Sziasztok!
A következő problémám akadt és abban bízom hogy hátha ti megoldást tudtok rá adni. Van egy 2006-os gs500f-em és az a baj hogy menet közben kiesett a műszaerfalon lévő 2 db gomb nagyságú takaró plexi. Az egyik visszajelző az üres állás (N) (zöld) a másik pedig "a kifogyott az olaj"-at jelzi (piros). A lámpák világítanak fehéren csak ugye most van itt 2 db lyuk a műszerfalon és ezálltal befolyik oda a víz ami gondolom nem túl jó! :)
Hívogattam bontókat, de természetesen önmagában nem tudanak addni ilyet, sőt alapból gs 500-hoz sincsen nagyon bontott műszerfal. Gyári új műszerfalat meg nem nagyon vennék mivel amúgy tökéletesen működik!
Ha van bármi jó ötletetek kérlek osszátok meg velem! :)
Én anno Motip 650 fokig hőállóval fújtam le. Rányomtam az egész flakont, kiválóan tartott, nem égett le. Ezen tapasztalatom okán nem is értem, mások miért mondják, hogy nem jó.
Az az oldal nem az én pénztárcámnak való.
Már megvan a TL alsó 2 munkahengere, itt figyel a polcon. 4 dugós Tokico. Csak valami adaptert kell hozzá mókányolnom.
Valahol láttam képet róla és azon olyannak tűnt, mint az SV-é. Csak tudnám hol.
De az also is mas,pofara keprol legalabbis.
Bar ha dl-re kene en tuti egy nissint vennek a stormtrooper-svracingparts-os modon torpol akkor tl nyerge nem jo,en nissines adaptert tennek fel es egy par cbr nyerget nem tokicot.
Esélytelen viszont remekül fog égni. Semmi más nincs ha nem tetszik a színe mint áűllandóan takarítani vagy pedig egy kipuffossal lehajtatod jófajta rozsdamentesből, mondjuk nem olcsó, de hatásos.
Azon gondolkodtam, hogy azokkal a rozsdás leömlőkkel kezdek valamit... Mondták többen hogy a hőálló festékek nem sokáig maradnak rajta. Arra gondoltam hogy el kellene vinni szinterezni. (égetett porfestés) szerintetek az bírná azt a nagy hőt?
nekem a ténérén akkro van ez a beindul pöffen párat-leáll amikor megdöglött a benzin a karbiba
néha 4-5-6x is eljátsza mire beindul persze egy töltővel megtámogatva(nem megfelelő méretű akku van benne)
de ha leengedem a régi benzint akkor elsőre beindul és szépen jár
igaz én nem szoktam elzárogatni a benzincsapot
2 hónap sok idő, azalatt kiszárad a karbi. Pri állásba kell forgatni a csapot és várni vagy 10 percet. Ilyenkor átfolyósban van a csap. Aztán szivató gáz nélkül és ha beindult, a csapot vissza ON-ba.
Csak hogy Istinek ellentmondjak.
Lenne egy kérdésem azokhoz, aki már épített fokozatkijelzőt a GS-ébe: hol tudom Mo.-n a hozzá szükséges kapcsolót (ami a váltóhoz megy) beszerezni legolcsóbban? A többi része nem izgi, meg tudom csinálni magam is szerintem.
Rosso jobban fog tapadni, de gyorsabban el is fog kopni. A Te döntésed, nekem eddig csak SD volt a GS-en, meg vagyok vele elégedve, de nincs összehasonlítási alapom.
valószínű megszívta magát. a benzincsapot csak függőleges állásba tekergesd. (normál vagy tartalék) a vízszintes állás a f...m tudja, valami extra benyát kap. az akksit töltsd újra, mert a sok indítózás leszívta. először szivató nélkül pörgesd meg pár mp-re , aztán szivatóval indíts rá. így is lehet 2-3 szor le fog állni. én ilyen hidegbe kb. 4000 fordulatig hagyom felmenni és fokozatosan tolom vissza a szivatót
Üdv!
Leraktam a motort már kb 2 hónapja.Kivettem az akksit feltöltöttem,most indítottam volna,de csak pörgeti a motort kétszer el is kapta beindult,de egyből le is állt.
Benzincsapot minden irányba forgattam,szivatót adtam neki,de a végén már nem.
Miért nem indul?
Első az sv másik a tl,bár hoz ki egy halom 6 dugósat is.