Túl halk volt a bicikli,meg sok a vitorlázás.
Valahogy elsuhant ez az év, az se mondhatom, h nem voltam sehol, de úgy tűnik most a motor kicsit háttérbe szorult. Talán jövőre több lesz.
Az feltűnt, hogy idén eltűntél mint szürke szamár a ködben...
Ez igaz,hétvégén hallgatom a cbr-hangot.
Talán ünnepek alatt má menni kéne egy háztömb körüli naked partit vele.
Nekem így működik, persze amennyit idén városban motoroztam... Ha az idő megfelelő inkább bringával megyek.

Persze idén a ciberébe is qrva keveset raktam, ha nem mentem volna Erdélybe egy 5-6 napos túrára, akkor lófing se lenne benne.
Jövőre többet kéne nyeregben lenni...
Életbe nem rakok fel UFO-t motorra.
Az, a röhej, h mindkét alkalommal lent állt a mélygarázsban a melóhelyemen, 1x egy fasz lökte fel a gépet mikor tolatott ki a helyéről, 1x meg a kollégám tolta volna arrébb, mert útban volt aztán eldöntötte.

Persze mindkét alkalommal vettem újat, amit ki is fizettek, egyébként pedig meg lehet őket reparálni, úgyhogy most el vagyok látva kínai dobozokkal egy darabig.
Dobozgyilkos.

Amúgy a kínait elhagytam egy bukkanón a robogóról.
Kínait ne vegyél, főleg ha túlpakolod, nekem az van fent már a 3-ik.

Mondjuk 2x eldöntötték a motor álló helyzetben és akkor törtek el, de nekem már letört az a része is, amit be kell az elején akasztani a platniba. Most 3 csavarral van odafogatva a platnihoz, a sajátjával és a letört akasztó helyett 2 másik átmenő csavarral még lebiztosítottam.

Még az előzőt 1x elhagytam az Árpád híd feljárónál, mert kirázódott a gyári csavarja, amivel rögzíti a platnihoz. Mákom volt, h senki nem jött mögöttem és az aljára esett lapjával és semmi baja nem lett. Visszaraktam sztán mentem tovább. Azóta azt is átmenőre csináltam és alul anyával lekontráztam.

Nekem a GS-en csak azért van, mert nem rakok bele nagy súlyt, 95% csak városban használom a gépet, nem kell le vennem stb. Tulajdonképpen esőcucc, égőkészlet + egy kisebb hátizsákot szoktam benne cipelgetni. Mondjuk erre tökéletesen megfelel.

A ciberére anno vettem én is egy használt givi 52 Maxia-t, platnival együtt 30-ért. Plussz még adott hozzá a kisrác talán cagivához tartozó givi tartókart is.